خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری مطرح کرد:

جابجایی کی‌روش با " ویچ " های درجه ۳ اشتباه محض است / کرسی قابل‌اعتنایی در آسیا نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۲۵

کارلوس کی‌روش پرتغالی است و فوتبال ما به فوتبال پرتغال نزدیک است در نتیجه کی‌روش می‌تواند تشخیص دهد که چطور باید از بازیکنان ما به خوبی استفاده کند.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: وزن فدراسیون ما در کنفدراسیون آسیایی پایین است و کرسی بزرگ و قابل اعتنایی در آنجا نداریم، لذا همین موضوع در بسیاری از مسائل و در بازی‌ها تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا، محمد دامادی با اشاره به بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در بازی های جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی در گروه خود بازی‌های خوبی انجام داد به طوری که هماهنگی و یکدلی در این تیم به خوبی مشهود بود. بازی‌های خوب تیم ملی باعثشور و اشتیاق در بین مردم و رسانه‌ها شد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد سرمربی تیم ملی ایران، گفت: کارلوس کی‌روش نیز عملکرد قابل قبولی داشت و باعثشد وزن قابل توجهی به بازی‌های ما داده شود.

دامادی در ادامه در رابطه با استخدام مربی و سرمربی خارجی عنوان کرد: مسئولان باید در استخدام مربیان و سرمربیان خارجی دقت کنند تا پول و درآمد این کشور صرف " ویچ " های بی‌فایده که بعضا درجه ۳ هم هستند، نشود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس نهم تصریح کرد: کی‌روش پرتغالی است و فوتبال ما به فوتبال پرتغال نزدیک است در نتیجه کی‌روش می‌تواند تشخیص دهد چطور باید از بازیکنان ما به خوبی استفاده کند.

وی در ادامه با بیان اینکه با وجود بازی خوب بازیکنان تیم ملی که به صورت ۱۰ نفره بازی می‌کردند، گفت: با این حال در نهایت بازی به پنالتی کشید و باعثشد نتیجه به نفع ما تمام نشود.

دامادی ادامه داد: درخصوص رفتار بازیکن عراقی و یا نحوه داوری کارشناسان باید نظر بدهند و مسئولان این حیطه باید موارد لازم را به شدت پیگیری کنند، البته شاید اگر داور می‌دانست بازیکن ما کارت زرد دارد شاید کارت زرد دوم را نشان نمی‌داد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم وزن فدراسیون ما در کنفدراسیون آسیایی پایین است و کرسی بزرگ و قابل اعتنایی در آنجا نداریم، لذا همین موضوع در بسیاری از مسائل و در بازی‌ها تاثیر می‌گذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز