خبرگزاری کار ایران

نمایشی از کوبوآبه در تماشاخانه اهورا

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۹۱۴

نمایش «چمدان» به نویسندگی کوبو‌آبه و کارگردانی آریو راقب‌کیانی در تماشاخانه اهورا به صحنه رفت.

به گزارش ایلنا، ساعت ۲۱:۰۰ شب گذشته، نمایش «چمدان» به نویسندگی کوبو‌آبه و کارگردانی آریو راقب‌کیانی به صحنه رفت.

سالن اهورا در حالی میزبان نخستین اجرای نمایش چمدان بود که پیشتر، از این نویسنده ژاپنی، نمایشنامه دوستان را روی صحنه خود دیده بود.

لازم به ذکر است که نمایشنامه «چمدان»، در سال ۱۳۹۴ با اقتباسی متفاوت، توسط فرهاد آییش در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته بود و در اجرای فعلی این اثر در سالن اهورا، دراماتورژی اثر به سمت مولفه‌های اجتماعی روز و البته نه ایرانیزه شده سوق پیدا کرده است.

این نمایش در نخستین شب اجرایش طبق ضوابط و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گزاری اجتماعی برگزار شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

نمایش «چمدان» با فضایی نزدیک به رئالیسم جادویی روایت‌گر قصه‌ی دو زن است که در تلاش هستند درب چمدانی قفل شده را باز کنند و از محتویات درونی آن مطلع گردند.

از بازیگران این اثر می‌توان به مهسا سیاری، الناز شاهوردی و علیرضا یلوه اشاره کرد. همچنین سمیرا رحمتی(دستیار کارگردان)، مانی امیری (طراح صحنه) و محمد لهاک (مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی) این پروژه هستند.

شایان ذکر است فروش روزهای جدید نمایش «چمدان» در سایت تیوال آغاز شده است. یادآور می‌شود که نمایش «چمدان» تا ششم اسفند در تماشاخانه اهورا میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز