خبرگزاری کار ایران

آیا واقعا گن ساعت شنی گن لاغری است؟ بهترین گن ساعت شنی ایران!

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۱۲

امروزه جراحی های زیبایی همواره در حال گسترش بوده و یکی از اصلی ترین دغدغه افراد به ویژه خانم ها زیبایی اندام است. راه های زیادی برای رسیدن به تناسب اندام و فرم دلخواه وجود دارد. اما آیا این راه ها بی ضرر هستند؟ شما برای کاهش وزن چه راهی را انتخاب می‌کنید؟

فرض کنید یک دستکش خریداری کرده‌اید، ولی دستکش برای دستتان کوچک است و نمی‌توانید از آن استفاده کنید . در این شرایط چه راهی به ذهنتان می‌رسد؟ در این مواقع شما دو راه در پیش رو دارید! می‌توانید دستکش را عوض کنید و یک دستکش که اندازه دست خودتان باشد را خریداری کنید یا اینکه دستتان را عمل کنید تا دستکش اندازه دستتان شود!

جراحی دست در مثال بالا مسلما یک امر غیر منطقی بوره و هیچ فردی دست به همچین کاری نمیزند! انتخاب جراحی شکم و پهلو برای کاهش وزن هم همینطور است.  هر جراحی زیبایی دارای عوارض است و هیچ کدام از این جراحی‌ ها صد در صد قطعی نیستند. اما خب کدام راه را برای کاهش وزن انتخاب کنم؟ گن ساعت شنی  و استفاده منظم از آن به کاهش وزن شما بدون هیچ عوارضی کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملتری از گن ساعت شنی دریافت کنید.

 

مزایای گن ساعت شنی نسبت به جراحی 

گن ساعت شنی از جنس های مختلفی تولید شده و هدف از تولید این گن ها کاهش سایز فوری پهلو، شکم، بازو و حتی سینه است. به جرات میتوان گن ساعت شنی  را اولین و قدیمی ترین راه برای کاهش وزن دانست.  اولین و همینطور اصلی ترین علتی که سبب می‌ شود افراد گن ساعت شنی را به عمل جراحی ترجی دهند نبود خونریزی، درد و هزینه های هنگفت است.در بیشتر موارد هنگامی که فرد تن به روش هایی همچون جراحی میزند، تا چند ماه نمی‌تواند فعالیت های بدنی و تحرک های شدیدی انجام دهد. اگر در هنگام جراحی پزشک شما شرایط بدی را فراهم کند و تخصص لازم را نداشته باشد حتی ممکن است عمل منجر به عفونت های شدیدی شود که شاید قابل جبران هم نباشد. 

توجه داشته باشید که گن ساعت شنی فقط به هدف کاهش حجم و سایز تولید نشده و با طراحی منحصر به فرد این گن ها، برای حفظ سلامت بدن نیز بسیار مفید هستند.

آیا واقعا گن ساعت شنی گن لاغری است؟ بهترین گن ساعت شنی ایران!

۵ مورد استفاده از گن ساعت شنی 

همانطور که گفتیم گن ساعت شنی  علاوه بر کاهش وزن و سایز؛ برای سلامت بدن مفید بوده و در ادامه قصد داریم اطلاعات جامع تری در ابن مورد در اختیارتان قرار دهیم.

  • فرم بدن : از بیشترین کاربرد گن لاغری می‌توان به کاهش سایز و فرم دهی به بدن اشاره کرد. در واقع این نوع گن با فشرده کردن چربی و ایجاد حرارت سبب می‌شود چاقی تا حد زیادی کاهش پیدا کند و به  نواحی مختلف بدن فرم خاصی را ارائه می‌دهد. بهتر است بدانید که اگر در هنگام ورزش و فعالیت بدنی از گن ساعت شنی استفاده کنید، تاثیر بهتری را مشاهده خواهید کرد. 
  • جلوگیری از پرخوری و کاهش اشتها: یکی از عواملی که سبب می‌شود فرد دچار چاقی شود پرخوری و رژیم غذایی نادرست است. هنگامی که از این گن ها استفاده کنید دیر تر احساس گرسنگی خواهید کرد و به همین دلیل میزان کالری دریافتی شما کنترل می‌شود و در نتیجه کاهش پیدا می‌کند. شما از این طریق می‌توانید وزن خود را مدیریت و کاهش دهید.
  • بهبود مسائلی که مربوط به ستون فقرات باشد: نشستن‌ برای مدت طولانی و فرم نامناسب کمر در حین نشستن، سبب می‌شود فرد دچار کمر درد، گردن درد و… شود. در طراحی و تولید گن ساعت شنی فنر هایی قرار گرفته تا فرم نشستن را اصلاح کند و آسیب های وارد شده را نیز درمان خواهد کرد. این گن ها نیز به دلیل ثابت نگهداشتن عضله گردن و کتف سبب می‌شود آرتروز گردن نیز بهبود پیدا کند.
  • کاهش درد قاعدگى : بی شک همه خانم ها درد آزاردهنده قاعدگی را تجربه کرده‌اند. مطمئنا برای تسکین این درد راه‌های مختلفی را امتحان کرده‌اند. اما خبر خوب این است که با استفاده از گن ساعت شنی می‌توانید درد خود را کاهش داده و این دوران طاقت فرسا را با آرامش طی کنید.
  • کاهش سردرد و جلوگیری از افتادگی بدن : اغلب سردرد هایی که ما به آن دچار می‌شویم، به دلیل فشاری است که در هنگام خوابیدن و نشستن به گردن وارد می‌شود. حال سوال این است که چگونه گن می‌تواند سردرد را کاهش دهد یا اصلا چه  ارتباطی به سردرد دارد؟ هنگامی که فرد از گن استفاده کند، گن فشار های وارد شده را کم می‌کند و سبب می‌شود شما دچار سردرد نشوید. نکته بعدی که در مورد گن باید به آن بپردازیم جلوگیری از افتادگی پوست است. با  افزایش سن پوست نیز با از دست دادن حالت ارتجاعی خود، سبب شل شدگی و افتادگی می‌شود. هنگامی که از گن ساعت شنی استفاده می‌کنید عضله و پوست با فشار عصبی به قسمت داخلی رفته و همین موضوع سبب حفظ حالت ارتجاعی می‌شود.

آیا واقعا گن ساعت شنی گن لاغری است؟ بهترین گن ساعت شنی ایران!

نحوه استفاده از گن ساعت شنی چگونه است؟

برای استفاده از این محصول برای اینکه با مشکل خاصی مواجه نشوید باید به موارد زیر توجه کنید.

  • گن ساعت شنی شما باید سایز خودتان باشد، اگر گن بزرگتر از شما باشد هیچ کاربردی نخواهد داشت و اگر کوچکتر باشد، سبب ایجاد احساس ناراحتی می‌شود
  • برای اثربخشی بهتر باید گن مناسب خود را انتخاب کنید.
  • گن ساعت شنی را از سایت‌ های معتبر خریداری کنید چرا که اگر در پروسه تولید از متریال بی کیفیت استفاده شود، ممکن است دچار مشکلات پوستی شوید.
  • توجه داشته باشید که نباید بیشتر از ۸ تا ۱۰ ساعت از گن استفاده کنید. استفاده زیاد از این گن ها هیچ فایده ای ندارد.

 

گن ساعت شنی را از کجا بخریم؟

امروزه تشخیص کالا های اصل از تقلبی امری دشوار تلقی شده است. توجه داشته باشید که استفاده از کالای نامرغوب سبب می‌شود مشکلات زیادی برایتان رخ دهد‌. از این رو برای خرید گن ساعت شنی از فروشگاه و سایت های معتبر اقدام کنید. فیت گن نیز از جمله سایت های بسیار معتبری است که سابقه درخشان چندین ساله دارد. با گیت فن می‌توانید خرید مطمئن را تجربه کرده و از کیفیت کالا آسوده خاطر باشید. شما میتوانید از طریق شماره های درج شده با ما تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز