خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه دامپزشکان ایران عنوان کرد:

تشخیص نارسایی کلیوی «پیروز» از خرداد ماه توسط پزشک مشاور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۲۰

رئیس جامعه دامپزشکان ایران با انتقاد از رسانه‌ای نشدن به موقع ابتلای «پیروز» به نارسایی کلیه، گفت: اگر همان موقع موضوع نارسایی کلیه پیروز رسانه‌ای و دیالیز انجام می‌شد، شاید کلیه بهبود پیدا می‌کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر پیام محبی رئیس جامعه دامپزشکان ایران ظهر سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی علت مرگ «پیروز»، با بیان اینکه «۴ خرداد ۱۴۰۱ آقای پیتر کالدل برای پیروز تشخیص نارسایی کلیه داده و توصیه او نیز قطع تمام داروها و رعایت یکسری مسائل تغذیه‌ای بوده است»، تاکید کرد: اگر همان موقع این موضوع رسانه‌ای و دیالیز انجام می‌شد، شاید کلیه پیروز بهبود پیدا می‌کرد.

وی با انتقاد از سلبریتی سازی پیروز گفت: سازمان محیط زیست نام این حیوان را «پیروز» گذاشت و توقع مردم را بالا برد و این حیوان تبدیل به یک اینفلوئنسر معروف فضای مجازی شد؛ این درحالیست که اگر از آن زمان وضعیت پیروز اعلام شده بود، می‌شد مدیریت تغذیه‌ای انجام داد.

رئیس جامعه دامپزشکان ایران با تاکید بر اینکه سازمان محیط زیست ساختار دامپزشکی درست و حسابی ندارد، عنوان کرد: در کل سازمان محیط زیست به تعداد استان‌ها دامپزشک وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز