خبرگزاری کار ایران

اعمال تحریم‌های بیشتر توسط ژاپن و استرالیا علیه روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۶۹۵

وزرای خارجه ژاپن و استرالیا از تهیه بسته‌های تحریمی جدید علیه روسیه خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، وزرای خارجه ژاپن و استرالیا از اعمال بسته‌های تحریمی جدید علیه روسیه، به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین، خبر دادند.

بر اساس بیانیه صادر شده توسط وزارت خارجه ژاپن، تحریم‌های جدید ۲۰ شهروند روسیه، ۱۲ شهروند بلاروس، دو مؤسسه روس و ۱۲ سازمان در بلاروس را شامل می‌شود.

علاوه بر تحریم افراد و مؤسسات فوق،‌ صادرات کالا برای وزارت دفاع، نیروهای مسلح و تمامی سازمان‌های اطلاعاتی بلاروس ممنوع اعلام شد. 

ژاپن همچنین به عنوان بخشی از بسته تحریمی جدید این کشور علیه مسکو،‌ صادرات تجهیزات مرتبط با پالایش نفت به روسیه را ممنوع کرد. 

تحریم‌های جدید، علی‌الخصوص، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین، سه تن از معاونان رئیس رفتر ریاست‌جمهوری روسیه به نام‌های «الکسی گروموف»، «سرگی کایری‌انگو» و «دیمیتری کوزاک»، «رمضان قدیروف»، رئیس‌جمهوری چچن، «بوریس روتنبرگ»، تاجر، «آلیشر عثمانف»، خبرنگار و سایرین را هدف گرفته‌اند. 

تحریم اشخاص حقیقی همچنین علیه ویکتور و دیمیتری لوکاشنکو، معاون امور رسانه‌ای رئیس‌جمهوری بلاروس «ناتالیا اسمونت»، وزیر کشور بلاروس «ایوان کوبراکوف» و سایرین وضع شده‌اند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز