خبرگزاری کار ایران

پنتاگون:

حملات در دریای سرخ عواقبی به دنبال خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۹۴

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که حملات ‌در دریایی سرخ عواقبی به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «پاتریک رایدر»، سخنگوی پنتاگون روز گذشته -سه‌شنبه- در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره عملیات «نگهبان سعادت» در دریای سرخ گفت: «ما به طور مؤثر با شرکای بین‌المللی برای مقابله با این تهدید همکاری می‌کنیم».

رایدر مدعی شد که عملیات نگهبان سعادت بیش از ۲۰ کشور را برای کمک به حفاظت از تجارت بین المللی و دریانوردی در دریای سرخ گرد هم می‌آورد.

وی ادامه داد: «شما می‌دانید که ما به همکاری نزدیک با شرکای خود برای اطمینان از بازدارندگی از طریق حضور خود و همچنین حفاظت از کشتی‌هایی که از دریای سرخ عبور می کنند، ادامه خواهیم داد».

رایدر افزود: «هفته گذشته بیانیه کشورهای شرکت کننده در عملیات را مشاهده کردید مبنی بر اینکه هر نوع حمله ای از سوی حوثی‌ها انجام شود، عواقبی خواهد داشت و این موضوع همچنان پابرجاست».

وی از افشای جزئیات بیشتر درباره اقدامات احتمالی علیه یمن در دریای سرخ خودداری کرد و صرفا به بیان این موضوع بسنده کرد: «درباره اینکه چه کاری می‌توانیم در این زمینه انجام دهیم، صحبتی نمی‌کنم، اما این موضوع باید جدی گرفته شود».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز