خبرگزاری کار ایران

بهترین بیمه تکمیلی سال 1401 را کدام شرکت ها ارائه می دهند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۵۴۷

کدام بیمه تکمیلی بهتر است؟ راهنمای انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی این روزها توسط شرکت‌های مختلف، با انواع پوشش‌ها و سطوح مختلف ارائه می‌شود؛ اما بهترین بیمه تکمیلی سال 1401 چیست و کدام شرکت‌ها آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؟

مقایسه بیمه های تکمیلی مختلف از نظر خدمات و پوشش ها

قبل از انتخاب بهترین بیمه تکمیلی باید با آن شوید. بیمه‌ها از لحاظ معیارهای مختلفی مانند میزان پوشش‌دهی برای خدمات مختلف، دوره انتظار و تعداد مراکز درمانی با هم متفاوت هستند. همین‌طور فرانشیز بیمه و حق بیمه پرداختی از عوامل مهم به‌شمار می‌آیند و در کنار داشتن طرح‌های مختلف می‌توانند به شما در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی کمک کنند.

بهترین بیمه تکمیلی از نظر پوشش‌دهی

به‌طورکلی، بیمه تکمیلی سال 1401 هزینه های جراحی عمومی و تخصصی، هزینه‌های پاراکلینیکی، انواع تست‌ها (مانند تست ورزش و تست تنفس)، خدمات آزمایشگاهی و آمبولانس درون‌شهری و بین‌شهری را تحت پوشش دارد. با این حال، بهترین بیمه تکمیلی از نظر پوشش‌دهی امسال به‌ترتیب زیر است:

  • پوشش بیمه تکمیلی SOS برای بستری تا سقف 159 میلیون تومان
  • بستری و جراحی تخصصی تا سقف 75 میلیون تومان
  • بستری عمومی و تخصصی بیمه انفرادی تعاون هریک تا سقف 50 میلیون تومان
  • بستری و جراحی عمومی تا سقف 37 میلیون و پانصد هزار تومان

بهترین بیمه تکمیلی از لحاظ دوره انتظار

دوره انتظار، یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی محسوب می‌شود. اما دوره انتظار چیست؟ دوره انتظار مدتی است که افراد معمولا برای برخورداری از بعضی خدمات خاص مثل بستری یا جراحی، باید آن را سپری کنند. از این نظر بهترین بیمه‌های تکمیلی به ترتیب قرار گرفته‌اند:

  • دوره انتظار بیمه درمان انفرادی بیمه سامان که برای بستری و جراحی به مدت سه ماه و برای زایمان به مدت 9 ماه تعیین شده است.
  • دوره انتظار بیمه تکمیلی انفرادی تعاون که برای پوشش‌های پاراکلینیکی به مدت 3 ماه و برای زایمان به مدت 9 ماه در بیمه‌نامه آمده است.

 بهترین بیمه تکمیلی از نظر تعداد مراکز درمان

هرچه مراکز درمان تحت قرارداد با بیمه تکمیلی شما بیشتر باشد، شما در مراکز بیشتری می‌توانید امور اداری مربوط به بیمه را سریع‌ و ساده‌ انجام دهید، در غیر این صورت، باید ابتدا هزینه‌ها را پرداخت کنید و بعد آن را از بیمه تکمیلی دریافت کنید.

 بهترین بیمه تکمیلی از نظر مردم

یک بیمه تکمیلی محبوب باید علاوه بر دوره انتظار کوتاه و معقول، مراکز درمانی متعددی را تحت پوشش داشته باشد، همچنین از نظر قیمت هم برای افراد مقرون به صرفه باشد. به جز این موارد، داشتن سقف پرداخت مناسب برای خرید دارو، ویزیت دندانپزشک و خدمات پاراکلینیکی هم از دسته‌ سرویس‌های محبوب مشتریان بیمه‌های تکمیلی به‌حساب می‌آید.

بهترین بیمه تکمیلی زایمان

هزینه‌های زایمان یکی از کاربردی‌ترین دلایل استفاده از بیمه‌های تکمیلی به‌شمار می‌آید. بهترین پوشش مناسب بیمه در این نوع درمان، به ترتیب زیر است:

  • بیمه تکمیلی SOS با نه میلیون تومان سقف تعهد
  • بیمه تعاون (تکمیلی انفرادی) با هفت میلیون تومان سقف تعهد
  • پوشش زایمان بیمه تکمیلی انفرادی سامان با 5 میلیون تومان سقف تعهد

 بهترین بیمه تکمیلی برای مشاغل آزاد

بیمه تکمیلی مشاغل آزاد یکی از خدمات مهم بیمه‌های تکمیلی محسوب می‌شود و با این سرویس، بیمه تامین اجتماعی امکانی را فراهم کرده تا افراد در مشاغل آزاد هم بتوانند با استفاده از بیمه‌ خویش‌فرما بدون استفاده از خدمات دیگر شرکت‌های بیمه از بیمه تکمیلی بهره‌ بگیرند. با این وجود، پوشش بیمه‌ای و مستمری بازنشستگی این نوع بیمه از کیفیت بالایی برخوردار نیست و به همین دلیل ، شرکت‌های خصوصی بیمه اقدام به ارائه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری کرده‌اند که هم پوشش بهتری دارد و هم مبلغ مستمری آن به نسبت بیمه خویش فرما مناسب‌تر می باشد.

بهترین بیمه تکمیلی سال 1401 را کدام شرکت ها ارائه می دهند؟

 بهترین شرکت های بیمه تکمیلی کدامند؟

شرکت‌ها از نظر انواع بیمه تکمیلی با هم تفاوت دارند. برای مثال، بیمه تکمیلی ایران، پاسارگاد و سامان از جمله بیمه‌های خوب برای بیمه تکمیلی گروهی هستند؛ در حالی که بهترین بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه SOS، سامان و ملت به‌حساب می‌آیند.

بیمه تکمیلی ایران

بیمه تکمیلی ایران در حال حاضر یکی از بهترین انواع بیمه تکمیلی را در کشور ارائه می‌کند. با این‌که این بیمه مزایای زیادی دارد اما این شرکت تنها بیمه‌های تکمیلی گروهی ارائه می‌کند و افراد به صورت انفرادی نمی‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی ایران استفاده کنند.

بیمه تکمیلی پاسارگاد

بیمه تکمیلی پاسارگاد با داشتن پوشش گسترده و قرارداد با مراکز متعدد درمانی از جمله بهترین بیمه های تکمیلی به‌حساب می‌آید. با این حال، بیمه پاسارگاد نیز امکان ارائه بیمه انفرادی را ندارد و برای بیمه گروهی هم از 50 نفر به بالا قابلیت عقد قرارداد دارد.

با این وجود، شرکت بیمه پاسارگاد با همکاری بیمه SOS طرحی مشترک انجام داده‌اند تا افرادی که بیمه عمر و آتیه این شرکت را داشته باشند، بتوانند در مواردی از خدمات درمانی تکمیلی هم بهره‌مند شوند؛ مواردی مثل اندوخته‌ دارنده بیمه عمر و تامین بیشتر از دو میلیون تومان باشد، از خرید بیمه حداقل 6 ماه سپری شده و همچنین فرد دوره انتظار 6 ماهه را هم طی کرده باشد.

بیمه تکمیلی سامان

داشتن بیمه تکمیلی انفرادی و متنوع یکی از مزایای مهم بیمه تکمیلی سامان به‌حساب می‌آید. از دیگر مزایای این بیمه تکمیلی امکان بهره‌مندی، بدون داشتن بیمه پایه است که به افراد اجازه می‌دهد تا بتوانند از اقشار مختلف و سطوح درآمدی متفاوت باز هم از داشتن بیمه تکمیلی برخوردار شوند. در این صورت، 18 درصد اضافه نرخ به هزینه کلی بیمه تکمیلی سامان اضافه ‌می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز