خبرگزاری کار ایران

اقدام اهانت‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست در مسجدالاقصی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۸۰

نایب رئیس کمیته مبارزان قدس طی سخنانی مطبوعاتی تاکید کرد که حدود ۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست با اقدام به رقص و پایکوبی و پخش موسیقی در محوطه‌های مسجدالاقصی، درصدد تحریک احساسات نمازگزاران فلسطینی بودند.

شهرک‌نشینان صهیونیست بار دیگر به مقدسات فلسطینیان در قدس شریف اهانت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «خالد حسینى» نایب رئیس کمیته مبارزان قدس طی سخنانی مطبوعاتی تاکید کرد که حدود ۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست با اقدام به رقص و پایکوبی و پخش موسیقی در محوطه‌های مسجدالاقصی، درصدد تحریک احساسات نمازگزاران فلسطینی بودند.

این اقدام صهیونیست‌ها نوع جدیدی از اقدام‌های تحریک‌آمیز آن‌ها علیه نمازگزاران فلسطینی در داخل این مکان مقدس به شمار می‌رود.

حسینى افزود: «حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به محوطه‌های مسجدالاقصی و انجام اقدام‌های تحریک‌آمیز آن‌ها با حمایت نیروهای پلیس و نظامیان رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.»

نایب رئیس کمیته مبارزان قدس تصریح کرد که این اقدام‌ها در چارچوب طرح رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس شریف و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی میان مسلمانان و یهودیان انجام می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، در هفته‌های اخیر، اقدام‌های تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست و نظامیان و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی علیه اماکن و مقدسات اسلامی در قدس شریف افزایش یافته و صهیونیست‌ها هر روز به محوطه‌های مسجد مبارک الاقصی حمله می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز