خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حماس:

شاهد تقویت هرچه بیشتر روابط با سوریه خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۷۰۵

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که در مرحله آتی، شاهد تقویت هرچه بیشتر روابط با سوریه به منظور خدمت به مبارزات ملت فلسطین به ویژه در سایه تشدید تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که در مرحله آتی، شاهد تقویت هرچه بیشتر روابط با سوریه به منظور خدمت به مبارزات ملت فلسطین به ویژه در سایه تشدید تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حازم قاسم شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با رادیو «صوت الاقصی» تصریح کرد که سفر هیأت بلندپایه حماس به سوریه همراه با هیأت‌های دیگر گروه‌های فلسطینی و دیدار با «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه، در راستای تقویت روابط با این کشور صورت گرفت.

قاسم افزود که جنبش متبوعش مصمم است روابطی قوی و مستحکم با کشورهای پیرامون فلسطین اشغالی به منظور جلب هرچه بیشتر مواضع سیاسی در حمایت از مقاومت و پروژه آزادسازی فلسطین داشته باشد.

وی اظهار داشت که در این دیدار بر کنار گذاشتن اختلافات گذشته و تقویت روابط حماس با سوریه به منظور خدمت به ملت و قضیه فلسطین تأکید شد و پیش از این دیدار، وساطت‌ها و گفت‌وگوهایی بین دو طرف تحت حمایت هم‌پیمانان منطقه‌ای انجام گرفته بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز