خبرگزاری کار ایران

خبر خوب حسین آزاد برای هوادارانش:

سال جدید کنسرت برگزار می کنم.

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۱۶

حسین آزاد خواننده شناخته شده موسیقی پاپ به تازگی فصل جدید فعالیت هایش را با همکاری نشر ایران مجوز آغاز کرده است. آزاد هفته گذشته ریمیکس و موزیک ویدیو قطعه این دل را منتشر کرد. به همین بهانه با او به گفت و گویی کوتاه از چگونگی روند فعالیت هایش نشسته ایم.

 

 

  • خیلی ها میپرسند که چرا حسین  آزاد  دیر به دیر  از کارهای جدیدش  رونمایی میکند و حتی اخباری در مورد خودش ارائه نمیکند تا هوادارانش را از روند فعالیت های هنریش مطلع سازد آیا دلیل و توضیحی در این زمینه دارید؟

 

حقیقتا، دوست دارم که این مصاحبه رو خیلی مختصر و مفید جوابگو باشم و از حرف های تکراری دوری کنم، در جواب سوالتان باید عرض کنم که واقعیت این است من تازه با دنیای کارهای هنری ام آشتی کرده ام و از یک پیله  ی رخوت 10 ساله به تازگی بیرون آمدم و دیگر تا پروانه شدنم، زمان زیادی نمانده است و از این پس تولد پروانگیم را در کنار طرفدار های عزیزم جشن خواهیم گرفت.

 

 

  • شما شناخته شده هستید و هوادارانتان هم کم نیستند  چرا کنسرت برگزار نمیکنید؟

 

قطعاً مهمترین اقدام در سال جدید برگزاری کنسرت می باشد و در این راستا در حال مشاوره و مذاکره با چندین کمپانی هستم.

 

 

  • به غیر از موسیقی  به چه چیزهایی علاقه دارید  و دوست داشتید که در چه زمینه هایی فعالیت کنید؟

 

من سال های سال به عنوان آرشیتکت و مهندس معمار  در غالب شرکتی به نام " ووداس " فعالیت داشته ام و میشه گفت به کار طراحی و لند اسکیپ علاقه داشته و همچنان هم دارد، اما بین اعداد و اشعار و بین منطق و احساس ترجیح دادم که کیف مهندسی خود را کنار گذاشته و کتابهای شعرم را بنویسم.

 

 

  • شما جوان ترین نویسنده در ایران بوده اید. چگونه توانستید ۳ کتاب تا قبل از سن ۲۲ سالگی چاپ کنید و این همه جوشش از کجا می آمد!؟

 

فرمودید که جوشش، در وجود همه انسان ها توانایی ها و استعداد های ذاتی و به اصطلاح خدادادی وجود دارد. و اگر هر شخصی گوهر وجود خود را کشف کند ، با کمی پیشرفت و پشتکار می تواند توانایی هایش را کشف و آن ها را در زندگیش به کار ببندد ، من هم از این قاعده مستثنی نیستم و می توان گفت علاقه به شعر و نویسندگی را از همان سن کم درواقع 13 سالگی کشف و در خودم پرورش دادم و توانستم در سن 22 سالگی به عنوان جوان ترین نویسنده ایران معرفی شوم.

 

 

  • در حال  حاضر از کارهای جدیدتان که هنوز منتشر نشده لطفا برایمان بگویید؟

 

چندین نماهنگ و یک آلبوم در آینده نزدیک رو نمایی خواهد شد که بسیار متفاوت از کارهای سابقم است.

 

  • از سلیقه ی موسیقی این روزها در بازار راضی هستید و اینکه مردم به چه آهنگ هایی گوش میکنند؟

سلیقه ی مردم که قابل احترام است و همین تفاوت هاست که هر کسی را به این عرصه تشویق می کند. اگر تمام مردم یک سلیقه داشتند موسیقی رنگ تکرار و یکنواخت به خود می گرفت. یقینا با هر سبک و صدایی گوش های زیادی برای شنیدن هست.

 

 

  • فکر میکنید یک هنرمند باید سلیقه ی عموم مردم را داشته باشد  یا سبکی خاص را برای خودش پیش ببرد؟

تمام پیشرفت موسیقی ما مدیون همین تفاوت سلیقه هاست، چرا که به هر کسی در این زمینه میدان می دهد تا خودش را محک زده و طرفداران سبک و صدایش را پیدا کند.

 

  • چرا دیگر کتابی بعد از گذشت  سالها از خودتان منتشر نکردید؟

حقیقتا بالغ بر 8 کتاب ویرایش شده و قابل چاپ در طاقچه ی خانه ام خاک می خورد اما به علت فضای مسمومی که در این عرصه وجود دارد و مافیایی که فقط و فقط به فکر منافع و پر کردن جیب های خودشان هستند ترجیح می دهم دیگر اثاری از من به چاپ نرسد تا من به این فضای مسموم دامن نزده باشم.

 

  • مشکلات موسیقی و نقص هایی که بر آن وارد است را چگونه بررسی می کنید؟

 

متاسفانه هیچ کمپانی قبل از اینکه آثار هنرمند در گوش مردم و بازار صدا کند هزینه ای برای خرید آلبوم و آهنگ آن هنرمند نمی کند و از آن طرف هم چون مردم آهنگ ها را به صورت رایگان و به راحتی در اختیار دارند بهایی که صاحب اثر برای تولید آن پرداخته را درک نمی کنند و حتی به خودشان اجازه می دهند که به راحتی در مورد خوب و بد بودن آن اثر صحبت کنند. و این اتفاق باعث بی اعتبار شدن هنرمند و موسیقی ایران شده است و تنها زمانی که با مافیای موسیقی و سلیقه ی آنها همراه باشیم شاید بقایی برای ماندن در این حرفه پیش رویمان باشد و این بحث خیلی فراتر از یک مصاحبه چند خطی است.

 

 

  • شما جزو خواننده های بی حاشیه هستید. خودتان میخواهید اخباری از شما نباشد یا کلا چالش را دوست ندارید؟
  • البته تا به امروز بی حاشیه بوده ام اما کاسه صبر هر کسی اندازه ای دارد....

 

 

  • چرا خواننده هایی که در ایران بوده اند و به هر دلیلی از ایران رفته اند  بیشتر از سمت  مردم حمایت میشوند؟

به نظرم بحث جسارت و دل کندن از خاک کشورشان دل مردم را به رحم می آورد و با نگاهی ترحم آمیز تر آن خواننده را دنبال می کنند. اما باید این سوال را جور دیگری مطرح کرد که اصلا چرا باید هنرمندی از خاک کشورش خارج شود که دیده شود ...

 

  • سوالی هست که نپرسیده باشیم و شما دوست داشته باشید در موردش صحبت کنید؟

خیلی از سوال های شما همیشه بی پاسخ می ماند چرا که ما برای سوال هایمان هم ممیزی داریم و خیلی از جواب ها هم همیشه خاموش می ماند چرا که ما هم یاد گرفته ایم در سکوتمان به دردهایمان بخندیم.

 

 

  • حرف آخرتان را در این مصاحبه برای هوادارانتان بفرمایید؟

دوست دارم مرا دنبال کنند. چرا که حرف های ناگفته ام کم نیست ...

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز