خبرگزاری کار ایران

بهترین مدل ساعت های هوشمند اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۳۶۹

ساعت‌های هوشمند امروزه تبدیل به محبوب‌ترین گجت پوشیدنی در بین کاربران شده‌اند. با استفاده از این محصول می‌توانید علاوه بر مدیریت زمان بر تناسب اندام و سلامتی بدن نیز نظارت کلی داشته باشید. اکثر ساعت‌های هوشمند معیارهایی مانند ردیابی ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، نظارت بر کیفیت خواب، سنجش فشار و فعالیت‌های متنوع ورزشی را شامل می‌شوند. برندهای زیادی در بازار وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و از قیمت‌های مختلفی برخوردارند. در ادامه قصد داریم درباره ساعت های هوشمند اقتصادی صحبت کنیم. این ساعت‌ها تمام ویژگی‌های اسمارت واچ‌هایی با قیمت بالا را در کنار قیمتی ارزان ارائه می‌دهند.

 

بهترین ساعت هوشمند اقتصادی

ساعت‌های زیادی وجود دارند که در دسته بهترین ساعت هوشمند قیمت مناسب قرار می‌گیرند. اکثر این ساعت‌ها از اعلان‌های فارسی پشتیبانی می‌کنند و مجهز به سنسورهای تشخیص سلامت و حرکت‌های ورزشی هستند. قیمت ساعت اسمارت واچ که در ادامه معرفی می شوند در رنج اقتصادی قرار می گیرند. با ما همراه باشید.

 

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 Global Version

بهترین مدل ساعت های هوشمند اقتصادی

هایلو اولین برندی است که در لیست بهترین ساعت هوشمند ارزان قرار می‌گیرد. این گجت پوشیدنی صفحه نمایشی 1.4 اینچی از نوع TFT دارد که رزولوشن 320 در 320 پیکسل را ارائه می‌دهد. فرم صفحه‌نمایش آن مربعی است و متناسب با سلیقه افرادی است که به صفحه‌نمایش مربعی علاقه بیشتری دارند. برای محافظت از این ساعت در برابر آب و گرد و غبار برای آن استاندارد ip68 در نظر گرفته شده که به این محصول مقاومت نسبی در برابر رطوبت و عرق می‌دهد. هایلو LS02 Global Version با سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و iOS 8 سازگاری دارد؛ بنابراین به راحتی می‌توانید آن را به گوشی آیفون و اندرویدی خود وصل کرده و از امکانات این ساعت نهایت استفاده را داشته باشید. سنسور سنجش ضربان قلب برای ردیابی 24 ساعته ضربان قلب و پیگیری سلامت آن برای این محصول در نظر گرفته شده است؛ همچنین گجت پوشیدنی هایلو از 12 حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این ساعت نیز باتری 260 میلی‌آمپر ساعتی است که در استفاده معمولی 7 روز شارژدهی خواهد داشت.

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Global

امیز فیت برندی است که در زمینه تولید ساعت های هوشمند اقتصادی شهرت دارد. یکی از محصولات خوش قیمت این برند ساعت هوشمند امزفیت مدل Bip 3 Global است که قابلیت‌های برجسته‌ای را درون خود جای داده است. این ساعت حسگرهای شتاب‌ سنج سه محوره، پایش وضعیت خواب، حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2) و سایر سنسورها را دارد و با گوشی‌های مبتنی بر اندروید 7.0 به بالا و iOS 12.0 و بالاتر سازگار است؛ همچنین از طریق بلوتوث نسخه 5.0 می‌توانید به راحتی با گوشی‌های هوشمند اتصال برقرار کنید. ساعت هوشمند امیزفیت می‌تواند تا عمق 5 متر در برابر آب مقاومت داشته باشد؛ بنابراین می‌توانید از آن هنگام ورزش‌های آبی نیز استفاده کنید. صفحه‌نمایش این ساعت 1.69 اینچی از نوع TFT است و رزولوشن 240 در 280 پیکسل دارد. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به پشتیبانی از اعلان‌های فارسی اشاره کرد. باتری قرار گرفته در دل ساعت هوشمند امیز فیت مدل Bip 3 Global ظرفیتی برابر با 280 میلی‌آمپر ساعتی دارد که طبق ادعای امیزفیت می‌تواند با استفاده معمولی 14 ساعت شارژدهی داشته باشد.

 

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Kr

بهترین مدل ساعت های هوشمند اقتصادی

کیسلکت برندی است که به تازگی وارد حوزه رقابت با سایر ساعت‌های هوشمند شده است. یکی از جدیدترین محصولات این برند ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr محسوب می‌شود. این محصول بدنه‌ای از جنس آلومینیوم همراه با بند سیلیکونی دارد و موفق به دریافت استاندارد IP68 شده است که مقاومت آن را در برابر رطوبت و گرد و غبار تایید می‌کند. این ساعت هوشمند مجهز به اسپیکر و میکروفون شده است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید اقدام به مکالمه و تماس از طریق ساعت هوشمند کیسلکت کنید. فرم صفحه نمایش این گجت پوشیدنی گرد است و صفحه‌نمایش 1.32 اینچی از نوع Semi-AMOLED دارد. برای اتصال آن به گوشی‌های هوشمند از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 استفاده شده و این ساعت با گوشی‌های مبتنی بر اندروید 7.0 به بالا و iOS 12 به بالا سازگاری دارد. از مشخصات مهم ساعت کیسلکت مدل kr می‌توان به صفحه‌نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از اعلان‌های فارسی و سنسورهای سنجش ضربان قلب، ردیابی کیفیت خواب، سنجش اکسیژن خون و پشتیبانی از دستیار صوتی اشاره کرد. ویژگی‌هایی که به آن اشاره کردیم در کنار قیمت مناسبی که این ساعت دارد کیسلکت kr را تبدیل به بهترین ساعت هوشمند قیمت مناسب می‌کند.

 

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

آخرین گزینه در لیست ساعت های هوشمند اقتصادی متعلق به برند نام آشنای شیائومی است. ساعت هوشمند میبرو لایت یکی از محصولات خوش قیمت این برند محسوب می‌شود که سنسورهای حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، پایش وضعیت خواب و کنترل وضعیت استرس را دارد؛ همچنین از 15 حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش این محصول 1.3 اینچی از نوع AMOLED در نظر گرفته شده است. باتری گجت پوشیدنی شیائومی 230 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و در حالت استفاده معمولی می‌تواند 8 روز شارژدهی داشته باشد. با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 می‌توانید به دستگاه‌های مبتنی بر اندروید 5.0 و بالاتر و iOS 10 و بالاتر وصل شوید و از امکانات این ساعت استفاده کنید. با داشتن گواهی IP68 می‌توانید مطمئن شوید که این محصول می‌تواند در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاومت نسبی داشته باشد.

گجت پوشیدنی شیائومی از اعلان‌های فارسی پشتیبانی می‌کند و شیائومی برای آن از قابلیت برقراری مکالمه چشم پوشی کرده است.

 

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 یکی دیگر از گجت‌های پوشیدنی ارزان قیمت است که صفحه نمایش گرد 1.3 اینچی از نوع امولد دارد. از قابلیت‌های قابل توجه برای آن صفحه نمایش همیشه روشن است که در این رنج قیمتی ویژگی قابل توجهی محسوب می‌شود. این ساعت به باتری 350 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که در استفاده معمولی بین 3 تا 12 روز بسته به استفاده شارژدهی دارد. سنسورهای اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب، کنترل استرس و پویش خواب از حسگرهای قرار گرفته برای آن هستند؛ همچنین این ساعت از 60 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. این ساعت با گوشی‌های مبتنی بر اندروید 5 به بالا و iOS 10 به بالا سازگاری دارد و از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به آن‌ها وصل می‌شود. ساعت شیائومی قابلیت مکالمه دارد و از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

جمع‌بندی

در این لیست بهترین ساعت هوشمند ارزان را به شما معرفی کردیم. اکثر این ساعت‌های خوش قیمت سنسورهای ضروری را دارند و از فعالیت‌های ورزشی نیز پشتیبانی می‌کنند. با پرداخت کمترین هزینه می‌توانید بهترین ساعت های هوشمند اقتصادی را تهیه و از امکانات متنوع آن‌ها بهره‌مند شوید. نکته جالب توجه درباره این گجت‌ها این است که با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارند و از این بابت محدودتی برای انتخاب وجود نخواهد داشت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز