خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حماس:

پیامدهای خشونت تعرض به مسجدالاقصی متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۶۸۷

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تکرار دعوت شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی برای تعرض به مسجد الاقصی، هرگز موجب تغییر وجهه اسلامی این مسجد نخواهد شد و ملت فلسطین به دفاع از آن برمی‌خیزد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تکرار دعوت شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی برای تعرض به مسجد الاقصی، هرگز موجب تغییر وجهه اسلامی این مسجد نخواهد شد و ملت فلسطین به دفاع از آن برمی‌خیزد.

وی امروز -شنبه- در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که دعوت سازمان‌های تندرو یهودی برای تعرض به مسجد الاقصی در روز یکشنبه همزمان با سالروز اشغال فلسطین و موافقت رژیم صهیونیستی با این مسأله، اقدامی خطرناک است که موجب تحریک احساسات ملت فلسطین و سراسر امت خواهد شد و به تنش و درگیری احتمالی خواهد انجامید که تمامی پیامدهای آن متوجه دولت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

قاسم تاکید کرد که تکرار تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، تلاشی نافرجام از سوی صهیونیست‌هاست که هرگز به تحمیل واقعیت‌های جدید در مسجد الاقصی و تغییر حقایق تاریخی موجود در رابطه با فلسطینی، عربی و اسلامی بودن این مسجد منجر نخواهد شد.

وی اشاره کرد که سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی منتهی شود و نبرد بر سر مسجد الاقصی به نفع ملت فلسطین که صاحب اصلی این سرزمین هستند، تمام خواهد شد.

حازم قاسم عموم ساکنان قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده در مسجد مبارک الاقصی به منظور به شکست کشاندن طرح‌های شوم صهیونیست‌ها دعوت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز