خبرگزاری کار ایران

فاکس‌‌نیوز:

آمریکا به درخواست روسیه نام ایران را از پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت حذف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۴۰۹

فاکس‌نیوز گزارش داد که آمریکا به درخواست روسیه نام ایران را از پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت درباره بحران فلسطین حذف کرده است.

به گزارش ایلنا، فاکس‌نیوز گزارش داد که آمریکا به درخواست روسیه نام ایران را از پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت حذف کرد.

فاکس‌نیوز با اشاره به اینکه در پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت درباره جنگ اسرائیل و حماس به نام ‌ایران، به عنوان حامی اصلی حماس و حزب‌الله اشاره نشده است، نوشت: «پیش‌نویس اصلی که رویترز درباره آن گزارش داده بود از ایران می‌خواست تامین مالی گروه‌های ترویستی را متوقف کند. پیش‌نویسی که به دست فاکس‌نیوز رسید نیز از ایران می‌خواست صادرات سلاح به گروه‌های تروریستی تهدید کننده صلح و امنیت منطقه را متوقف کند. اما نسخه روز سه‌شنبه شامل نام ایران نیست.»

فاکس‌نیوز با اشاره به نشست روز سه‌شنبه شورای امنیت سازمان ملل با حضور وزیر خارجه آمریکا درباره بحران فلسطین نوشت: نسخه‌ای که از پیش‌نویس جدید به دست فاکس‌نیوز رسیده است، از همه اعضای سازمان ملل می‌خواهد در پیروی از قوانین بین‌المللی، تلاش برای جلوگیری از تامین مالی تروریسم شامل حماس را تشدید کنند.

فاکس‌نیوز می‌گوید که یک سخنگوی هیات نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در پاسخ به این رسانه، روسیه را عامل حذف نام ایران از پیش‌نویس قطعنامه معرفی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز