خبرگزاری کار ایران

چاپ روی تیشرت دخترانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۲۵۷

قبل از انتخاب و خرید کادو پیشنهاد می کنیم از بهترین و جذاب ترین موارد کادو ازجمله چاپ روی تیشرت دخترانه، چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ روی لیوان حرارتی دیدن نمایید و در ادامه قصد داریم شما را با کادو های مناسبتی و سازمانی با قیمت مناسب آشنا کنیم.

چاپ روی تیشرت دخترانه

چاپ روی تیشرت دخترانه

چاپ روی تیشرت دخترانه بیشتر بر روی مدل اسپان سفید انجام می شود و اغلب برای چاپ از تصاویر فانتزی یا جملات انگیزشی استفاده می کنند. نکته مهم اینکه برای چاپ عکس بر روی تیشرت حتما به جنس آن توجه داشته باشید چراکه این مورد با رنگ پذیری ارتباط  مستقیمی دارد. برای چاپ طرح دلخواه تیشرت های متنوعی وجود دارند و از جمله می توان به تیشرت جودون که از پنبه و یک لایه پارچه به وجود آمده است ، اشاره کرد.نکته مهم اینکه چاپ تیشرت عکسچاپ کاملا سفارشی می باشد و مشتری انتخاب می کند که چه تصویری بر روی تیشرت چاپ شود.

چاپ تیشرت عکسچاپ

چاپ روی تیشرت دخترانه

تیشرت ها امروزه در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شوند و شما می توانید مدل دلخواه خود را در بوتیک های لباس فروشی پیدا کنید. ممکن است شما در هنگام انتخاب تیشرت به دلیل طرح چاپ شده روی آن ، از خرید آن طرح منصرف شوید و در چنین شرایطی یکی از بهترین راهکار ها تیشرت با طرح دلخواه یا چاپ تیشرت عکسچاپ می باشد. در واقع تصویر درج شده  روی تیشرت از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از فاکتور های انتخاب تیشرت محسوب می شود. نکته قابل توجه اینکه طرح یا تصویر درج شده روی تیشرت امروزه بطور سفارشی و مطابق با سلیقه مشتری  و کار درج نیز با چاپ سابلیمیشن انجام می شود.

چاپ روی لیوان حرارتی طرح نوروز

چاپ روی تیشرت دخترانه

لیوان حرارتی یکی از گزینه‌های دیگر برای هدیه، عید نوروز می باشد این لیوان ها در بازار به نام لیوان جادویی نیز شناخته  می‌شود. شما می توانید عکس عزیزان خود بر روی این کالا چاپ کنید و سپس با استفاده از این  هدیه زیبا آنها را در روز عید نوروز غافلگیر کنید. برای سفارش  کافی است  به سایت  عکسچاپ  مراجعه  نمایید طرح مورد نظر را سفارش دهید.چاپ روی لیوان حرارتی با عکس دلخواه مانند تیشرت نیز به صورت سابلیمیشن انجام می شود و طرح دلخواه مشتریان با کیفیت بالایی بر روی بدنه و دسته  این کالا درج می شود.این محصول دارای تنوع بالایی می باشد و در فرم و سایز های متفاوتی تولید و عرضه می شود و از انواع لیوان حرارتی می توان به لیوان اکلیلی اشاره کرده که امروزه از آن جهت : کادوی تبلیغاتی، هدیه سازمانی، کالای تزیینی، و… اشاره کرد.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز