خبرگزاری کار ایران

پسکوف:

رزمایش های نظامی در خاک روسیه با مذاکرات ناتو ارتباطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۱۶۰

کرملین بر عدم وجود هر گونه ارتباط بین مذاکرات با ناتو در ژنو و رزمایش های رووسیه در خاک خود تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین بر عدم وجود هرگونه رابطه میان مذاکراتی که ‌در بروکسل میان روسیه و ناتو آغاز شده است و تمرین‌های نظامی روسیه در خاک خود تاکید کرد.

پسکوف در پاسخ به این پرسش که آیا رابطه ای بین مذاکراتی که مسکو با شرکای غربی خود انجام می‌دهد و تمرینات نظامی نیروهای منطقه نظامی غربی روسیه وجود دارد یا خیر گفت: «خیر، هیچ رابطه‌ای وجود ندارد، صحبت در مورد واحدهای ما و مناطق نظامی ما است که در داخل مرزهای کشور قرار دارند و ساخت و سازهای نظامی و مانورهای نظامی بوده همیشه بوده، هستند و خواهند بود و این یک تمرین معمول برای هر ارتشی است».

وی با اشاره به اینکه روسیه در تهدید و هشدار رویکرد مقام‌های آمریکایی را نخواهد داشت، به طرف مقابل وعده داد که در ادامه مذاکرات کنونی بهای سنگینی خواهد پرداخت.

پسکوف گفت که باید منتظر نتایج دور بعدی مذاکرات که در سازمان امنیت و همکاری اروپا انجام خواهد شد، باشیم‌.

وی ادامه داد: «ما آگاهانه مذاکره می‌کنیم و پذیرای این گفت‌وگو هستیم و دیپلمات‌های ما با وجود شرایط سخت همچنان به سنت‌های دیپلماتیک پایبند هستند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز