خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:

دانشگاه امکان جذب دانشجو در رشته‌های مورد نیاز اصناف را دارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۵۹۸

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دانشگاه پیام نور این امکان را دارد تا با تعامل با اصناف مختلف بخصوص در حوزه تجارت علاقمندان به رشته های بازرگانی و تجارت را جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، رئیس این دانشگاه در دیدار با فرماندار گناوه گفت: پیگیر توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور واحد گناوه هستیم که امیدواریم با وجود پتانسل های دانشگاه از نظر زیرساخت‌ها و اعضای هیات علمی این موضوع محقق شود.

 محمد رضا بحرانی افزود: دانشگاه این امکان را دارد تا با تعامل با اصناف مختلف بخصوص درحوزه تجارت علاقمندان به رشته های بازرگانی و تجارت را جذب کند.

وی همچنین ضمن قدردانی از همکاری‌های قبلی فرمانداری با دانشگاه پیام نور گفت: قطعا با همکاری و مساعدت مسئولان شهرستان گناوه و بخصوص فرمانداری امکان توسعه کمی و کیفی دانشگاه و تبدیل آن از واحد به مرکز فراهم خواهد شد

فرماندار گناوه گفت: اقتصاد مقاومتی از سیاست‌های کلان دولت است که در کنار توسعه سیاسی باید باشد و هر دوی اینها لازمه توسعه علمی هستند.

 وی با اشاره به اینکه رونق دانشگاه‌ها نشان دهنده توسعه علمی استان است، افزود: در همین زمینه لازم است تحقیقات  اساتید با توجه به نیازهای روز استان و کشور کاربردی تر شود و صرفا به ارائه مقاله اکتفا شود.

 سید علی پاک نژاد با اظهار علاقمندی به دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی کتاب محور است و منابع درسی خوبی دارد بنابراین دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند  از نظر علمی نیز بالاتر از سایر دانشگاه هتند.

 فرماندار گناوه گفت: با توجه به پتانسیل‌های شهرستان گناوه دانشگاه می‌تواند درحوزه های مختلف ازجمله تجارت و صیادی وارد شود.

وی با اشاره به آسیب های  اجتماعی موجود درجامعه گفت: دانشگاه  می تواند با ورود هرچه جدی تر به  مباحث اجتماعی  وفرهنگی  به ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه کمک کند.

 پاک‌نژاد افزود: دانشگاه می تواند  درتعامل با صنف های مختلف در جذب دانشجو درشته های مورد نیاز اصناف اقدام نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز