خبرگزاری کار ایران

آیتول سامانه جامع خدمات یکپارچه خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۰۱۳

در سال‌های اخیر شاهد فعالیت سامانه‌های آنلاینی هستیم که با ارائه خدمات مختلف، روند زندگی ما را ساده‌تر از قبل کرده‌اند. در این بین سامانه‌های آنلاینی که خدمات پرداخت ارائه می‌دهند، شیوه‌ای نوین، سریع و امن برای انجام پرداخت‌های مختلف و از جمله پرداخت‌های خودرویی به حساب می‌آیند. اما در این بین برخی سامانه‌ها، خدماتی متمایز و فراتر از تسویه پرداخت‌های خودرویی به صورت آنلاین، به کاربرانشان ارائه می‌دهند.

 

نمونه بارز این سامانه‌ها، آیتول است. برندی که با نام سامانه یکپارچه خدمات خودرویی شناخته می‌شود و با شعار «پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی مالکان خودرو» فعالیت می‌کند. این برند توانسته است با ارائه خدمات یکپارچه و متمایز به وعده برند خود پایبند باشد و کاملترین سبد خدمات خودرویی را به کاربرانش ارائه دهد و علاوه بر این هر روز در حال بزرگتر کردن سبد خدمات خود است.

در حال حاضر خدمات آیتول در دسته‌های، استعلام و پرداخت بدهی‌های خودرو، خدمات بیمه‌ای، استعلام نمره منفی گواهینامه، خدمات غیرحضوری و تعمیر و نگهداری خودرو، عرضه اقلام و مواد مصرفی خودرو مانند باتری و روغن موتور و... ارائه می‌شود.

همانطور که مشخص است، مالکان خودرو بدون هیچ نگرانی می‌توانند به تمام دغدغه‌های خودرویی خود در آیتول پاسخ دهند. به عنوان مثال کاربران آیتول می‌توانند برای صدور یا تمدید بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو و موتور سیکلت از خدمات آیتول استفاده کنند. زیرا آیتول لیستی کامل از ارائه‌دهندگان بیمه را در اختیار دارد و علاوه بر این امکان خرید خرید یا تمدید اقساطی بیمه را برای کاربرانش فراهم کرده است. همچنین می‌توانند تمام پرداخت‌های خودرویی را از طریق آیتول انجام دهند. آیتول امکان استعلام و پرداخت موردی یا یکجای بدهی‌های خودرو را برای کاربرانش فراهم کرده است و کاربران می‌توانند خلافی‌های خودرو، عوارض سالیانه، عوارض آزادراهی، مالیات نقل و انتقال خودرو و... را از طریق آیتول استعلام و به صورت موردی یا تجمیعی به صورتی آنی و اقساطی پرداخت کنند.

خدمات غیرحضوری خودرو نیز یکی از جذاب‌ترین خدمات آیتول است که به کاربران این سامانه، این امکان را می‌دهد تا خدمات معاینه فنی، تعویض پلاک، و ترخیص خودرو را به آیتول بسپارند و بدون نیاز به‌حضور خودشان، با پوشش کامل بیمه مسئولیت، این امور خودرویی را ‌انجام دهند.

 آیتول شاپ امکان خرید تجهیزات و اقلام خودرو را نیز برای کاربرانش فراهم کرده است. آیتول کاملترین سبد خدمات خودرویی را به کاربرانش ارائه می‌دهد و برای آسایش کاربرانش، در صدد تکمیل سبد خدمات خود است. اگر شما هم می‌خواهید به تمام دغدغه‌های خودرویی خود از طریق یک سامانه پاسخ دهید به وبسایت یا اپلیکیشن آیتول مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز