خبرگزاری کار ایران

ویژگی‌های تیزرهای تبلیغاتی فوق العاده

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۶۲۱

امروزه تیزرهای تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای ساخته شده‌اند که عامل بسیار مهمی در جذب مشتری شناخته شده‌اند و تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطبان دارند. باید توجه داشته باشید که در بازار مصرف رقابت‌های بسیار زیادی وجود دارد و تنها برندی موفق می‌شود که از تبلیغات بهتر و حرفه‌ای‌تر استفاده کرده باشد. شما برای اینکه بتوانید بهترین تیزر تبلیغاتی را برای کسب و کار خود طراحی کنید، در ابتدا باید با مخاطبان خود آشنایی داشته باشید و بر اساس علاقه آن‌ها تبلیغات خود را انجام دهید.

 

آشنایی با تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی را به این صورت طراحی می‌کنند که در آن محصول به طور مستقیم به مخاطبان معرفی نمی‌شود بلکه با یک معرفی ناقص، ذهن مخاطب درگیر می‌شود. هر چند که بگذرد، مخاطبان بیشتر اشتیاق دارند که تبلیغات را دنبال کنند. در این صورت آن‌ها می‌توانند بیشتر با محصول آشنا شوند و برای خرید ترغیب خواهند شد. امروزه تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یک روش مفید و حرفه‌ای برای معرفی انواع محصولات و خدمات، از طریق شرکت و تولیدکنندگان مختلف انجام می‌شوند.

تولید تیزر تبلیغاتی کار چندان راحتی نیست و باید تمام مراحل ساخت آن، توسط افراد متخصص انجام می‌شود که در این کار تسلط دارند و خلاقیت آن‌ها بسیار بالا باشد. برای این که یک تیزر تبلیغاتی خوب ساخته شود، باید ویژگی‌هایی داشته باشد که بر ذهن مخاطب تاثیر داشته باشد و به این صورت مشتریان را به خود جذب کند.

 

ویژگی بهترین تیزر تبلیغاتی

در دنیا امروز انواع تیزرهای تبلیغاتی افزایش پیدا کرده‌اند و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. برای اینکه تیزر تبلیغاتی شما تاثیر زیادی بر روی مخاطب بگذارد، باید از ویژگی‌هایی مهم برخوردار باشد. اما توجه داشته باشید که اگر ساخت تیزر خود را در اختیار آژانس سامی ادز قرار دهید، به بهترین شکل ممکن یک تیزر حرفه‌ای را برای شما طراحی می‌کنند. برخی از این ویژگی‌ها عبارت است از:

  • معرفی خود یا محصول: ممکن است مخاطبان هیچ گونه آشنایی با محصول، خدمات، شرکت و کارخانه شما نداشته باشند. پس در این صورت بهتر است که در ابتدا خودتان یا محصول خود را به مخاطبان معرفی کنید.
  • داده‌های تصویری بیشتر و متن کمتر: استفاده کمتر از متن و عکس‌های بیشتر، جزو ویژگی‌های مهم یک تیزر تبلیغاتی موفق است. انسان بیشتر از طریق تصاویر یاد می‌گیرند و مغز هم تصاویر را بهتر پردازش می‌کند. در این صورت شما می‌توانید از متن برای تکمیل تصاویر خود استفاده کنید.
  • وجود نام و لوگو برند: هنگامی که قصد دارید تیزر تبلیغاتی شما موفق باشد، باید از نام و لوگو خود استفاده کنید. شما از این طریق می‌توانید ارتباط خود با مخاطبان را تقویت کنید. به همین دلیل برای معرفی محصول و خدمات خود به مخاطبان، حتما باید لوگو و نام محصولات خود را به کار ببرید.
  • نشان دادن مدرک اجتماعی: برای اینکه تیزر تبلیغاتی شما تاثیر زیادی بر روی مخاطب داشته باشد، باید شواهدی از محصول و خدمات خود که نشان می‌دهد محصولات شما با کیفیت است و مردم از آن رضایت دارند را ارائه دهید. با استفاده از این کار مخاطبان به محصول و خدمات شما بیشتر اعتماد می‌کنند.

ویژگی‌های تیزرهای تبلیغاتی فوق العاده

 

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های پیشرفته و نرم‌افزارهای تدوین ویدئویی افزایش پیدا کرده اند، پس امکان ساخت تیزرهای تبلیغاتی بسیار راحت‌تر از زمان‌های گذشته شده است. از سوی دیگر، شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام هم اهمیت بالایی به ویدئوها می‌دهند؛ بنابراین کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ هر یک با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارند، تیزرهای تبلیغاتی مناسب خود را طراحی و تولید می‌کنند.

باید دقت داشته باشید که برای تولید یک تیزر تبلیغاتی فقط به یک گوشی هوشمند، اپلیکیشن‌های ساده و کمی خلاقیت نیاز دارید. البته اگر قصد دارید یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای طراحی کنید، باید از تجهیزات پیشرفته فیلمبرداری و نرم افزارهای مخصوص در این زمینه استفاده کنید. اما امروزه آژانس‌های تبلیغاتی زیادی مانند سامی ادز در این زمینه فعالیت دارند و شما می‌توانید ساخت تیزر خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

ویژگی‌های تیزرهای تبلیغاتی فوق العاده

 

کاربرد تیزرهای تبلیغاتی

اگرچه ساخت تیزر تبلیغاتی ممکن است هزینه‌هایی را در بر داشته باشد، اما با توجه به کاربردهای بسیار زیادی که دارد، این هزینه‌ها بسیار ناچیز هستند. شما از این روش تبلیغاتی می‌توانید با اهداف گوناگون استفاده کنید. برخی از کاربردهای تیزر تبلیغاتی، عبارت است از:

۱- برندینگ: یک تیزر تبلیغاتی برای برندینگ و تاثیرگذاری بر ذهن مخاطب بسیار حائز اهمیت است.

۲- معرفی محصول: هنگامی که یک محصول یا خدمات جدید به بازار مصرف عرضه می‌شود، یک تیزر تبلیغاتی با موضوع مناسب در این زمینه می‌تواند به بهترین شکل ممکن محصولات را معرفی کند.

۳- نمایش خصوصیات خدمات یا محصول به مدیران ارشد: در بعضی مواقع یک تیزر تبلیغاتی می‌تواند برای نمایش خصوصیات یا تاثیرگذاری بر روی مدیران اجرایی در زمینه یک محصول و خدمات انجام می‌شود.

۴- نمایش تیزر تبلیغاتی برای نشان دادن قدرت یک سازمان در یک رویداد: تیزر تبلیغاتی یک روش مهم برای جذب مخاطبان جدید به یک محصول یا خدمات است. در صورتی که یک تیزر تبلیغاتی بتواند نقاط قوت یک کسب و کار را به مخاطبان نشان دهد، ارزش بسیار بالایی پیدا می‌کند.

۵- نمایش مراحل تولید یک محصول: امروزه اکثر مشتریان، به مراحل تولید و عرضه یک محصول اهمیت زیادی می‌دهند. مسائل محیط زیستی، طبیعی بودن یک محصول و شرایط کاری کارکنان از مواردی هستند که مخاطبان هر برندی قبل از خرید قصد دارند که با آن آشنایی داشته باشند.

 

سخن پایانی

امروزه اکثر افراد برای معرفی محصول خود به بازار مصرف، قصد دارند که تیزرهای تبلیغاتی را طراحی کنند. در صورتی که قصد دارید محصول خود را به بهترین شکل ممکن به مردم معرفی کنید و خریداران بیشتری را به خود جذب کنید، می‌توانید ساخت تیزر تبلیغاتی خود را در اختیار آژانس تبلیغاتی سامی ادز قرار دهید. تا حد امکان سعی کنید که از امکانات و قابلیت‌های زیادی در تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنید تا تاثیر آن بر ذهن مخاطبان افزایش پیدا کند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز