خبرگزاری کار ایران

درخواست‌ها از نتانیاهو برای برکناری «بن گویر»

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۴۷

رسانه‌ها از درخواست ژنرال‌های سابق رژیم صهیونیستی برای برکناری وزیر امنیت داخلی این رژیم خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که بازرسان کل و ژنرال‌های سابق اسرائیلی در نامه‌ای بی‌سابقه به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه «ایتمار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی این رژیم وی را خطری برای امنیت اسرائیل توصیف کردند و خواستار برکناری این وزیر افراطی شدند. 

روزنامه معاریو نوشت که ۶ بازرس کل و ۴۲ سرلشکر سابق در نامه ای مشترک به نتانیاهو از بن گویر با لحن بی سابقه ای ای انتقاد کرده و خواستار برکناری فوری او از سمت خود شدند.

طبق این گزارش، این مقام های اسرائیلی در نامه خود نسبت به سقوط مورد انتظار پلیس اسرائیل هشدار داده انند. 

معاریو نوشت:‌ «مقام‌های سابق پلیس در نامه خود تاکید کردند که از مدت‌ها پیش نسبت به سقوط مورد انتظار پلیس هشدار داده و تصریح کرده‌اند که پلیس اسرائیل تا امروز چنین وضعیت فاجعه باری را تجربه نکرده بود». 

در این نامه که خطاب به نخست وزیر رژیم اشغالگر نوشته شده بر عدم آمادگی پلیس اسرائیل برای برخورد با تهدید ناشی از زمان موضوع عملیات نگهبانان دیوارها و تجاوز به نوار غزه که طی آن مبارزان مقاومت در ماه مه ۲۰۲۱ بر اشغالگران پیروز شدند، تاکید شده است. 

ژنرال‌های سابق اسرائیلی خطاب به نتانیاهو گفتند: « بن گویر با اشغال کردن کرسی وزارت امنیت داخلی،‌ خطری ملموس و فوری برای امنیت اسرائیل ایجاد می‌کند. خوشحال می‌شویم و پیشاپیش سپاسگزار خواهیم بود که با چندین تیپ از گروه بازرسان کل و تیپ‌های سابق بدون حضور وزیر امنیت داخلی و همچنین بازرس کل نشست برگزاری کنی». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز