خبرگزاری کار ایران

محصولات زنبور عسل را مستقیم از زنبورداران واجارو بخرید!

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۶۰۶

زنبور عسل از آن دست موجودات ارزشمندی است که تقریبا تمامی محصولات آن فواید بی‌نظیری دارد! از عسل اصل گرفته تا بره موم و ژل رویال و حتی کندوهای آن نیز خوراکی هستند. اما محصولات زنبور تنها به خوردنی‌های خوشمزه و مفید خلاصه نمی‌شود. خواص عسل طبیعی به‌اندازه‌‌ای است که از آن به‌عنوان دارو استفاده می‌شود.

اگر شما هم از مزایا و منافعی که با خرید عسل طبیعی نصیب‌تان می‌شود مطلع بودید، هرگز در بهره‌مندی از آن کوتاهی نمی‌کردید. جالب است بدانید زمانی از فواید عسل و مزایای هر یک از محصولات آن بهره‌مند می‌شوید که موفق به تهیه عسل طبیعی و ارگانیک شده باشید. این درحالی‌است که این اقدام ممکن‌است کمی سخت باشد!! اما چرا؟

باتوجه به حجم بالای درخواست‌ها در این حوزه، افراد بسیاری در تلاش هستند که نمونه‌های تقلبی و غیر اصیل را روانه بازار کرده و از اعتماد مشتریان سو استفاده کنند. همین مساله اهمیت تشخیص عسل طبیعی را دوچندان می‌کند. اما خرید از زنبورداران واجارو چه مزیت‌هایی دارد؟ آیا محصولات عرضه‌شده در این فروشگاه طبیعی و ارگانیک هستند؟ در یک کلام، چرا خرید مستقیم محصولات کشاورزی از این بازار محلی آنلاین توصیه می‌شود؟

محصولات غیر ارگانیک هرگز!

اگر پول خود را برای خرید محصولات کشاورزی غیر طبیعی و تقلبی خرج کنید، گویا که آن را دور ریخته‌اید؛ چراکه عملا هیچ فایده و خاصیتی برای شما ندارد! از خود این سوال را بپرسید چرا باید عسل مصرف کنید؟ اگر هدف از مصرف خوراکی‌ها، رسیدن مواد مغذی به بدن است، پس چرا وقت، انرژی و هزینه خود را صرف نمونه‌های تقلبی می‌کنید؟ خرید عسل از فروشگاه‌هایی که اعتبار بالایی دارند، یکی از ترفندها و روش‌های تشخیص عسل طبیعی محسوب می‌شود؛ چراکه این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که با اطمینان بالایی از این محصولات خریداری کنید. اما چرا باید به این فروشگاه اعتماد کرد؟ 

همکاران طبیعی یعنی محصولات طبیعی!

یکی از مهم‌ترین افتخارات واجارو آن است که با کشاورزان و دامپروران بسیاری همکاری می‌کند که به تولید محصولات کشاورزی ارگانیک مشغول هستند. درواقع واجارو همه تلاش خود را به‌کار بسته‌است و تنها با کشاورزانی همکاری می‌کند که چنین محصولات مرغوبی را عرضه می‌کنند! اگر سری به وب‌سایت واجارو به نشانی Vajaro.ir بزنید، خواهید دید که تمامی محصولات حتی با نام خود کشاورزان تولیدکننده ارائه شده‌‌اند. در این صورت با اطمینان خاطر بیشتری، نسبت به خرید عسل طبیعی واجارو اقدام می‌کنید. چطور است این‌بار از آقا مصطفی زحمتکش، عسل بهار نارنج واجارو را تهیه کنید؟

همیشه حق با مشتریان است!

واجارو در طول سال‌ها تلاش کرده‌است که همواره این اصل را حفظ کند و شما در طول خرید از وب‌سایت آن رضایت کامل داشته‌باشید. واجارو تنها شعار نمی‌دهد؛ همین حالا امتحان کنید! تنها کافی است که پس از خرید محصولات مختلف از این سایت و در عرض کمتر از دو روز نارضایتی خود را به همکاران پشتیبان اعلام کنید.

در این صورت خواهید دید که ملاک ما تنها رضایت‌مندی و پسند شما است. با بازگشت محصولات این امکان را دارید که فرآورده‌های دیگری را درخواست دهید. گارانتی بازگشت محصول از دیگر افتخارات واجارو است که آن را در راستای خدمت‌رسانی به مشتریان عرضه کرده‌است. در این صورت مطمئن خواهیم شد که شما به خواسته‌های خود رسیده‌اید.

آمار بالای فروش عسل طبیعی واجارو این ادعا را ثابت کرده‌است که همواره در کنار مشتریان‌مان بوده‌ایم و خواسته‌ها و اولویت‌های آن‌ها که اصالت و کیفیت است را برآورده ساخته‌ایم! انواع عسل‌های عرضه‌شده از جمله عسل چهل گیاه واجارو، عسل گون واجارو و سایر نمونه‌ها از مرغوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند! با این‌حال همواره فرصت دارید که محصولات را مرجوع کنید.

ضمانت اصالت و دیگر هیچ!

کجا را خواهید یافت که برای تک تک محصولاتش شناسانامه صادر کند؟  از آنجایی که ما اصالت محصولات زنبور عسل خود را به‌خوبی می‌شناسیم و با بهترین کشاورزان کشور همکاری داریم، سزاوار می‌دانیم که تمامی محصولات عرضه‌شده شناسنامه معتبر داشته باشند! 

درواقع شما هنگام خرید از واجارو به‌راحتی متوجه می‌شوید که چه کسی زحمت پرورش و عرضه محصولات شما را کشیده‌است و همچنین این امکان را دارید که با نوع فعالیت کشاورزان آشنا شوید. شناسنامه هر یک از محصولات درحقیقت اصالت‌نامه آن‌ها هستند و به شما این اطمینان را می‌بخشند که محصولات کاملا ارگانیک بوده و در بهترین شرایط ممکن تولید شده‌اند. با توجه به اینکه فواید عسل و خواص فوق‌العاده آن منحصرا در نمونه‌های باکیفیت و مرغوب قابل دسترسی است، این فرصت طلایی به شما داده شده‌است که محصولاتی اصیل و مرغوب را خریداری کنید.

محصولات زنبور عسل را مستقیم از زنبورداران واجارو بخرید!

ضمانت اصالت فقط در انحصار عسل نیست!

ضمانت واجارو تنها به عسل طبیعی محدود نمی‌شود و شامل سایر محصولات زنبور نیز می‌شود! زنبور عسل موجود فعال و ارزشمندی است که تقریبا تمام سازه‌های خوراکی آن ارزش غذایی بالایی دارند. در مواردی برخی محصولات زنبورها مانند ژل رویال بسیار گران‌قیمت است و برای مصارف پزشکی کاربرد دارد. همچنین دیگر محصولات نظیر بره موم، دوشاب و گرده گل با لیست بلند بالایی از خواص و کاربردها شهرت دارند. تمامی این محصولات به‌سادگی و از طریق بازار محلی آنلاین واجارو در دسترس هستند. با دریافت ضمانت‌نامه اصالت این اطمینان را خواهید داشت که محصولات عرضه‌شده از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.

مهم نیست کجا زندگی می‌کنید؛ خدمت‌رسانی وظیفه ما است

بدون درنظر گرفتن اینکه شما در کدام نقطه دوست‌داشتنی ایران عزیز زندگی می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم محصولات زنبور عسل را از واجارو خریداری کنید؛ چراکه ما حاضریم محصولات را به‌راحتی و با سرعت بالایی به دست شما برسانیم! تنها کافی است به ما بگویید که در کدام شهر ساکن هستید، تیم توزیع واجارو با در نظر گرفتن تمام نکات مورد نظر، محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهند رساند. برخلاف دیگر فروشگاه‌های بزرگ این امکان را در اختیار مشتریان در سراسر ایران قرار داده‌‌ایم که فرصت چشیدن طعم سلامت و خاص محصولات ارگانیک را داشته باشند.

برای شما قیمت‌ها را شکسته‌ایم

آیا تابه‌حال تجربه خرید از بازارهای محلی را داشته‌‌اید؟ خرید از این بازار محلی آنلاین نیز فقط کمی مدرن‌تر و سریع‌تر است. با این حال شما پس از خرید متوجه خواهید شد که دقیقا همان حس و حال را دارید؛ چراکه تمامی محصولات واجارو از دل طبیعت به سفره‌های شما آمده‌اند. اما حس‌وحال طبیعت تنها ویژگی واجارو نیست!

ما همچون دیگر بازارهای محلی این امکان را در اختیار شما قرار داده‌ایم که از قیمت‌های نسبتا مناسب‌تری برخوردار باشید. اگر بگوییم که با خرید از محصولات کشاورزی و طبیعی واجارو درواقع یک سود هنگفت نصیب شما می‌شود، چه خواهید گفت؟ از آنجایی‌که محصولات این شرکت بدون هیچ‌گونه واسطه و مستقیما از سر زمین‌های کشاورزی به دست شما می‌رسد، عرضه با قیمت‌های شگفت‌انگیز مساله چندان پیچیده‌ای نخواهد بود! شما با انتخاب واجارو، واسطه‌های بسیاری را حذف کرده‌اید و گویا که مستقیما از کشاورزان خریداری کرده‌اید.

قیمت عسل قیمتی!

اگر کمی در بازار محصولات کشاورزی طبیعی چرخیده باشید، حتما می‌دانید که قیمت عسل طبیعی بسیار بیشتر از نمونه‌های مثلا طبیعی است! ممکن‌است همین اختلاف قیمت‌ها باعث شود که بسیاری از علاقه‌مندان به مصرف عسل یا بیمارانی که از آن برای خواص درمانی استفاده می‌کنند، از خرید آن منصرف شوند! واجارو این خواسته عمیق مشتریان را به‌خوبی درک کرده‌است و با همکاری با کشاورزان و حذف واسطه‌ها بهترین قیمت عسل طبیعی را عرضه می‌کند. قیمت‌ها فوق‌العاده مناسب است و ممکن‌است شما در نگاه اول تصور کنید که در حال خرید اجناس نامرغوبی هستید؛ چراکه انتظار ندارید عسل مرغوب و باکیفیت را با چنین قیمت‌های مناسبی خریداری کنید.

این اختلاف قیمت موجود، ناشی از واسطه‌هایی است که بین خریدار و کشاورز قرار می‌گرفتند! واجارو به‌عنوان یک بازار محلی آنلاین این واسطه‌ها را حذف کرده‌است و در این راستا خدمت بزرگی را برای سلامت خانواده‌ها ارائه داده‌است. درواقع شما انواع عسل از جمله عسل اقاقیا واجارو و عسل آویشن واجارو را مستقیما از کشاورز خرید می‌کنید و همین مساله تاثیر بسزایی در قیمت‌ها دارد! این فروشگاه اینترنتی محصولات کشاورزی خدمات و امکانات فراوانی را برای رضایت مشتریان خود مهیا کرده‌است. شما در حالی از خواص عسل طبیعی بهره‌مند خواهید شد که هزینه مناسبی را بابت آن پرداخته‌اید و از این نظر کاملا مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

محصولات زنبور عسل را مستقیم از زنبورداران واجارو بخرید!

واجارو، تنها همین نیست!

جالب است بدانید که عرضه محصولات گیاهی تنها خدمت‌رسانی واجارو به مشتریان نیست! این فروشگاه معتبر دغدغه فراوانی در خصوص اعتلای سطح دانش و تخصص مردم جامعه دارد و همه تلاش خود را به‌کار بسته‌است که با انتشار مقالات تخصصی و حرفه‌ای در خصوص محصولات کشاورزی، آگاهی مشتریان خود را در این حوزه افزایش دهد. به‌عنوان مثال با مراجعه به وب‌سایت واجارو این امکان را دارید که از مسائلی نظیر فواید نیش زنبور عسل، خواص گرده گل و همچنین ترفندهایی برای تشخیص محصولات اصل از تقلبی آگاهی یابید.

آنچه در رابطه با خدمات واجارو دانستیم!

امکانات و مزایای فراوان واجارو سبب شده‌است که به‌عنوان مرجعی قابل اعتماد برای خرید انواع محصولات کشاورزی به غالب خریداران پیشنهاد شود! این فروشگاه معتبر و بزرگ با اتصال مستقیم به حلقه کشاورزان و حدف واسطه‌ها، قیمت‌های محصولات مرغوب کشاورزی را شکسته‌است و از طرفی اطمینان خاطر بیشتری را در خصوص کیفیت انواع محصولات زنبور عسل ایجاد کرده‌است. فروش بالای این محصولات به‌تنهایی نشان‌دهنده این ادعا است که واجارو در راستای خدمت‌رسانی به مشتریان فعالیت می‌کند و همواره با عرضه بهترین و مرغوب‌ترین اجناس، تمام تلاش خود را در این امر به‌کار گرفته‌است.

منبع: واجارو بازار محلی آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز