خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی استان:

بوشهر بارانی می شود/ پایان هفته دمای هوا در استان افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۸۹

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی برای استان در پایان هفته بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌‎شود.

به گزارش ایلنا، پیام مساعدی اظهار داشت: با وقوع ناپایداری‌های جوی در روز‌های پنجشنبه و جمعه برای برخی نقاط استان احتمال وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: همچنین از اواخر وقت امروز به تدریج از سرعت وزش باد‌های شمال غربی در سواحل شمالی و مرکزی استان کاهش می‌یابد، اما در فراساحل جنوبی استان تا عصر فردا با تداوم وزش باد، دریا به نسبت مواج و متلاطم است.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در ساعت‌هایی همراه با وزش باد و در صبح در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی، در مناطق شمالی و مرکزی استان با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و امروز تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی روی دریا و در سواحل ۱۲ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: دمای هوای نیز در چند روز پایانی هفته به طرز محسوسی روند افزایشی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز