خبرگزاری کار ایران

آشنایی با بهترین رستوران و کافه های کرمان در چند دقیقه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۶۵۶

کرمان گنجینه‌ای در دل کشور ایران است که جاهای دیدنی و تفریحی زیادی را در دل خود جای می‌دهد. اگر به این شهر رفتید و مشغول گشت‌و‌گذار در جاهای گردشگری آن شدید، قطعا بعد از مدتی گرسنه می‌شوید یا دوست دارید یا یک میان‌وعده خوشمزه نوش‌جان کنید. در این زمان پیشنهاد می‌دهیم به سراغ بهترین کافه‌ها و رستوران‌های شهر کرمان بروید.

رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در دل شهر کرمان فعالیت دارند که با ارائه بهترین خدمات، نظر مشتری‌ها را جلب می‌کنند و تجربه‌ای خوشایند برایشان می‌آفرینند. رفتن به این کافه و رستوران‌ها خاطره‌ای خوش در ذهنتان از رفتن به کرمان به‌جای می‌گذارد، خاطره‌ای با دنیای از طعم و مزه‌های مختلف که هیچ‌وقت از یادتان نمی‌رود.

بهترین رستوران و کافه‌های کرمان

شهر کرمان شگفتی‌های زیادی در دل خود پنهان دارد که یکی از آنها کافه و رستوران‌های حرفه‌ای هستند که با بهترین پرسنل و آشپزها از شما پذیرایی می‌کنند. این کافه و رستوران‌ها منوی متنوع دارند که قطعا از بین آنها می‌توانید خوراکی یا غذای مورد علاقه‌تان را بیابید.

معرفی بهترین رستوران‌های کرمان

در ابتدا بهترین رستوران‌های کرمان https://www.gooyait.com/1402/05/17/%da%a9%d8%a8%d8%a7%d8%a8-%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%9f-%d8%a2%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9.html که توانسته‌اند نظر مثبت اغلب مشتری‌ها را جلب کنند، معرفی می‌کنیم:

آشنایی با بهترین رستوران و کافه های کرمان در چند دقیقه

رستوران ساحل کرمان

برای معرفی رستوران ساحل کرمان ابتدا به منوی متنوع آن اشاره می‌کنیم که پر از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های دلپذیر است. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی مثل چلو‌سلطانی، چلو ساده، چلو ماهی قزل‌آلا، زرشک‌پلو با مرغ و ... را سفارش دهید.

در منوی نوشیدنی‌های این رستوران نیز انواع نوشیدنی‌های خوشمزه مثل لیمو زنجبیل، موهیتو، لیمو دارچین و ... خودنمایی می‌کنند.

 

رستوران ساحل کرمان

محوطه غذاخوری رستوران ساحل مدرن و امروزی است، اما در آنجا انواع غذاهای سنتی سرو می‌شوند. این تناقض جذابیت غذا‌خوردن را در این رستوران بیشتر می‌کند. علاوه بر اینکه پرسنلی خوش‌برخورد و حرفه‌ای همواره در خدمتتان هستند تا تجربه‌ای خوشایند از رفتن به رستوران ساحل کرمان را برایتان به ارمغان بیاورند.

آدرس رستوران ساحل کرمان: آبنوس، بلوار حمزه، بین کوچه 7 و 9

پیتزا ویتا کرمان

نیازی به معرفی پیتزا ویتا کرمان نیست، چون همانطور که از نام این مجموعه مشخص است، در آنجا انواع غذاهای فست‌فودی به‌خصوص پیتزا سرو می‌شوند.

شاید هوس خوردن فست‌فودها و غذاهای آماده در شهر کرمان به‌سراغتان بیاید، بنابراین برای سرو بهترین غذاهای فست‌فودی می‌توانید به پیتزا ویتا کرمان بروید. در این مجموعه انواع فست‌فودها مثل پیتزا سبزیجات، سالاد سزار و ... سرو می‌شوند. این غذاهای خوشمزه نه تنها شکمتان را سیر می‌کنند، بلکه شما را با طعم و مزه‌ای متفاوت از فست‌فودهای خوشمزه رو‌به‌رو خواهند کرد.

در پیتزا ویتا کرمان همه چیز مهیا است تا یک پذیرایی مفصل از مشتری‌ها انجام شود. این مجموعه با استخدام بهترین پرسنل سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتری‌های خود دارد. همچنین پرنسس فضا و محیط فست‌فودی را آرامش‌بخش و دنج کرده‌اند تا همه‌چیز بر وفق مراد مشتری‌ها باشد.

آدرس پیتزا ویتا کرمان: خیابان شفا، حیاط هتل جهانگردی کرمان

رستوران مکث

در رستوران مکث، نیازی به مکث‌کردن برای انتخاب غذا نیست. تمام غذاهای منوی این رستوران با کیفیت عالی و فوق‌العاده خوب سرو می‌شوند. آشپزها با نهایت دقت غذاها را تهیه می‌کنند و به بهترین شیوه تزئین خواهند کرد تا از خوردنشان لذت ببرید.

رستوران مکث انواع چلو کباب، خوراک، دل و جگر را در منوی خود دارد. هوس کدام غذای ایرانی را کرده‌اید؟ سری به منوی متنوع این رستوران بیندازید تا خوشمزه ترین غذاها را ببینید و بتوانید هر کدام را که خواستید، سفارش دهید.

رستوران مکث هر هفته در روزهای فرد آماده خدمت‌رسانی به مشتری‌ها در وعده ناهار و شام است.

آدرس رستوران مکث کرمان: بلوار جمهوری، چهارراه فرهنگیان

ساعت کار: 11 تا 14.59 ظهر و 18.30 تا 23.30 شب

معرفی کافه‌های کرمان

نوبت به معرفی کافه‌های کرمان می‌رسد که با انواع میان وعده‌ها و خوراکی‌ها یا نوشیدنی‌های خوشمزه آماده هستند تا لذت‌بخشترین لحظات را برایتان خلق کنند:

راد کافه

رادکافه بهترین محل برای قرارهای عاشقانه، دوستانه یا حتی رسمی و کاری است. فضای این کافه آرامشی دلپذیر در تمام وجودتان لبریز می‌کند. همچنین پرسنل خوش‌برخورد این مجموعه با لبخند از شما پذیرایی خواهند کرد تا لحظات دلنشین و بی‌نظیری را در آنجا تجربه کنید.

آشنایی با بهترین رستوران و کافه های کرمان در چند دقیقه

رادکافه کرمان

منوی غذاهای رادکافه را انواع ساندویچ، سالاد و پیش غذا تشکیل می‌دهد. در منوی خوراکی‌های کافی‌شاپی این رستوران نیز می‌توان نام انواع آبمیوه طبیعی، نوشیدنی سرد، اسموتی، میلک شیک، گلاسه، فلاپه، قهوه سرد، نوشیدنی گرم، قهوه، قهوه دمی و چای را ببینید.

آدرس راد کافه کرمان: خیابان بحرالعلوم، نبش خیابان نخل

ساعت کار: 11 تا 13.30 ظهر و 17 عصر تا 22.30 شب

کافه کاردو

در کافه کاردو کرمان محال است لحظاتی خاطره‌انگیز و زیبا برایتان خلق نشود. تمام عوامل این مجموعه همه تلاششان را می‌کنند تا خوشایندترین تجربه از رفتن به کافه را برایتان خلق کنند. از رفتار فوق‌العاده حرفه‌ای کافه کاردو گرفته تا دکوراسیون شیک و زیبا و منوی متنوع آن اماده هستند تا شیرینترین لحظاتتان را برایتان رقم بزنند.

منوی کافه کارو کرمان شامل انواع غذا و خوراکی کافی‌شاپی می‌شود. اگر گرسنه هستید، می‌توانید نگاهی به منوی غذاهای فرنگی مثل پنینی گوشت یا چیکن‌استیک بیندازید. اگر صرفا هوس خوردن یک میان‌وعده عالی را کرده‌اید، انواع اسموتی، نوشیدنی سرد، شربت، نوشیدنی گرم، قهوه، قهوه سرد، قهوه دمی، شیک، دمنوش و کیک‌های این کافی‌شاپ در منو خودنمایی می‌کنند.

آدرس کافه کاردو کرمان: ولفجر جنوبی، بعد از کوچه ۵

ساعت کار: 11 ظهر تا 23 شب

کافه ریتون

به‌سراغ یکی دیگر از بهترین کافه‌های کرمان می‌رویم که بهترین و خوشمزه‌ترین منوی فست‌فود و خوراکی‌های کافی‌شاپی را دارد. مجموعه ریتون با انواع پیتزا آمریکایی، برگر و ساندویچ از مشتری‌های خود با پذیرایی می‌کند. در کنار منوی غذاهای ریتون می‌توانید انواع شربت، آبمیوه طبیعی، نوشیدنی سرد، موکت، میکس شیر، شیک، قهوه سرد، نوشیدنی گرم، قهوه، قهوه دمی، چای، دمنوش، دسر، بستنی یا سایر نوشیدنی‌های خوشمزه را نیز سفارش دهید.

آشنایی با بهترین رستوران و کافه های کرمان در چند دقیقه

کافه ریتون کرمان

کافه ریتون در یکی از بهترین مناطق کرمان یعنی خیابان بهمنیار قرار دارد. هر روز افراد زیادی از این خیابان گذر می‌کنند؛ بنابراین با کوچکترین احساس خستگی، گرسنگی یا تشنگی می‌توانند سری به کافه ریتون بزنند و دلی از عزا در بیاورند.

آدرس کافه ریتون کرمان: خیابان بهمنیار، کوچه شماره ۲۴

ساعت کار: 11 ظهر تا 22.45 شب

به کدام کافه یا رستوران را در کرمان بروم؟

کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی در شهر کرمان را معرفی کردیم که می‌توانید یکی از آنها را برای رفتن انتخاب کنید. تمام کافه‌ها و رستوران‌هایی که در موردشان حرف زدیم، با بهترین امکانات، تجهیزات و پرسنل حرفه‌ای آماده خدمت‌رسانی به مشتری‌های خود هستند.

شما می‌توانید به اپلیکیشن‌های آنلاین سفارش غذا یا خوراکی‌های کافی‌شاپی مراجعه کنید و نظرات مشتری‌ها را در مورد این مراکز بخوانید. همچنین امکان مشاهده منوی کامل این رستوران‌ها در پلتفرم‌ها وجود دارد. با این کار می‌توانید بهترین رستوران یا کافه را انتخاب کرده و به آنجا بروید. حتی می‌توانید غذا و خوراکی مورد علاقه‌تان را به‌وسیله سامانه‌های آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز