خبرگزاری کار ایران

راهنمای کاربردی و کوتاه چمدان بستن پیش از سفر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۰۵

در حال حاضر شرکت بیمه تجارت نو تنها ارائه‌دهنده بیمه مسافرتی داخلی است که با حداکثر پوشش‌ ریسک‌های احتمالی، خیال ما را از هر جهت آسوده می‌کند.

چمدان؛ اِی با تو من گشته بسیار!

هر سفر، انبوهی از تجارب و خاطراتی است که مانند آجرهای یک خانه، بینش و نگرش ما نسبت به جهان و انسان‌ها را می‌سازد. سفر، به آدمی وسعت دید و تسامح می‌آموزد زیرا با چشم خود می‌بیند چگونه در این دنیای پهناور، میلیاردها انسان با انواع عقاید، فرهنگ و رسوم در مجاور هم زندگی می‌کنند.

با این همه، سفر دنیایی از احتمالات و رویدادهای غیر قابل پیش‌بینی هم هست. گاهی، مسافرت به لذت بردن از گشت و گذار در دل بازارهای محلی ختم می‌شود و بعضی اوقات ممکن است یک بیماری ساده اجازه ندهد در طول سفر از اقامتگاه خود بیرون بیاییم و طعم آشنا شدن با فرهنگ بومی شهر یا کشور مقصد را بچشیم. 

با این حال اگر قبل از سفر، خود را محیا و تجهیز کرده باشیم، به احتمال زیاد می‌توانیم با هر اتفاق غیر مترقبه‌ای روبه‌رو شویم. لذت سفر کردن، از لحظه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی آغاز می‌شود و تا سال‌ها با مرور کردن خاطرات و تصاویر آن در ذهن و قلب ما باقی می‌ماند.

آماده کردن چمدان، یکی از لذت‌های بی‌بدیل عاشقان سفر است که البته اصول خود را دارد. با گشت و گذاری در اینترنت با انواع و اقسام فهرست‌های لوازم مورد نیاز در طول سفر مواجه می‌شوید که شاید برخی از آن‌ها در طول سفر چندان هم به کار نیاید و جای اضافه‌ای در چمدان و ساک سفری اشغال کند.

واقعیت این است که با توجه به نوع مسافرت و مقصد، لوازم مورد نیاز مسافر متغیر است. اما آنچه در ادامه می‌خوانید فهرستی از لوازمی است که در هر نوع سفر، ضروری و کاربردی است و می‌تواند کمک کند، تجربه مسافرت کردن شیرین‌تر و لذت‌بخش‌تر شود.

مدارک شناسایی

قبل از هر چیز، کیف یا پوشه کوچکی تهیه کنید و تمام مدارک شناسایی خود، اعم از شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، بلیط هواپیما، رسید رزرو هتل، دفترچه بیمه، پاسپورت (در مسافرت خارجی)، فیش پرداختی عوارض برای خروج از کشور و... را در این پوشه قرار دهید و درون در دسترس‌ترین قسمت چمدان یا ساک مسافرتی خود بگذارید.

 

راهنمای کاربردی و کوتاه چمدان بستن پیش از سفر

معمولا همه ما، پیش از سفر یا حتی در حین مسافرت نگران خانه، حوادث مختلف و رخدادهای احتمالی هستیم که می‌تواند کام‌مان را تلخ کند. بنابراین با خرید یک بیمه‌نامه مسافرتی جامع که بتواند نگرانی‌هایمان را رفع کند، می‌توانیم تجربه سفر را لذتبخش‌تر کنیم.

در حال حاضر شرکت بیمه تجارت نو تنها ارائه‌دهنده بیمه مسافرتی داخلی است که با حداکثر پوشش‌ ریسک‌های احتمالی، خیال ما را از هر جهت آسوده می‌کند.

آسام بیمه‌نامه‌ای مقرون به صرفه و کاربردی است که پوشش‌های منحصر به فردی را ارائه کرده است. در این بیمه‌نامه به راحتی می توانید لحظه‌های خود را در سفر بیمه کنید، پوشش‌هایی مانند هزینه جبران و بازسازی منزل مسکونی در اثر آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، اتشفشان و ترکیدگی لوله در حین سفر ، هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه‌، جبران هزینه لغو شدن بلیط سفر در صورت بروز حادثه‌، اقدام برای نجات اشخاص و اموال از خطر و حادثه و ..... تنها بخشی از پوشش‌های بیمه‌نامه آسام است.

مراحل خرید این بیمه‌نامه ساده است و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. برای خرید یا پرسش درباره بیمه مسافرتی آسام می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. 

راهنمای کاربردی و کوتاه چمدان بستن پیش از سفر

بسته کمک‌های اولیه

از یک خراش ساده گرفته تا حساسیت فصلی؛ اگر برای آن آمادگی و راه درمانی نداشته باشید، ممکن است کل مسافرتتان را خراب کند. بنابراین در یک کیف کوچک، چسب زخم، پماد و قطره بتامتازون یا هیدروکورتیزون، مسکن، دستمال کاغذی تمیز، الکل، قرص معده، قرص ضدتهوع و اسهال و قرص آنتی‌بیوتیک بگذارید.

فراموش نکنید که در صورت بروز هرگونه علائم یا احساس ناخوشایند جسمی، به نزدیک‌ترین پزشک مراجعه کنید و خودسرانه داروهایی که نیاز به تجویز پزشک دارند را مصرف نکنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز