خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

آمریکا با وتوی آتش بس حکم اعدام ده‌ها هزار فلسطینی را صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۸۶۵

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که آمریکا با وتوی آتش بس حکم اعدام ده ها هزار فلسطینی را صادر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دیمیتری پولیانسکی»، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که آمریکا مانع شورای امنیت از مداخله برای حل بحران غزه می شود و نتایج این دیپلماسی، گورستانی برای کودکان فلسطینی در غزه است.

پولیانسکی گفت: «اگر بگوییم امروز یکی از سیاه ترین روزهای تاریخ خاورمیانه است، اغراق نکرده‌ایم. آمریکا بار دیگر مانع از روند تحقق آتش بس می‌شود، در برابر دیدگان ما ده‌ها هزار غیرنظامی در فلسطین را به مرگ محکوم می کنند و دیپلماسی آمریکا زمین سوخته و ویرانی را بر جای می‌گذارد». 

وی افزود: «تاریخ این اقدامات واشنگتن را نخواهد بخشید، شما فقط حرف‌های تو خالی درباره دموکراسی، حقوق بشر، زنان، صلح، امنیت و برخی قوانین می‌گویید اما ما اکنون ارزش‌های واقعی شما را با به چشم مشاهده کرده و دیدیم که چگونه دو عضو شورای امنیت این نسل کشی اسرائیل را مورد مسامحه قرار دادند». 

پولیانسکی ادامه داد: «من مطمئن هستم که نتایج این رای در آمریکا و انگلیس با واکنش دو ملت که خواستار آتش بس شدند و این درخواست نادیده گرفته شد، مواجه خواهد شد». 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز