خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو:

لاپید، تسلیم نصر الله شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۵۸۹

رئیس اپوزیسیون اسرائیل دعوت نخست وزیر این رژیم برای شرکت در جلسه گزارش امنیتی درباره توافق ترسیم مرزها با لبنان را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه الکترونیک سما، «بنیامین نتانیاهو»، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، از شرکت در نشستی درباره نشست امنیتی توافقنامه مرزهای دریایی اسرائیل و لبنان به دعوت «یائیر لاپید»، نخست وزیر اسرائیل امتناع کرد و خواستار ارائه این توافق برای رای‌گیری و تصویب در کنست شد.

نتانیاهو با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «لاپید از یک سو از کسب موافقت کنست برای توافقی که طی آن تسلیم سید حسن نصرالله،‌ دبیر کل حزب‌الله لبنان شده است، خودداری و بهانه می‌آورد که مخالفان، آن را دوست ندارند و از سوی دیگر از مخالفان می‌خواهد که به توضیحات او پس از توافق گوش دهند».

وی در ادامه نوشت: «دولت لاپید دموکراتیک نیست، ما اصرار داریم که این توافق باید برای تصویب به کنست ارائه شود».

لاپید هفته گذشته اعلام کرده بود که نتانیاهو و بقیه رهبران جناح‌های مخالف را برای یک جلسه توجیهی محرمانه درباره توافق دعوت خواهد کرد اما هنوز هیچ یک از سران جناح‌ها به این دعوت پاسخ نداده‌اند.

حزب «یش عتید»، نخست وزیر در واکنش به امتناع نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد: « رهبر مخالفان از یک طرف، غیرمسئول است و از دریافت گزارش امنیتی-سیاسی در مورد توافق تاریخی به رهبری نخست وزیر با حمایت کل نهاد امنیتی خودداری می‌کند و از سوی دیگر، یک سال است که او و شرکایش در اپوزیسیون، کنست اسرائیل را تحریم و به آن توهین می‌کنند. نتانیاهو رئیس اپوزیسیونی است که فقط به خود اهمیت می‌دهد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز