خبرگزاری کار ایران

آغاز رزمایش بزرگ ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با تهدیدهای همزمان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۶۹

ارتش اسرائیل رزمایش گسترده‌ای را برای مقابله با سلسله تهدیدهای همزمان آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، رژیم صهیونیستی امروز -‌یکشنبه- رزمایش گسترده‌ای را برای مقابله با جبهه داخلی، ‌تهدیدات همزمان، حمله سایبری که سیستم‌های حیاتی را فلج می‌کند، حمله با مواد سمی و تخلیه مجروحان آغاز کرد.

بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، این رزمایش که تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، با مشارکت ارتش اسرائیل و نهادها و موسسه های وابسته به رژیم انجام می شود. 

«یورام لاردو»، رئیس سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی گفت: «این یک رویداد بی‌سابقه است. این اولین بار است که ما رزمایشی به این بزرگی انجام می‌دهیم».

وی توضیح داد که این رزمایش، جنگ چند جبهه را شبیه‌سازی می‌کند و شامل پاسخ به قرار گرفتن در معرض سلاح‌های دقیق، سرعت بالای تیراندازی و شلیک موشک‌های متمرکز به شهرهای نزدیک حصار مرزی و ازدحام بیش از حد در بیمارستان‌ها در شمال و مرکز است‌. 

روزنامه یدیعوت احارونوت گفت که این آموزش با شرکت هزاران سرباز انجام خواهد شد و شامل تخلیه ساکنان از خط مقدم و پراکنده کردن شورش‌ها در شهرهای مختلط که شامل اعراب و یهودیان می‌شود، خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز