خبرگزاری کار ایران

با پیگیری‌های مسئولان کمیسیون کارگری بوشهر؛

حق بیمه و عیدی آخر سال کارگران شرکت صدرا پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۹۴۱

دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر از پرداخت حق بیمه و عیدی کارگران شرکت صدرا تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بوشهر، سیداسماعیل موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که شرکت صدرا یکی از افتخارات صنعتی استان بوشهر است، گفت: سرنوشت این واحد صنعتی برای مدیران استان بسیار حائز اهمیت است. بر همین اساس با پیگیری‌های مستمر رئیس و دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر مبلغ 16 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب صدرا واریز و روز پنج‌شنبه 20 اسفند 94 حقوق 2.5 ماه کارگران پرداخت شد.

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استان بوشهر ادامه داد: در دو سال اخیر اقدامات موثر و مهمی در راستای بهبود وضعیت شرکت صدرا صورت گرفته است. یکی از این اقدامات ساماندهی و تعیین و تکلیف مالکیت و مدیریت شرکت صدرا  بوده که خوشبختانه با پیگیری استاندار بوشهر، هیات دولت و با تدبیر فرماندهان و مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در حال تجدید نظر و ترسیم شرایط بهتر برای آینده صدرا هستیم.

دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به مشخص‌شدن بدهی‌های صدرا گفت: پیگیری این مسئله و مشخص‌شدن میزان بدهی‌های این شرکت به سازمان‌های دولتی، پیمانکاران و کارگران از دیگر اقدامات موثری بوده که در راستای بهبود وضعیت شرکت صدرا صورت گرفته است و بخش قابل توجهی از موضوعات مطرح‌شده در کمیسیون کارگری استان به آن معطوف شده است.

 وی با بیان اینکه براساس برآوردهای صورت گرفته حقوق 4.5 ماه کارگران شرکت صدرا به تعویق افتاده بود و در دو مرحله پرداخت شد، بیان کرد: مرحله اول اواخر بهمن‌ماه 94 مبلغی بالغ بر 10 میلیارد 800 میلیون تومان بابت دو ماه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) به حساب پیمانکاران و از آن طریق به کارگران منتقل شد که با وجود مسدود‌بودن حساب‌های صدرا این مرحله را با تاخیر مواجه کرد.

موسوی افزود: مرحله دوم نیز روز چهارشنبه 19 اسفند 94 با پیگیری‌های مستمر رئیس و دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر مبلغ 16 میلیارد 500 میلیون تومان به حساب صدرا واریز و روز پنج‌شنبه 20 اسفند 94 حقوق 2.5 ماه کارگران پرداخت شد.

دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر عنوان کرد: پیگیری‌های جدی‌تری مبنی بر پرداخت حق بیمه و نیز عیدی آخر سال کارگران صورت گرفته و مدیران صدرا وعده داده‌اند که در هفته جاری نسبت به پرداخت مطالبات مذکور اقدام کنند. مدیرکل سیاسی و انتخابات استان بوشهر با قدردانی از صبر و متانت کارگران شرکت صدرا از آنان و مدیران مربوطه خواست با تمام توان و ظرفیت در راستای احیاء این شرکت صنعتی و انجام تعهدات داخلی و خارجی تلاش کنند، افزود: پیگیری‌های مستمر استاندار بوشهر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر، اعضای کمیسیون کارگری استان، مسئولین قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و شرکت صدرا در تحقق مطالبات کارگران نقش بسزایی داشته است.

موسوی اظهار کرد: خوشبختانه رسانه‌های مکتوب و مجازی در انتقال مسایل و مشکلات همه واحدهای کارگری همکاری مطلوبی داشته‌اند و انتظار می‌رود مسایل کارگری را با دقت بیشتر مطالعه، کارشناسی و سپس انعکاس دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز