خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

احضار سفیر آلمان از سوی قطر/ درگیری فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری/ تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۶۴۹

احضار سفیر آلمان از سوی قطر، درگیری فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر امور خارجه تاکید کرد: اوکراین بهتر است مراقب باشد که تحت تاثیر برخی سیاستمداران تندروی اروپا قرار نگیرد.

- منابع آگاه اعلام کردند که فرد مهاجم به منزل شخصی رئیس مجلس نمانیدگان در انتظار و جست‌وجوی وی بود.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، بار دیگر خواستار «پایبندی ایران به تعهدات خود شد».

- فلسطینیان ساکن مناطق مختلف کرانه باختری در اعتراض به ادامه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی روی اراضی آنها دست به اعتراض زده و با نظامیان این رژیم درگیر شدند.

- نماینده روسیه در سازمان ملل متحد بار دیگر برخی ادعاهای بی‌اساس غرب مبنی بر استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی برای هدف قرار دادن اوکراین را رد کرد.

- وزارت خارجه قطر در انتقاد به اظهارات وزیر کشور آلمان درباره میزبانی جام جهانی۲۰۲۲ توسط قطر، سفیر این کشور در دوحه را احضار کرد.

- نمایندگی کشورمان در سازمان ملل به تلاش آمریکا برای برگزاری نشست غیر رسمی شورای امنیت واکنش نشان داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز