خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

درگیری فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در شرق قلقیلیا/ ادامه حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یمن/ احتمال ادامه حضور صلح‌بانان روس در قره‌باغ

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۸۴

درگیری فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در شرق قلقیلیا، ادامه حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یمن و احتمال ادامه حضور صلح‌بانان روس در قره‌باغ از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رهبر خودخوانده منطقه قره‌باغ، اعلام کرد که حضور نیروهای حافظ صلح روسیه در منطقه تا حل و فصل نهایی مناقشه، نامحدود خواهد بود.

-  رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت که تحت تأثیر درایت رهبر انقلاب ایران قرار دارد و تمایل دارد هر بار که به این کشور سفر می‌کند، با ایشان دیدار داشته باشد.

- جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه حملات خود، شامگاه یکشنبه بار دیگر صنعا را هدف بمباران سنگین قرار دادند.

- سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی شد که ایران پشت‌پرده حملات انصارالله یمن به خاک عربستان است.

- فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم برای مقابله با ایران باید سطح آمادگی خود را ارتقا دهد.

- جوانان فلسطینی ساکن روستای فندق در شرق قلقیلیا شامگاه یکشنبه در حمایت از ساکنان روستای برقه و محکومیت تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه آنها، با اشغالگران اسرائیلی درگیر شدند.


 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز