خبرگزاری کار ایران

عرب ۴۸:

بایدن هرتزوگ را به کاخ سفید دعوت می‌کند، نه نتانیاهو را

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۴۱

رسانه‌ها از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای دعوت از رئیس رژیم صهیونیستی برای بازدید از کاخ سفید خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از عرب ۴۸،‌ به دلیل بحران در روابط بین دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هیچ نشانه ای از دعوت زودهنگام از او برای بازدید از کاخ سفید وجود ندارد. 

طبق این گزارش، بایدن قصد دارد از «اسحاق هرتزوگ»، رئیس‌ رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن دعوت کند، در حالی که هنوز از ارائه دعوت مشابه از نتانیاهو خودداری می‌کند و به جای او «ران درمر»، وزیر امور استراتژیک و «تزاچی هانگبی»، رئیس شورای امنیت داخلی اسرائیل به زودی از واشنگتن بازدید خواهند کرد تا پیام‌هایی درباره پیشرفت در برنامه هسته‌ای ایران منتقل کنند.

بر اساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز -سه‌شنبه- دولت آمریکا از هرتزوگ دعوت می‌کند تا پیش از نتانیاهو از واشنگتن بازدید کند.

 در بیانیه‌ای که از سوی دفتر رئیس رژیم صهیونیستی منتشر شد، آمده است: «هرتزوگ سال گذشته از سوی مجلس نمایندگان آمریکا به منظور سخنرانی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس رژیم اسرائیل به آمریکا دعوت شد.»

منابع آگاه اعلام کردند که هرتزوگ در جریان این سفر که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است، با بایدن در کاخ سفید دیدار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز