خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

از پژوهشگران و نخبگان برای توسعه استان بوشهر استفاده می‌شود

کد خبر : ۱۳۰۱۲۲

پژوهشگران و محققان در بخش‌های مختلف مورد حمایت قرار خواهند گرفت و این نخبگان تقویت خواهند شد.

استاندار بوشهر گفت: در طرح‌های توسعه‌ای استان بوشهراز پژوهشگران و نخبگان استفاده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در بازدید از نمایشگاه طرح‌های پژوهشی بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در مسیر توسعه پرشتاب در حرکت است اظهار کرد: استان بوشهر با وجود داشتن محققین و نخبگان، جایگاه خاصی در کشور دارد به‌گونه‌ای که مقالات علمی این پژوهشگران در مجلات علمی جهان به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه در توسعه استان از پژوهشگران و نخبگان بهره‌خواهیم برد گفت: قطعا ما برای توسعه استان بوشهر به امر پژوهش توجه ویژه خواهیم داشت و پژوهشگران موتور محرکه توسعه استان قلمداد می‌شوند.
استاندار بوشهر حمایت از پژوهشگران را امری ضروری خواند و تصریح کرد: پژوهشگران و محققان در بخش‌های مختلف مورد حمایت قرار خواهند گرفت و این نخبگان تقویت خواهند شد.
سالاری با بیان اینکه قابلیت‌های استان بوشهر در بخش‌های گوناگون منحصر به‌فرد است گفت: استان بوشهر در حوزه نفت، گاز و گردشگری دارای قابلیت‌های مهمی است که پژوهشگران با ورود در این حوزه‌ها زمینه توسعه استان بوشهر را بیش از پیش فراهم کنند.
مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر هم گفت: به مناسبت هفته پژوهش، دست‌آوردهای پژوهشی استان بوشهر در بخش‌های مختلف ارائه شده است.
حسن ابراهیمی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار پژوهشی ۲۵ دستگاه اجرایی و طرح‌های پژوهشی ۲۵ مرکز آموزش عالی استان بوشهر در قالب ۵۰ غرفه ارائه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز