خبرگزاری کار ایران

مقایسه ۲ برند برتر اینورتر و ‌دستگاه جوش ایرانی از نظر ابزار قشقایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۱۵۸

خرید اینورتر و دستگاه جوش آروا و رونیکس از بهترین و بزرگترین ابزارفروشی ایران، ابزار قشقایی با بهترین قیمت بازار

 

اینورتر و دستگاه جوش ایرانی

اینورتر جوشکاری یکی از مهم‌ترین ملزومات جوش و برش است و در مقایسه با دیگر دستگاه‌های جوشکاری، کاربردهای بسیار بیشتری دارد. به همین علت، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده ابزارآلات صنعتی به جای تولید موتورها و دستگاه‌های جوشکاری، اینورترهایی با توان خروجی متفاوت تولید می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به مقایسه ۲ برند برتر اینورتر و دستگاه جوش ایرانی رونیکس و آروا از نظر ابزار قشقایی بپردازیم.

 

اینورتر جوشکاری رونیکس مدل RH-4602

اینورتر رونیکس 4602 با جریان خروجی 200 آمپر، دستگاهی با دوام بالا است. در این دستگاه از فناوری IGBT استفاده شده است. این ویژگی باعث افزایش نفوذ، بالا رفتن کیفیت جوش، کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی آن می‌شود. این دستگاه به شکل تک‌بُرد ساخته شده و ولتاژ آن در حالت بی‌بار 65 ولت است.

نوع جوش اینورتر 4602 از نوع قوس الکتریکی SMAW است. این دستگاه جوشکاری یک نمایشگر دیجیتال برای نشان دادن آمپر نیز دارد تا تنظیم جریان به شکلی آسان و دقیق انجام بگیرد. این اینورتر جوشکاری رونیکس دارای سیستم قابلیت تنظیم میزان قوس الکتریکی یا سیستم ARC Force است و سیستم قطع‌کن حرارتی دارد تا از دستگاه در برابر افزایش دما محافظت کند.

ویژگی‌های برتر اینورتر جوشکاری رونیکس مدل RH-4602

اینورتر جوشکاری RONIX مدل RH-4602 به‌منظور بهبود عملکرد، از قابلیت تنظیم میزان قوس الکتریکی برخوردار است. از میان ویژگی‌های برتر اینورتر جوشکاری رونیکس مدل RH-4602 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۲۰۰ آمپر
  • دارای سامانه حافظتی پیشرفته
  • دارای سامانه ضدچسبندگی
  • دارای سامانه Hot Start
  • دارای سامانه خنک‌کننده قوی
  • امکان جوشکاری با سیم‌جوش‌های روکش‌دار تا سایز 5

این مدل اینورتر رونیکس وزن سبکی دارد. همچنین بازه توان خروجی آن بین ۳۰ تا ۲۰۰ آمپر است. مجموع تمام ویژگی‌های گفته‌شده در کنار قیمت مناسب اینورتر ۴۶۰۲ رونیکس بسیاری از جوشکاران را برای انجام عملیات‌های سیار به سمت این دستگاه هدایت کرده است. برای خرید اینورتر ۴۶۰۲ رونیکس می‌توانید از فروشگاه آنلاین ابزار قشقایی بازدید کنید.

 

اینورتر جوشکاری مدل پاور مکس RH-4604 رونیکس

اینورتر جوشکاری مدل پاور مکس RH-4604 رونیکس دارای سه برد رکتیفایر ورودی، برد اینورتر و رکتیفایر خروجی است. نمایشگر دیجیتالی در بدنه دستگاه، امکان تنظیم دقیق جریان و نمایش خروجی واقعی دستگاه را فراهم کرده است.

در اینورتر جوشکاری مدل پاور مکس RH-4604 رونیکس علاوه بر ولوم تنظیم شدت جریان جوشکاری، ولوم Arc Force نیز گنجانده شده است. فناوری IGBT در این دستگاه به فرد جوشکار کمک می‌کند تا بتواند کیفیت و نفوذ جوش را افزایش دهد.

 

ویژگی‌های برتر اینورتر جوشکاری مدل پاور مکس RH-4604 رونیکس

در قسمت پشتی اینورتر جوشکاری مدل پاور مکس RH-4604 رونیکس از فناوری توربو فن پلاس استفاده شده است. همچنین این دستگاه مجهز به 4 دیود 60 آمپر و یک ترانس کاهنده‌ باکیفیت و ظرفیت اشباع بالا تعبیه شده است. باید گفت که این دستگاه یک اینورتر 200 آمپر واقعی است و امکان 20 دقیقه جوشکاری بی‌وقفه با سیم‌جوش‌های روکش‌دار تا سایز 5 را برای فرد جوشکار فراهم کرده است. از میان دیگر ویژگی‌های اینورتر جوشکاری مدل پاور مکس RH-4604 ronix می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۲۰۰ آمپر
  • دارای سامانه Arc Force
  • دارای سامانه‌های حفاظتی قدرتمند
  • دارای سوییچ ۴۰ آمپری با پلاتین‌های مسی
  • دارای فن قدرتمند
  • دارای صفحه نمایش دیجیتالی
  • دارای تکنولوژی IGBT
  • دارای خاصیت ضدچسبندگی (Anti Stick)
  • امکان جوشکاری بی‌وقفه با الکترودهای سایز ۴ و 5

بنابر توضیحات بالا، اینورتر جوشکاری رونیکس مدل RH-4604 از هر نظر گزینه‌ای عالی برای جوشکاری است. با این دستگاه می‌توانید بدون بروز هرگونه اختلال، یک جوشکاری حرفه‌ای انجام دهید! برای خرید اینورتر جوشکاری مدل پاور مکس RH-4604 رونیکس می‌توانید به فروشگاه آنلاین ابزار قشقایی رجوع کنید. لازم به ذکر است که ابزارقشقایی نماینده شرکت رونیکس (Ronix) است و بهترین قیمت اینورتر جوشکاری را میتوانید در این سایت ملاحظه کنید.

 

اینورتر جوشکاری ماتریکس آروا مدل 2172

آروا (Arva) برندی ایرانی است که هم اینورترهایی برای صنعتی و خانگی تولید می‌کند. اینورتر جوشکاری ماتریکس 200 آمپر arva برای مصارف صنعتی مناسب است. این دستگاه از فناوری‌های IGBT و PWM برخوردار است. ترکیب این دو فناوری باعث بالا رفتن کارایی دستگاه می‌شود.

دیگر ویژگی‌های اینورتر جوشکاری ماتریکس 200 آمپر آروا مدل 2172

درجه حفاظت بدنه اینورتر جوشکاری ماتریکس 200 آمپر آروا IP21S است. این نماد نشان می‌دهد که بدنه دستگاه در برابر اجسام سخت بزرگتر از ۱۲.۵ میلیمتر و همینطور چکیدن آب بر روی آن مقاوم است. از سوی دیگر باید توجه داشت که وجود حرف S در این نماد به این معنی است که دستگاه نباید در معرض بارش باران قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌های اینورتر جوشکاری ماتریکس 200 آمپر arva مدل 2172 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای کاربردهای نیمه‌صنعتی
  • جریان خروجی ۲۰ تا ۲۰۰ آمپر
  • مجهز به ولوم چرخشی CURRENT
  • قابلیت جوش الکترود سایز ۴ به شکل بی‌وقفه و الکترود سایز ۵ به صورت مقطعی
  • سهولت در حمل به‌دلیل طراحی منحصربه‌فرد و وزن پایین
  • امکان شروع جوشکاری با آمپر بالا
  • دارای تکنولوژی تنظیم خودکار قوس الکتریکی (ARC)
  • دارای قابلیت ضدچسبندگی (anti stick)

اینورتر جوشکاری 315 آمپر آروا مدل 2119

اینورتر جوشکاری آروا (ARVA) مدل ۲۱۱۹ با قدرت ۳۱۵ آمپر، دستگاهی با کاربرد صنعتی است. این دستگاه ولوم ARC FORCE دارد. این ویژگی همان جوش نفوذی است که باعث افزایش نفوذ جوش در قطعه کار می‌‌شود. این ویژگی بیشتر برای کارهای نسبتا ظریف مورد استفاده قرار می‌گیرد. مقدار این ولوم بین ۱ تا ۱۰ قابل تنظیم است.

اینورتر جوشکاری 315 آمپر آروا مدل 2119 مجهز به ولوم CURRENT نیز می‌باشد. کار این ولوم، تغییر دادن آمپر خروجی دستگاه است و برای تنظیم جریان خروجی استفاده می‌شود. برای این مدل دستگاه اینورتر جوشکاری، مقدار ولوم کارنت بین ۳۰ تا ۳۱۵ آمپر قابل تنظیم است.

ویژگی‌‌های برتر اینورتر جوشکاری 315 آمپر Arva مدل 2119

اینورتر جوشکاری 315 آمپر Arva مدل 2119 به فناوری IGBT مجهز است. به‌طور کلی فناوری IGBT مستلزم استفاده از دو ترانزیستور مختلف می‌باشد. تا قبل از پیدایش فناوری IGBT، دستگاه در طی استفاده دچار اتلاف انرژی بسیاری می‌شد. اینورتر جوشکاری 315 آمپر Arva مدل 2119 دارای ۸ عدد IGBT است. در میان سایر ویژگی‌های اینورتر جوشکاری 315 آمپر arva مدل 2119 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ضریب توان ۰.۷۳
  • امکان جوش الکترود ۵ به صورت بدون وقفه
  • دارای سامانه قطع‌کن حفاظتی فوق هوشمند (فناوری PWM)
  • دارای صفحه دیجیتال آمپرمتر
  • دارای کلید برای فعال‌سازی جوش آرگون (TIG)
  • مناسب برای جوش با الکترودهای سایز ۲.۵، ۳.۲، ۴ و ۵

اینورتر جوشکاری مدل 2119 نیاز شما به یک اینورتر جوشکاری با کاربرد صنعتی را به بهترین شکل ممکن تامین می‌کند، ضمن اینکه قیمت دستگاه جوش آروا بسیار مناسب است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اینورتر جوشکاری 315 آمپر آروا مدل 2119 به سایت ابزار قشقایی مراجعه کنید.

 

خرید محصولات رونیکس و آروا از ابزار قشقایی

تا به امروز دستگاه‌های جوشکاری بسیاری به بازار عرضه شده و از سوی کاربران مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اما پیدایش فناوری اینورتر باعث شد تا دستگاه‌های مجهز به اینورتر از برتری قابل توجهی برخوردار شوند. علت این برتری، افزایش عملکرد و در عین حال وزن سبک اینورتر است.

در صورتی که برای رفع نیاز جوشکاری خود در انواع کاربردهای صنعتی یا خانگی به دستگاه اینورتر نیاز دارید، ما خرید برندهای رونیکس یا آروا از ابزار قشقایی، بزرگترین ابزار فروشی ایران را به شما توصیه می‌کنیم. ابزار قشقایی نماینده محصولات رونیکس و آروا است و تمامی محصولات آن دارای اصالت کالا و گارانتی شرکتی هستند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز