خبرگزاری کار ایران

دراور چوبی اراک و نمایندگی های آن در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۵۵۱

کارگاه های مختلفی در سراسر ایران مشغول ساخت و تولید انواع دراورهای چوبی و فلزی و ام دی اف می باشند.

تولید کنندگان صنایع چوبی در شهر اراک محصولات خود را به صورت درجه یک تولید می کنند که فوق العاده پرفروش می باشند. دراور چوبی یکی از همین محصولات است که به صورت گسترده ایی تولید می شود و وظیفه ی آنها نگهداری و نظم دهی به لباس و وسایل دیگر می باشد البته بعضی از افراد برای حفظ کیف و کفش و یا لوازم آرایشی خود از این محصول استفاده می کنند و این امر بستگی به سلیقه و نیاز افراد از آن دارد. ایجاد طرحها و مدلهای متفاوت در این محصولات برای جذب مشتری و فروش پر رونق تاثیر فراوان دارد.

محصولات دراور چوبی اراک بالاترین کیفیتها در ساخته درایور و کمدی دارند و استفاده از فلز در این محصولات به ‌تنهایی اصلا کار درستی نیست و کیفیت بسیار پایینی دارد و هم چنین از نظر ظاهری و زیبایی چندان مناسب نمی ‌باشد.از آنجایی‌ که ارزان بودن فلز نسبت ‌به چوب برای تولیدکنندگان به صرفه ‌تر می‌ باشد متأسفانه در برخی از این محصولات شاهد استفاده از فلز می ‌باشیم البته سایتهای فروش معتبری نیز وجود دارد که این محصولات را کاملاً و تماماً از چوب و ام دی اف می ‌سازند و روانه بازار فروش می‌ کنند. در هنگام خرید دراور چوبی چند نکته کلیدی باید توجه کرد در ابتدا با توجه به نیاز موجود باید اندازه دراور و تعداد کشوهای آن انتخاب شود و سپس رنگ و مدل آن می ‌باشد اگر وسایل خانه به ‌صورت کلاسیک و سنتی می ‌باشند دراور نیز باید با همین طرح باشد.

 

دراور چوبی سلطنتی

 

افرادی که به دکوراسیونهای سلطنتی علاقه مند هستند می توانند برای منزل خود دراور چوبی سلطنتی را تهیه کنند تا با سایر وسایل خانه هماهنگی داشته باشد و زیبایی آن را دوچندان کند. در هنگام خرید دراور برای منزل خود توجه به موارد زیر ضروری می باشد:

جنس و رنگ: همانطور که می دانید دراورها از جنس چوب هستند و زیبایی بسیار زیادی را به اتاق شما هدیه می دهند، همچنین خاصیت جالبی که چوب دارد این است که به راحتی می تواند با دکوراسیون منزل تطبیق پیدا کند و از دوام و کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

دراور چوبی اراک و نمایندگی های آن در سراسر کشور

دراور چوبی سلطنتی در دو نوع ام دی اف و هایگلاس ساخته می شوند که این امکان را به مشتری می دهند تا قابل اجرا در هر رنگی باشد و فرد با توجه به سلیقه و دکور منزل جنس و رنگ آن را انتخاب کند، توجه داشته باشید که اگر می خواهید دراور شما به راحتی لک بر ندارد باید جنس ام دی اف را انتخاب کنید چراکه جنس هایگلاس به گونه ای است که جای انگشتها روی آن باقی می ماند، افرادی که دارای اتاق کوچک هستند می توانند دراور سفید رنگ را انتخاب کنند تا باعث بزرگ نشان داده شدن اتاق شود.

دراور چوبی دست دوم

در زمان خرید دراور افرادی هستند که به دنبال دلاورهای خاصی می باشند و می ‌خواهند قیمت دراور برایشان مناسب تر باشد لذا دنبال خرید دراور چوبی دست دوم هستند. دراور دست دوم را می توان از سمساری تهیه نمود در این مکانها بیشتر اجناس آنتیک منزل به فروش می رود گاهی برای اجناس دست دوم جنسهای بسیار باکیفیت و مرغوبی پیدا می‌شود. امروزه با پیشرفت صنعت در زمینه چوب روسی شاهد انواع دراورها با طرحها و جنسهای مختلف هستیم انواعی از دراورها که شامل فلزی، شیشه، پلاستیک، چرم، سنگ مرمر و غیره می باشد جذابیت فوق‌العاده‌ای برای اتاق خواب شما دارد هر شخصی بنا بر سلیقه و کاربرد اتاق خواب خود آن را انتخاب می نماید.

دراور چوبی اراک و نمایندگی های آن در سراسر کشور

تنوع رنگ در چوب بسیار زیاد است به هر شخصی با توجه به شرایط زندگی و اتاق خواب خود می تواند جنس و رنگ دراور خود را انتخاب نماید افرادی که در منزل فرزند کوچک دارند استفاده از ام دی اف برای آنها مناسب تر از هایگلاس می باشد چرا که اثر انگشت روی هایگلاس لکه ایجاد می کند و شما مجبور هستید دائماً دراور چوبی دست دوم را تمیز نمایید استفاده از رنگهای روشن برای دراور در اتاق خواب کوچک باعث می شود فضا و سیع تر به نظر برسد. از جمله ویژگی که ام دی اف دارد این است که می تواند با انواع دکوراسیون هماهنگ باشد دراور به جز استفاده از آن در اتاق خواب در محله های دیگر نیز می تواند کاربرد داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز