خبرگزاری کار ایران

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۱۰

به دنبال هرآنچه درباره خرید آنلاین تیشرت با طرح دلخواه،چاپ تیشرت عکسچاپ و قیمت لیوان های حرارتی هستید،  در این مطلب وجود دارد.

چاپ عکس روی تیشرت اسپان چگونه است؟

تیشرت ها ازجمله مواردی هستند که به دلیل محبوبیت در بین همه رده های سنی در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شود .تیشرت اسپان از مرغوب ترین مدل های بازار بشمار می رود و به دلیل کیفیت بسیار خوب و رنگ پذیری بالا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این تیشرت از جنس پلی استر و پنبه تولید می شود و از نظر وزنی بسیار سبک است و این باعث شده مورد توجه اغلب ورزشکاران قرار گیرد.

چاپ عکس روی تیشرت اسپان بصورت سابلیمیشن انجام می شود وطرح مورد نظر مشتریان بر روی یک طرف یا دوطرف تیشرت چاپ می شود. خرید آنلاین تیشرت اسپان یکی از بهترین راهکارهای تهیه این محصول است و در این نوع خرید مشتری علاوه بر جنس تیشرت: سایز تیشرت،طرح چاپ شده روی تیشرت،مدل تیشرت را نیز انتخاب می کند.

چاپ تیشرت عکسچاپ با طرح دلخواه

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

یکی از بهترین کاربرد های تیشرت اسپان جهت کادو است و شما می توانید با چاپ طرح دلخواه ،عزیزان خود را سورپرایز نمایید.این مدل تیشرت در همه رده های سنی طرفدار دارد و یکی از بهترین موارد جهت کادو مناسبتی می باشد. از شما دعوت می شود برای چاپ تیشرت عکسچاپ به  سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و طرح دلخواه خود را بر روی تیشرت اسپان و یا سایر مدل ها چاپ کنید

عواملی زیادی در کیفیت  تیشرت  چاپ با طرح دلخواه موثر است و یکی از مهمترین آن جنس و رنگ پذیری آن می باشد. هر چه جنس رنگ پذیری بهتر و بیشتری داشته باشد قطعا طرح درج شده روی آن کیفیت بهتری دارد . بطور مثال در تیشرت اسپان که از پلی استر و پنبه تولید می شود رنگ پذیری بسیار خوبی وجود دارد و دلیل آن جذب رنگ به وسیله جنس پنبه و پلی استر می باشد . مورد دومی که تاثیر شایانی دارد نوع چاپ است و خوشبختانه امروزه از چاپ سابلیمیشن که بهترین کیفیت و ماندگاری را دارا است جهت چاپ طرح دلخواه مشتریان استفاده می شود.

لیوان حرارتی تبلیغاتی

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

علاوه بر انواع چاپ روی تیشرت که می تواند برای تبلیغات بکار رود ،لیوان حرارتی نیز یکی از موارد دیگر است که امروزه با هدف تبلیغات از آن استفاده می شود. بدنه و دسته این لیوان ها جایگاه مناسبی برای درج تبلیغات است و اغلب برای معرفی کسب و کار خود از تصویر:

  •  لوگو یا برند
  •  محصول تولیدی
  • آدرس و مشخصات کسب و کار
  •  و.. جهت چاپ بر روی این کالا استفاده می کنند. موردی که باعث توجه به لیوان حرارتی شده است حرارتی بودن آن است و این محصول زمانی طرح روی خود را نشان می دهد که با حرارت در تماس باشد.

قیمت لیوان های حرارتی

یکی از مسائلی که اغلب صاحبان مشاغل با آن درگیر هستند هزینه بالای تبلیغات است این در حالی است که شما می توانید با لیوان حرارتی تبلیغاتی این هزینه را بطور چشمگیری کاهش دهید. قیمت لیوان حرارتی در مقایسه با کالاهای مشابه بسیار مناسب می باشد و این باعث شده علاوه بر تبلیغات از این محصول به عنوان یک کادوی سورپرایز کننده استفاده نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز