خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

آغاز مذاکرات طالبان با آمریکا و اروپا در دوحه/ نقض آتش‌بس در الحدیده توسط جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی/ زخمی شدن ۱۳۵ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۶۳

آغاز مذاکرات طالبان با آمریکا و اروپا در دوحه، نقض آتش‌بس در الحدیده توسط جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی و زخمی شدن ۱۳۵ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان، اعلام کرد که آماده بازگشت به ایران است.

- رئیس‌جمهوری روسیه، رئیس‌جمهوری آذربایجان و نخست‌وزیر ارمنستان در پایان نشست سه جانبه سران این کشورها بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

- دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی شامگاه جمعه خود تاکید کرد تا زمانی که لبنان در دایره تهدید رژیم صهیونیستی باشد، حزب‌الله در قلب معرکه استقلال باقی خواهد ماند.

- جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، استان الحدیده را هدف قرار دادند.

- دولت آمریکا اعلام کرد که از تاریخ ۲۹ نوامبر، ورود مسافر از هشت کشور آفریقایی را در راستای تدابیر مقابله با شیوع سویه جدید ویروس کرونا ممنوع خواهد کرد.

-  در جریان درگیری‌های روز گذشته -جمعه- جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در شهرک‌های بیتا و بیت دجن از توابع نابلس، ۱۳۵ فلسطینی زخمی شدند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس و اثبات‌نشده، از تصمیم استرالیا برای قرار دادن تمامیت حزب‌الله در فهرست سازمان‌های تروریستی استقبال کرد.

- هیأت طالبان که به قطر سفر کرده است، از امروز -شنبه- مذاکرات خود با نمایندگان آمریکا و اروپا را آغاز می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز