خبرگزاری کار ایران

آشنایی با کاربردها و مزایای میز کنسول استیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۰۵

میز کنسول استیل، از وسایل مدرنی است که در دکوراسیون داخلی منازل و هتل‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. در واقع، این نوع از میز به‌عنوان یک گزینه جایگزین برای میز آینه و شمعدون در جهیزیه عروس به کار می‌رود.

 

 تولید کنسول از جنس‌های مختلفی انجام شده که یکی از مهمترین این جنس‌ها، استیل است. رنگ‌های مورداستفاده برای کنسول استیل، رنگ کروم، طلایی و رز گلد بوده که طرح آن با توجه به نظر مشتری تولید خواهد شد.

از این میز برای اشیا دکوری، قاب عکس و بسیاری از وسایل دیگر استفاده می‌شود. در ادامه در مورد این نوع از میز اطلاعات بیشتری کسب می‌کنید.

آشنایی با عوامل تاثیرگذار روی قیمت میز کنسول استیل

چه عواملی بر میزان قیمت میز کنسول استیل اثر گذار است؟ از مهمترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت این نوع از میز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع آلیاژ

 آلیاژ مورد استفاده در ساخت میز اهمیت زیادی دارد. با این که در ساخت این نوع از میز از استیل استفاده می‌شود؛ اما این استیل‌های کیفیت‌های مختلفی دارند. بسته به کیفیت آن‌ها، قیمتشان نیز متفاوت است. این تفاوت قیمت روی قیمت نهایی و تمام شده میز نیز تاثیر می‌گذارد.

جنس رویه میز

برای ساخت رویه میز نیز از مواد متفاوتی استفاده می‌شود. بسته به نوع جنس و کیفیت رویه به کار رفته در میز، قیمت میز تغییر می‌کند.

از دیگر عوامل تاثیرگذار می‌توان به آبکاری استیل و

میزان ضخامت لوله و پروفیل(یا ورق استیل) اشاره کرد.

آشنایی با کاربردها و مزایای میز کنسول استیل

بررسی رنگ بندی های میز کنسول

رنگ‌بندی از مهمترین عوامل تاثیرگذار برای جذب مشتریان است. از مهمترین رنگ‌های مورد استفاده در رنگ‌بندی می‌توان به رنگ طلایی، رزگلد و استیل اشاره کرد. برای این کار بعد از اتمام ساخت میزها، آبکاری با رنگ موردنظر روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

برای زیبایی بیشتر و داشتن ظاهری متفاوت، ظاهر این میزها را به صورت براق و یا خش‌دار می‌سازند. همچنین، برای زیبایی بیشتر و تنوع در رنگ، انواع شیشه، سنگ و چوب در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند.  میزهای کنسول شیشه‌ای از محبوب‌ترین میزها در بین خریداران بوده و همچنین قیمت فوق‌العاده مناسبی نیز دارند.

البته خرید میز استیل  با رویه شیشه معایبی نیز دارد. از مهمترین معایب آن می‌توان به باقی‌ماندن اثر انگشت و یا جای لکه اشاره کرد. درواقع، برای تمیز کردن این میزها باید زمان بیشتری را صرف کنید. از بزرگ‌ترین مزیت‌های این روش این است که رنگ رویه دقیقاً مطابق با سلیقه مشتریان و دکوراسیون مکان موردنظر انتخاب می‌شود.

آشنایی با ویژگی‌های میز کنسول

از مهمترین ویژگی‌های میز کنسول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مقاومت بالا: استیل از مقاوم‌ترین فلزات برای ساخت میز و صندلی به‌شمار می‌رود. این فلز دارای خاصیت ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و عوامل آسیب‌رسان محیطی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.
  • دارای ظاهری زیبا و درخشان: استیل ظاهری درخشان و زیبا داشته و به همین دلیل، بسیاری از افراد، از آن برای زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنند. همچنین استفاده از چوب یا شیشه در استیل باعث شده تا ظاهر آن زیباتر وجذاب‌تر به نظر برسد.
  • دارای سایزها و اندازه‌های مختلف: میز کنسول استیل در اندازه‌ها و سایزهای مختلف ساخته می‌شود. درواقع، این میزها کاربردهای زیادی داشته و به‌عنوان میزهای آرایشی، آینه‌ها و کنسول طبقاتی به کار می‌روند. با توجه به طراحی‌ها متنوع این نوع از میزها، آن‌ها را می‌توان در لوکس‌ترین و شیک‌ترین مکان‌ها به کار برد.

آشنایی با کاربردها و مزایای میز کنسول استیل

مهمترین مزایای و کاربردهای این نوع از میز عبارت است از:

میز کنسول برای قراردادن وسایلی مانند گلدان، کتاب و بسیاری از موارد دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد. می کنسول استیل محبوبیت زیادی بین زوج‌های جوان دارد؛ زیرا ظاهر شکیل و زیبایی داشته و به‌راحتی با سایر وسایل جهیزیه ست می‌شود. همچنین این میزها بسیار ساده و مدن بوده و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. قیمت این مدل میزهای کنسول نسبت به میزهای کلاسیک ساخته شده از چوب با انواع نقش و نگار بسیار کمتر است.  

پایه‌های این کنسول‌ها  از جنس استنلس ساخته شده و برای رویه این کنسول‌ها نیز، سنگ، شیشه، های گلاس و چوب طبیعی مورداستفاده قرار می‌گیرد. کنسول‌های ساخته شده با رویه شیشه و سنگ، دارای محبوبیت زیادی هستند.

ابعاد میز کنسول‌های پایه استیل

میز کنسول را می‌توان برای خانه‌هایی با مساحت بزرگ و کوچک استفاده کرد. درواقع، این میزهای کنسول، علاوه‌بر زیبایی ظاهری، بهترین مکان برای قراردادن اشیا مختلف هستند. با توجه به این موضوع، این میزها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی ساخته شده و خریداران با توجه به سلیقه خود می‌توانند انواع میز کنسول استیل را خریداری یا آن را برای ساخت سفارش دهند.

در حقیقت، میز کنسول بسیار شیک بوده و از ان می‌توان برای قسمت‌های مختلف خانه استفاده کرد. این میزها به صورت تکی و یا با آینه قابل استفاده هستند. خرید یک میز کنسول استیل، زیبایی منزل شما را چند برابر می‌کند.

آشنایی با کاربردها و مزایای میز کنسول استیل

خرید میز کنسول استیل

این روزها، بسیاری از فروشگاه آنلاین و حضوری انواع میز کنسول را به فروش می‌رسانند. اما کدام فروشگاه بهتر است؟ همیشه برای خرید میز کنسول از جنس استیل، نظرات مشتریان قبلی سایت را در قسمت دیدگاه‌ها بررسی کنید.

همچنین یک فروشگاه معتبر کلیه ویژگی‌های محصولات خود را به‌طور دقیق برای مشتریان در قسمت محصول محصولات می‌گذارد؛ زیرا در خریدهای آنلاین افراد نمی‌توانند محصولات را از نزدیک ببینند. پس مشخصات آن‌ها باید به‌طور کامل بیان شده باشد. علاوه‌ برموارد گفته شده یک سایت معتبر، باید حتماً دارای پشتیبانان پاسخگو به مشتریان بوده تا آن‌ها بتوانند سوالات خود را درباره محصولات بپرسند.

خلاصه

این روزها، انواع مختلف میز با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازارعرضه شده است. درواقع، طراحی مدل‌های مختلف میز برای برآورده ساختن نیازهای خریداران است. یکی از انواع میزهایی که محبوبیت زیادی در بازار دارد؛ میز کنسول استیل بوده که با زیبایی و درخشندگی خود در نگاه اول چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

استیل دوام و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و عوامل آسیب‌رسان محیطی دارد. استیل‌ها، کیفیت‌های مختلفی داشته و بسته به کیفیت آن‌ها، قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. طرح‌های این میزها، بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید ساده‌ترین تا لوکس‌ترین مدل‌ها را پیدا و خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز