خبرگزاری کار ایران

آموزش 0 تا 100 کسب درآمد از بازی Crazy Defense Heroes

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۷۴

در حال حاضر بازی‌های بلاک چینی به قدری پیشرفت کرده‌اند تا یک ژانر جدید برای خود ایجاد کنند. این بازی‌ها در کنار ایجاد فضای جذاب برای سرگرمی کاربران توانسته‌اند بستر خوبی برای کسب درآمد باشند.در ادامه قصد داریم تا در کنار معرفی Crazy Defense Heroes، به آموزش کسب درآمد از این عنوان بپردازیم.

 

 

Crazy Defense Heroes چیست؟

Crazy Defense Heroes یک بازی بلاک چینی در سبک استراتژیک است. مانند هر بازی استراتژیک دیگری، گیمرها باید کارهای خود را براساس یک استراتژی تعیین شده انجام دهند تا به عنوان برنده شناخته شوند. در بازی Crazy Defense Heroes نیز همین حالت را خواهیم دید. این بازی توسط استودیو Animoca ساخته شده و جزو بازی‌های Play to Earn محسوب می‌گردد. در این سری از بازی‌ها با انجام خود بازی می‌توانید ارز دیجیتال به دست آورید. Animoca قبل از این عنوان، بازی Crazy Kings را نیز در سال 2017 عرضه کرده بود. این استودیو بازی با تکیه بر تجربه خود در ساخت Crazy Kings، بازی موفق‌تری به نام Crazy Defense Heroes را منتشر کرده است.

محصول پیشنهادی : خرید اکانت تلگرام پرمیوم

Crazy Defense Heroes دارای آیتم‌ها، مکانیک‌ها، شخصیت‌ها و جزئیات بیشتری است که این بازی را در کنار هم جذاب می‌کنند. در حقیقت این دو بازی توانسته‌اند شرکت Animoca را به یک یونیکورن تبدیل کنند. یونیکور اصطلاحی است که برای شرکت‌های تازه ساخت با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار به کار گرفته می‌شود. همین امر می‌تواند توجه ویژه مخاطبان را به این بازی جذب نماید. Crazy Defense Heroes در دسته بازی‌های کارتی قرار می‌گیرد و کاربران با کارت‌های خود باید در مقابل دشمنان بایستند. در نظر داشته باشید که این بازی رایگان بوده و تنها برای دستگاه‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

با دانلود و نصب این بازی در گوشی موبایل خود و انجام ماموریت‌های مختلف می‌توانید با مکانیک‌های مختلف بازی آشنا شده و در عرض مدت یک ماه، به درآمد برسید. بازی Crazy Defense Heroes به نحوی طراحی شده تا کاربران به راحتی به بازی بپردازند و در هنگام انجام بازی انتخاب‌های مختلفی داشته باشند.

نحوه کار Crazy Defense Heroes

همان‌طور که گفتیم Crazy Defense Heroes یک بازی استراتژیک کارتی است. یعنی گیمرها با تصمیم‌ها و استراتژی‌های خود می‌توانند نتیجه بازی را مشخص کنند. در هر مسابقه و مبارزه هر چه بهتر عمل کنید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. این بازی را می‌توان از این لحاظ به بازی‌هایی مانند کلش آف کلنز نیز تشبیه کرد. چرا که برای هر مبارزه می‌توانید تا سه ستاره کسب کنید. هر چه ستاره‌هایی بیشتری دریافت کنید، یعنی در مبارزه بهتر عمل کرده‌اید و امتیاز نهایی شما نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل نیاز است تا با کارت‌ها، هیروها، جادوها و دشمنان مختلف آشنا باشید.

آموزش 0 تا 100 کسب درآمد از بازی Crazy Defense Heroes

در اولین دفعاتی که بازی را تجربه می‌کنید به بخش‌های مختلف نقشه نگاه نمایید. در صفحه اصلی مبارزه، یک مسیر خالی را خواهید دید که جریان مبارزه در آن اتفاق می‌افتد. شما باید با قرار دادن شخصیت‌ها و هیروهای مختلف، از قلعه خود مبارزه کنید. به همین خاطر Crazy Defense Heroes در ژانر محافظت از قلعه قرار گرفته است. دشمنان به دارایی‌های شما حمله خواهند کرد و باید با کارت‌های خود بهترین بازی را انجام دهید. سعی شما بر این خواهد بود تا همه دشمنان را بکشید. هر چه مبارزات شما حرفه‌ای‌تر شده و به مرحله جدید بروید، دشمنان نیز قدرتمندتر خواهند شد.

این بازی از 400 کارت مختلف تشکیل شده و وسعت بزرگی دارد. در Crazy Defense Heroes می‌توانید از برج‌ها و ساختمان‌های مختلف به نفع خود استفاده کنید. استراتژی در Crazy Defense Heroes حرف اول را می‌زند و هر کسی استراتژی بهتری با کارت‌های خود بچیند، برنده شده و در نهایت ارز دیجیتال به دست خواهد آورد.

ارز دیجیتال Tower

همان‌ طور که می‌شود حدس زد، Crazy Defense Heroes نیز دارای توکن مخصوص خود است. کاربران با انجام کارهای مختلف توکن Tower را به دست می‌آورند. این توکن براساس استاندارد ERC-20 ساخته شده و با محیط بلاک چین اتریوم سازگار است. به همین ترتیب می‌توانید این ارز دیجیتال را به دیگر کوین یا توکن‌ها تبدیل و نقد کنید. توکنی که بازیCrazy Defense Heroes در چند صرافی بزرگ و معروف دنیا نیز لیست شده تا اعتبار بیشتری به این بازی بدهد.

با داشتن این توکن می‌توانید به جای فروش، حساب کاربری خود را قدرتمند کنید. چرا که آیتم‌های مختلف درون بازی به صورت ان اف تی عرضه شده‌اند و تنها با Tower می‌توانید این آیتم‌ها را خریداری کنید. پس راه دیگر شما، خرید آیتم‌ها و تجهیزات بیشتر با توکن Tower است تا عملکرد بهتری در مبارزات داشته باشید. Crazy Defense Heroes همچنین دارای ایونت‌ها و رویدادهای مختلف است که در بازه‌های زمانی خاص برگزار می‌شود. کلید ورود شما به چنین تورنمنت‌هایی توکن Tower است. در نظر داشته باشید که بازی Crazy Defense Heroes یک بازی بلاک چینی بوده و به صورت غیر متمرکز مدیریت می‌شود.

یعنی شما به عنوان یکی از کاربران Crazy Defense Heroes می‌توانید در کنترل این اکوسیستم نقش داشته باشید. بار دیگر، توکن Tower در این بخش وارد عمل می‌شود و می‌تواند به عنوان یک توکن حاکمیتی عمل کند. با این توکن کاربران می‌توانند حق رای کسب کرده و در آینده بازی تاثیرگذار باشند.

کسب درآمد از بازی Crazy Defense Heroes

بخش اصلی بازی به کسب درآمد دلاری مربوط می‌شود. در این بازی می‌توانید با کارهای مختلف به درآمد برسید و همان‌طور که گفتیم، در نهایت ارز دیجیتال Tower دریافت خواهید کرد. قبل از هر کاری، بعد این که بازی را در گوشی موبایل خود نصب کردید، یک حساب کاربری با ایمیل معتبر ایجاد کنید. پس از وارد کردن ایمیل، نیاز است تا حساب کاربری خود را با لینک ارسال شده به ایمیل، وریفای کنید. بعد این مرحله می‌توانید از بازی Crazy Defense Heroes استفاده کنید.

در مرحله بعدی وارد سایت رسمی Crazy Defense Heroes به آدرس crazydefenseheroes.com/earn-tower شده و وارد حساب کاربری خود شوید. در این مرحله قصد داریم تا کیف پول ارز دیجیتال را به بازی Crazy Defense Heroes متصل کنیم. پس بهتر است از مرورگرهای داخلی خود کیف پول استفاده نمایید. پس از ورود به حساب کاربری در این سایت، باید روی عبارت Wallet کلیک نمایید. در این مرحله مشاهده خواهید کرد که کیف پول ارز دیجیتال به بازی متصل نشده پس روی تایید کلیک کنید تا مراحل اتصال کیف پول را طی نمایید.

حال که کیف پول خود را به بازی Crazy Defense Heroes متصل کردید، باید با برخی قوانین اقتصادی این بازی آشنا شوید. بازی یک بازی بلاک چینی از نوع Play to Earn است. در بازی Crazy Defense Heroes هر چه امتیاز بیشتری از مبارزات دریافت کنید، شانس دریافت توکن شما نیز بیشتر خواهد شد. شما روزانه می‌توانید تا 16 ستاره از مبارزات مختلف کسب کنید. این امر به این معنی است که هر چه مبارزات موفق‌تری داشته باشید، راحت‌تر 16 ستاره کسب می‌کنید. پس از این که 16 ستاره را کسب کردید، وارد بخش Chests شده و گزینه Star Chests را پیدا کنید. تنها در صورتی می‌توانید این صندوق را باز کنید که 16 ستاره را در طول روز کسب کرده باشید.

آموزش 0 تا 100 کسب درآمد از بازی Crazy Defense Heroes

 

آریاپی و کسب درآمد از بازی‌های بلاک چینی

آریاپی به عنوان یکی از سایت‌های معتبر و مطرح در زمینه انجام پرداخت‌های بین المللی و احراز هویت در پلتفرم‌های خارجی در کنار شما است تا هر نوع از خدمات پرداخت آنلاین را برای شما انجام دهد. در صورتی که قصد دارید با خرید ارز دیجیتال TOWER در بازی CDH پیشرفت کنید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی به صورت ارز دیجیتال آریاپی استفاده کنید. آریاپی خدمات پرداخت ارز دیجیتال را برای کاربران با کمترین کارمزد و هزینه انجام می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از انواع ارزهای فیات و دیجیتال پرداخت‌های بین المللی و آنلاین خود را انجام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز