خبرگزاری کار ایران

هر چیزی که راجع به قیمت ویزای دائم دبی نیاز به دانستن دارید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۶۶

ما در این مقاله به بررسی قیمت ویزای دائم دبی خواهیم پرداخت و همچنین بررسی خواهیم کرد که این ویزا چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد.

مقدمه

دبی یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر های کشور امارات متحده‌ی عربی به شمار می رود، که در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس واقع شده است. اگر قصد سفر و مهاجرت همیشگی به این شهر زیبا را دارید، احتمالً هزینه و قیمت ویزای دائم دبی یکی از کنجکاوی های شماست. به طور کلی می توان گفت هزینه های مربوط به دریافت ویزاهای اقامتی کشور امارات متحده‌ی عربی به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد؛ از جمله اینکه شما از کجا برای دریافت ویزا درخواست می‌کنید، چه کسی نماینده‌‌ی ویزای شماست، چقدر سریع ویزای خود را می‌خواهید و اینکه ویزای شما برای چه مدتی اعتبار دارد.

با توجه به عنوان مقاله، ما قصد داریم در این نوشته، در ارتباط با هزینه و قیمت ویزای دائم دبی صحبت کنیم. اما اجازه دهید قبل از ورود به بحث هزینه های ویزا، ببینم ویزای اقامت دائمی دبی چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد؟

ویزای دائم دبی

کلاس‌های ویزای اقامتی استاندارد (standard residence visas)، که تحت عنوان ویزای دائم دبی نیز شناخته می شوند، به شما این اجازه را می‌دهند که مجوزی برای اقامت دو تا ده ساله در کشور امارات متحده دریافت کنید و به تعداد نامحدودی نیز آن ها را تمدید کنید.

علاوه بر این شما می توانید با استفاده از این ویزاهای اقامتی، برای اعضای اصلی خانواده و فرزندان زیر 18 سال خود نیز ویزا دریافت کنید.

 

  • توجه کنید که شرط حفظ ویزای دائم دبی این است که شما باید حداقل هر شش ماه یک بار وارد کشور امارات شوید و اگر موفق به انجام این کار نشوید، ممکن است در معرض خطر لغو ویزای خود باشید.

 

نحوه‌ی دریافت ویزای دائم دبی

شما تحت شرایط زیر می توانید ویزای دائم دبی (ویزای اقامتی استاندارد کشور امارات متحده‌ی عربی) خود را دریافت کنید:

 

  1. خرید ملک

 شما در صورت خرید ملک مسکونی یا هر نوع ملک دیگری در شهر دبی به ارزش حداقل یک میلیون درهم، می توانید ویزای اقامتی امارات خود را با اعتبار حداقل دو سال دریافت کنید.

 

2. انعقاد قرارداد کاری

اگر که قصد دارید با استخدام در یک شرکت مستقر در کشور امارات ویزای دائم دبی خود را دریافت کنید، به دریافت ویزای کار نیاز دارید. پس از دریافت ویزای کار، کارفرمای شما باید تمام تشریفات مربوط به فرآیند حمایت و دریافت مجوز اولیه ورود را انجام داده و سپس، شما می توانید مجوز ورود خود را به ویزای اقامتی با اعتبار دو یا سه سال (بسته به منطقه‌ی صادر کننده) تبدیل کنید.

 

3. ادغام شرکت (ویزای سرمایه گذاری)

 این مسیر که شما در آن به عنوان سرمایه گذار یا سهامدار شناخته می شوید، یکی از کارآمدترین و راحت ترین روش ها برای اخذ ویزای اقامتی دبی به شمار می رود. فرآیند دریافت ویزا با این استراتژی فقط چند هفته زمان می برد و هزینه های مربوطه نیز نسبتاً کم هستند. این ویزا برای سرمایه گذاران یا سهامداران کسب و کار ها به مدت سه سال اعتبار دارد.

 

4. تحصیل در امارات

شما می توانید برای شروع تحصیل خود یا ادامه‌ی تحصیل در کشور امارات، ویزای اقامتی تحصیلی دریافت کنید.

 

5. مهاجرت به عنوان یکی از اعضای خانواده‌ی مقیم یا شهروند کشور امارات متحده‌ی عربی

این مورد یکی دیگر از روش هایی است که شما می توانید به وسیله‌ی آن ویزای دائم دبی خود را دریافت کنید.

حال در ادامه به بررسی قیمت ویزای دائم دبی خواهیم پرداخت

بررسی قیمت ویزای دائم دبی

تا اینجا فهمیدیم که چندین روش برای دریافت اقامت همیشگی کشور امارات و شهر دبی وجود دارد، اما هزینه و قیمت ویزای دائم دبی به چه صورت است؟ ما در ادامه به بررسی هزینه های مربوط به تک تک روش های اخذ ویزای دائم دبی خواهیم پرداخت.

 هر چیزی که راجع به قیمت ویزای دائم دبی نیاز به دانستن دارید

قیمت ویزای دائم دبی بسته به استراتژی مهاجرتی شما به کشور امارات، می تواند مقادیر متفاوتی باشد

 

  • هزینه های مربوط به ویزای سرمایه گذاری:
  • هزینه‌ی دریافت مجوز ورود: 1175 درهم برای افرادی که در کشور امارات متحده‌ی عربی ساکن هستند و 525 درهم برای افراد خارج از این کشور
  • هزینه‌ی تغییر وضعیت (Change of status): 675 درهم (این هزینه برای افرادی که از خارج کشور امارات درخواست می کنند دریافت نمی شود)
  • هزینه‌ی مهر ویزا: تقریباً 870 درهم
  • هزینه‌ی مربوط به دریافت شناسه‌ی امارات: 405 درهم
  • هزینه‌ی تست های پزشکی: 322 درهم

 

  • هزینه‌ های مربوط به ویزای دانشجویی:
  • هزینه‌ی پردازش ویزا: 2300 تا 2700 درهم
  • هزینه‌ی سپرده‌ی قابل استرداد ویزا: 2500 تا 3000 درهم (این هزینه پس از اتمام تحصیل، توسط دانشگاه یا کالج به شما بازگردانده خواهد شد)
  • بیمه‌ی درمانی: 1300 تا 1400 درهم

 

  • هزینه ها‌ی مربوط به دریافت ویزای اقامتی به وسیله‌ی خرید ملک در دبی:
  • هزینه‌ی نامه‌ی ترخیص پلیس: 220 درهم
  • هزینه های مربوط به اعمال اداری: 420 درهم
  • هزینه‌ی درخواست ویزا: 3000 درهم
  • هزینه‌ی مجوز تایپ و ورود: 1100 درهم
  • هزینه های مربوط به دریافت مهر، شناسه‌ی امارات و معاینات پزشکی: 2490 درهم
  • هزینه های اضافی برای تمدید ویزا یا حمایت از همسر یا افراد تحت تکفل: 5000 تا 6000 درهم

 

  • هزینه های مربوط به ویزای کاری:

به طور کلی در ارتباط با ویزای کار چند دسته و سطح مختلف وجود دارد که ما هزینه های مربوط به دریافت این ویزا در هر کدام از آن ها را بررسی خواهیم کرد.

  • هزینه‌ی درخواست تایید اولیه مجوز کار: 200 درهم برای همه‌ی دسته ها و سطوح
  • هزینه‌ی تایید مجوز کار:
  • دسته 1: 300 درهم
  • دسته 2: سطح A 600 درهم، سطح B 1500 درهم، سطح C 2000 درهم
  • دسته 3: 5000 درهم
  • هزینه های اضافی مربوط به دریافت ویزا برای کارگران خارجی بالای 65 سال: 5000 درهم برای همه‌ی دسته ها و سطوح

 هر چیزی که راجع به قیمت ویزای دائم دبی نیاز به دانستن دارید

در دریافت ویزای کاری دبی بسته به سطح یا دسته ای که شما در آن قرار می گیرید، هزینه‌ی متفاوتی برای دریافت اقامتتان باید پرداخت کنید

 

  • توجه کنید که علاوه بر موارد تاثیر گذار در قیمت ویزای دائم دبی که در بالا راجع به آن ها صحبت شد، عوامل متعدد دیگری نیز می توانند بر هزینه های اخذ اقامت تاثیر گذار باشند، که شما می توانید برای مطلع شدن از آن ها با آژانس های مسافرتی و موسسات حقوقی معتبر ارتباط بگیرید.

موسسه‌ حقوقی ثبت فردا با بیش از ۲۰ سال سابقه‌ی درخشان در خصوص امور حقوقی ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، ثبت شرکت کنسرسیوم و … آماده‌ی ارائه خدمت به هموطنانی می باشد که قصد دارند به وسیله‌ی ثبت شرکت، خرید خانه و یا دریافت انواع دیگری از ویزاهای مربوطه، برای گرفتن ویزای دائم دبی خود اقدام کنند و زندگی ای رویایی را برای خود و خانواده شان رقم بزنند. 

همانطور که مشاهده کردید ما سعی کردیم در این مقاله در ارتباط با قیمت ویزای دائم دبی و مسائل مربوط به آن صحبت کنیم. اما اگر هنوز در ارتباط با این موضوع یا هر موضوع مهاجرتی دیگری، سوالی در ذهن‌تان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی 02143933 در تماس باشید و یا به سایت sabtefarda.com مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز