خبرگزاری کار ایران

آزمون ماک آیلتس آنلاین ساده ترین راه برای صرفه جویی در هزینه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۲۲۴

آزمون ماک آیلتس آنلاین، فرصت مناسبی برای داوطلبان است تا از این طریق بتوانند آمادگی لازم برای شرکت در آزمون و موفقیت در آن را کسب کنند. این آزمون مشابه آزمون واقعی بوده و سبب شناسایی نقاط ضعف و قوت در زبان می‌شود. بسیاری از افراد در آزمون ماک آیلتس شرکت کرده، توانسته‌اند نمرات خوبی را از آن بگیرند. ماک آیلتس آنلاین  به داوطلبان کمک می‌کند تا در گوش‌دادن، خواندن، نوشتن و صحبت‌کردن آیلتس پیشرفت کنند.

 آنها می‌توانند قبل از آزمون اصلی، چندین بار در آزمون آزمایشی آنلاین آیلتس شرکت کرده و توانایی‌های خود را محک بزنند. شرکت در آزمون‌های آزمایشی آنلاین آیلتس، یک مرحله ضروری پیش از سفر به دنیای واقعی آیلتس است. این شبیه‌سازی سبب بهبود اشتباهات، سرعت مطالعه و درک نقاط قوت و ضعف در آیلتس می‌شود و خیالتان راحت میشود که در صورت شرکت در آزمون کمترین نمره آیلتس شما چند خواهد بود. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این آزمون و معرفی بهترین موسسه آیلتس خواهیم پرداخت.

 متن جایگزین: آزمون ماک آیلتس ساده ترین روش برای ارزیابی قبل از آزمون آیلتس

آزمون ماک آیلتس آنلاین رایگان

با تست‌ها و پاسخ‌های آزمون ماک آیلتس آنلاین رایگان می‌توان برای آیلتس آماده شد. این تست‌ها زمان‌بندی شده و باعث یادگیری تکنیک‌های پاسخ‌دهی به سؤالات آزمون اصلی می‌شوند. شرکت در این آزمون‌ها باعث می‌شود که داوطلبان با فرمت آزمون آشنا شده و وظایفی که باید در طول امتحان انجام دهند، تجربه کنند. 

در این آزمون متقاضیان با استفاده از سیستم و بدون وقفه در آزمون‌های  Listening، Reading،  Speaking و Writing شرکت می‌کنند. سؤالات آزمون در صفحات وب ارائه شده و داوطلب موظف به پاسخگویی آنهاست و این کار باید به ترتیب سؤالات انجام شود. ساختار هر یک از بخش‌های آزمون‌ تمرینی آنلاین رایگان آیلتس به‌صورت زیر است.

بخش Listening

 این بخش حدود 30 دقیقه طول می‌کشد و داوطلب 10 دقیقه وقت برای انتقال پاسخ‌های خود به پاسخ‌نامه را دارد. در واقع طی این مدت داوطلب می‌تواند سؤالات را بررسی کرده و پاسخ آنها را به پاسخ‌نامه انتقال دهد. این بخش شامل چهار قسمت بوده که در هر بخش یک فایل صوتی پخش می‌شود. هر یک از این فایل‌ها در رابطه با موضوع خاصی هستند و فقط یکبار پخش می‌شوند. 

بخش Reading 

این بخش شامل دو آزمون ماک آیلتس رایگان آکادمیک و عمومی است. داوطلب باید پیش از آزمون مشخص کند که در کدام یک از این آزمون‌ها شرکت می‌کند. در واقع نوع سؤالات این دو نوع آزمون باهم متفاوت بوده اما از نظر تعداد سؤال و زمان یکسان است. مدت‌زمان آن 1 ساعت بوده و داوطلب به پرسش‌های 3 تا 4 بخش پاسخ می‌دهد. لازم به ذکر است که هر سطح نسبت به سطح قبلی، سخت‌تر می‌شود. 

بخش Writing

این بخش نیز همانند بخش Reading  دارای دو آزمون آکادمیک و عمومی است که داوطلب پیش از آزمون باید نوع آزمون مد نظر را مشخص کند. این دو نوع آزمون از نظر ساختار با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. مدت‌زمان در نظر گرفته شده برای این قسمت 1 ساعت است و داوطلب باید به دو task1 و task2 پاسخ دهد. سؤالاتی که در هر یک از این taskها مطرح می‌شود، متفاوت بوده و در انتها به نوع نگارش و لغات استفاده شده در آزمون نمره داده می‌شود.

بخش Speaking

یکی از بخش‌های چالشی امتحان ماک آیلتس آنلاین رایگان، Speaking است. در این بخش مکالمه‌ای بین داوطلب و ممتحن شکل گرفته و 11 تا 14 دقیقه طول می‌کشد. ساختار Speaking دارای سه بخش بوده و در هر بخش درج مورد موضوعاتی از داوطلب سؤال پرسیده می‌شود. در انتها با توجه به سلیس صحبت‌کردن، تلفظ و دایره لغات نمره داده می‌شود.

آزمون ماک آیلتس آنلاین ساده ترین راه برای صرفه جویی در هزینه

متن جایگزین: ماک یک آزمون شبیه سازی شده آیلتس با کمترین هزینه

آزمون آزمایشی آیلتس

تمرکز کردن بر مهارت‌های خاص، در آزمون آیلتس ضروری است. با شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس مشخص می‌شود که مهارت داوطلب در این زمینه به چه صورت است. اهمیت آزمون آزمایشی به‌قدری زیاد است که می‌توان آن را به‌عنوان سنگ بنای موفقیت در آیلتس دانست. داوطلبان می‌توانند هر ماه در یک آزمون آزمایشی شرکت کنند. شاید این زیاد به نظر برسد اما کاری است که بسیاری از داوطلبان موفق انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که برای موفقیت بیشتر و بررسی مهارت‌ها لازم باید مطالعات و تمرینات پیش از آزمون انجام شود. 

آزمون آزمایشی آیلتس برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای مناسب است؛ در واقع فرقی نمی‌کند که داوطلب در چه مرحله‌ای از یادگیری زبان قرار دارد، او می‌تواند در این آزمون شرکت کرده و با ساختار آزمون آشنا شود. آزمون‌های آزمایشی این فرصت را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد تا از این طریق بتوانند نمره خود را بهبود ببخشند.

آیا شرکت در آزمون ماک آیلتس آنلاین ضروری است؟

بیان موارد زیر نشان می‌دهد که شرکت در آزمون ماک آیلتس آنلاین، چه مزایایی را برای داوطلبان به همراه دارد:

آشنایی با ساختار و سؤالات آزمون آیلتس؛ داوطلبان با شرکت در این آزمون می‌توانند با ساختارهای مختلف آن آشنا می‌شوند. همچنین آنها از کارهایی که باید انجام دهند و مدت زمانی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود، مطلع خواهند شد. انواع سؤال در هر بخش وجود دارد که داوطلب ممکن است در پاسخ به برخی از آنها دچار مشکل شود. این باعث می‌شود تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد.

تمرین مدیریت زمان و دقت؛ یکی از مهم‌ترین مسائل آزمون آیلتس، مدیریت زمان است. با شرکت در آزمون آزمایشی آیلتس می‌توان مهارت مدیریت زمان را تمرین کرده و مشکلات آن را بهبود بخشید. همچنین داوطلب یاد می‌گیرد که در آزمون باید سریع بوده تا بتواند بدون اشتباه به سؤالات پاسخ دهد. 

شناسایی نقاط ضعف و بهبود آنها؛ طی مدت زمانی که برای آزمون آیلتس فرصت وجود دارد، داوطلبان می‌توانند به بررسی نقاط ضعف خود بپردازند. در واقع بهترین فرصت شناسایی نقاط ضعف و برطرف‌کردن آنها، قبل از آزمون است. داوطلبان در صورت لزوم می‌توانند منابع مطالعاتی خود را زیر نظر مربی، تغییر دهند تا این نقاط ضعف را بهبود ببخشند.

بررسی روند پیشرفت؛ اینکه داوطلبان تا چه اندازه برای آزمون آماده‌اند و طی این مدت چه پیشرفت‌هایی داشته‌اند به آنها اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌دهد. آنها پیش از آزمون می‌توانند روند تغییرات سطح دانش خود را بررسی کنند. درصورتی‌که روند افزایشی باشد، رسیدن به موفقیت دور از انتظار نیست؛ اما در صورت وجود نوسانات لازم است تا در نوع مطالعه و تمرین بازنگری شود.

آزمون ماک آیلتس آنلاین ساده ترین راه برای صرفه جویی در هزینه

متن جایگزین: یک آموزشگاه آیلتس خوب برای برگزاری آزمون ماک

بهترین کلاس آیلتس در تهران و ایران کجاست؟

شرکت در امتحان آیلتس بدون آمادگی و آشنایی با آن نمی‌تواند موفقیتی به دنبال داشته باشد. در آموزشگاه برگزار کننده آزمون ماک نکات و راهکارها درمورد این آزمون ارائه می‌شود. دوره‌های آمادگی آیلتس زیر نظر اساتید خبره انجام می‌شود و داوطلبان با فرمت کلی آزمون آشنا خواهند شد.

داوطلبان با شرکت در این کلاس‌ها، فرصت خوبی برای یادگیری و تمرین دارند. آنها برای اخذ نمرات بالاتر می‌توانند در چندین دوره شرکت کرده و به مهارت بالایی در زبان برسند. در این کلاس‌ها سؤالات آزمون بررسی شده و نکات لازم برای چگونگی امتحان ارائه می‌شود.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز