خبرگزاری کار ایران

رییس شورای این شهر تاکید کرد:

مشکل آب شهر نخل تقی حل می‌شود

کد خبر : ۱۵۹۱۳۱

در سال گذشته نارسایی شبکه آبرسانی این شهر و شهرستان باعثمعضلات و مشکلات فراوانی برای مردم شد این معضل با تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان جهت انتقال آب از خط کوثر به شبکه آب شهر و نیز افزایش سهمیه آب شهرستان بر طرف خواهد شد.

پروژه‌های حداثاستادیوم ورزشی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بودند در سال گذشته به بهره برداری رسیدند.

به گزارش ایلنا، رییس شورای شهر نخل تقی گفت: در سال گذشته نارسایی شبکه آبرسانی این شهر و شهرستان باعثمعضلات و مشکلات فراوانی برای مردم شد این معضل با تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان جهت انتقال آب از خط کوثر به شبکه آب شهر و نیز افزایش سهمیه آب شهرستان بر طرف خواهد شد.

نجفی یادآور شد: با اختصاص اعتبار به میزان ۲۰۰ میلیون تومان کار احداثکتابخانه عمومی شهر نخل تقی که به صورت نیمه تمام‌‌ رها شده بود از سر گرفته شد و ۳۸۰ ملیون تومان اعتبار جهت تکمیل ساختمان درمانگاه شهر نخل تقی و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل ساختمان مدرسه راهنمایی پیامبر اعظم تامیین شده است.

وی گفت: پروژه‌های احداثاستادیوم ورزشی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از مصوبات سفر پربرکت مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه بود پرژه‌هایی بودند که در سال گذشته به بهره برداری رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز