خبرگزاری کار ایران

اعتصاب سراسری در کرانه باختری/ درخواست عفو بین‌الملل برای بررسی جنایت‌های جنگی در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۵۵۵

در پی شهادت شش فلسطینی در نابلس و رام‌الله، اعتصاب سراسری کرانه باختری را فرا گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از عربی ۲۱، در سوگ شهادت شش فلسطینی صبح امروز -سه‌شنبه- در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در نابلس و رام الله همه مناطق کرانه باختری اعتصاب سراسری اعلام کردند. 

کمیته هماهنگی گروه‌ها در بیت لحم از اعتصاب عمومی در منطقه به استثنای داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و نانوایی‌ها خبر داد.

این اعتصاب شامل همه اقشار جامعه در رام الله، البیره و جنین برای عزاداری شهدا می‌شود.

کانون وکلای فلسطین فعالیت خود را در تمامی دادگاه های عادی، نظامی و دادسراهای مدنی و نظامی و دادگاه‌های حل اختلاف به استثنای موارد اضطراری به حالت تعلیق درآورد.

مدارس و دانشگاه‌های منطقه نیز به این اعتصاب پیوسته‌اند. 

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه گزارش داد که عفو بین الملل با انتشار گزارش جدید خود از شهادت ۴۹ فلسطینی از جمله ۳۱ غیر نظامی در جریان محاصره سه روزه اسرائیل علیه نوار غزه خبر داد. 

این سازمان از دادگاه کیفری بین‌المللی خواسته است که فورا درباره جنایت‌های جنگی احتمالی در جریان حمله اسرائیل در آگوست ۲۰۲۲ تحقیق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز