خبرگزاری کار ایران

ایو ۳۴ کاملترین مجموعه ی خدمات اخذ اقامت ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۳۲

در سال‌های اخیر، اقامت دائم در کشور ترکیه به دلیل قوانین جدیدی که در سال 2018 وضع شد، بسیار آسان‌تر گشت. به همین دلیل، عده‌ی زیادی این مقصد گردشگری جذاب را برای اقامت دائم‌شان انتخاب کردند. ارزش پول ملی بالا، اماکن گردشگری عالی، پاسپورت معتبر و ده‌ها موارد دیگر باعث شده است تا ایرانیان زیادی هم اقدام به اخذ اقامت دائم کشور ترکیه از طریق خرید خانه در استانبول و یا سایر شهرهای آن بکنند. چرا که این یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های اقامت در کشور ترکیه، نسبت به سایر روش‌ّها، برای تمام اتباع خارجی است.

از آنجایی که تقاضا برای خرید خانه در استانبول و اخذ اقامت دائم کشور ترکیه بسیار زیاد شده‌ است، شاید برای همه سوالات زیادی هم در این باره پیش بیاید. از قیمت خانه در ترکیه گرفته تا سایر هزینه‌ها و شرایط آن، می‌تواند برای اکثر کسانی که قصد کسب اقامت دائم در این کشور را دارند، سوالات متعددی به وجود بیاید. در واقع شاید بتوان بسیاری از جزئیات راجع به کشورهای خارجی را از طریق جست‌وجو در اینترنت پیدا کرد، اما در مورد اطلاعات دقیق اقامت دائم و هزینه‌های آن، قضیه کاملا فرق می‌کند. چرا که این‌ها مواردی هستند که نیاز به متخصصان حوزه خودشان را دارند.

ایو ۳۴؛ وب سایت مشاوره اخذ اقامت ترکیه

ev34 بهترین سایت مشاوره اخذ اقامت ترکیه است که می‌تواند در مورد خرید آپارتمان در استانبول و شرایط اقامت دائم این کشور، به شما اطلاعات کاملا دقیق و جامعی را ارائه بدهد. از آنجایی که این مجموعه بیش از یک دهه سابقه و تجربه در زمینه خرید خانه در استانبول و اخذ اقامت دائم کشور ترکیه دارد، می‌تواند بهترین راهکارهای اقامتی را در اختیارتان قرار بدهد. در چنین شرایطی، شما می‌توانید روی ایو 34 بهترین سایت مشاوره اخذ اقامت ترکیه، حساب ویژه‌ای باز کرده و تمام اطلاعات مهم را در این زمینه‌، از مجموعه ایو 34 کسب نمایید.

ایو ۳۴ کاملترین مجموعه ی خدمات اخذ اقامت ترکیه

کسب اطلاعات جامع و کامل در مورد خرید خانه در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه می‌تواند کار نسبتا سختی باشد. همان‌طور که گفتیم این کار متخصصان خاص خودش را می‌خواهد تا اطلاعات کاملا دقیقی را در اختیار افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه دارند، قرار بدهند. ایو 34 بهترین سایت مشاوره اخذ اقامت ترکیه با سال‌ها تجربه در زمینه خرید آپارتمان در استانبول و اخذ اقامت دائم در ترکیه، از بهترین افراد مجرب در این زمینه برخوردار است. افرادی که به خوبی از تمام اطلاعات دقیق املاک ترکیه و قوانین این کشور مطلع هستند و می‌توانند بر این اساس، دقیق‌ترین مشاوره‌ها را در اختیار مشتریانشان قرار بدهند.

هزینه خرید خانه در ترکیه

برای خرید خانه در استانبول، طبق قانون این کشور، حداقل هزینه‌ای که در نظر گرفته شده، 250 هزار دلار است. در واقع شما اگر بخواهید در هر شهر و یا منطقه‌ای‌ اقدام به خرید خانه برای اخذ اقامت دائم کشور ترکیه بکنید، باید ملکی به ارزش 250 هزار دلار خریداری نمایید تا بتوانید با استفاده از این سرمایه، برای اقامت دائمتان اقدام کنید. پس از آن شما می‌توانید به راحتی پاسپورت بسیار معتبر کشور ترکیه را دریافت کرده و از حق و حقوق شهروندان ترک برخوردار شوید. با استفاده از این پاسپورت هیچ محدودیتی برای ویزا گرفتن از اکثر کشورهای دنیا وجود نخواهد داشت و می‌توانید به تمام نقاط مختلف جهان، بدون کوچک‌ترین مشکلی سفر کنید.

مزایای بهره‌مند شدن از یک مجموعه قوی، تسریع در زمان اخذ اقامت و پایین‌تر آمدن هزینه‌های کلی‌تان خواهد بود. بدین معنا که فقط کارشناسان مجموعه ایو 34 قادر به انجام بسیاری از فرایند اداری و قانونی جهت اخذ اقامت دائم کشور ترکیه هستند و می‌توانند از طریق سریع‌ترین راه‌های قانونی اقدام به این کاره بکنند. برعکس، کسانی که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند، بدون شک قادر نخواهند بود حتی کارهای ساده را با سرعت و دقت بالا نظیر افراد حرفه‌ای انجام بدهند. فرایند اخذ اقامت یک کار کاملا تخصصی است که فقط باید توسط افراد وارد و ماهر در این زمینه انجام شود. ایو 34 بهترین سایت مشاوره اخذ اقامت ترکیه است که می‌تواند در این زمینه خدمات بسیار ارزنده‌ای در اختیار تمام مشتریانش قرار بدهد.

ایو ۳۴ کاملترین مجموعه ی خدمات اخذ اقامت ترکیه

ترکیه؛ کشوری ایده‌آل برای مهاجرت

کشور ترکیه برای تمام کسانی که تخصص‌ها و مهارت‌های کاری و یا علمی زیادی دارند، می‌تواند بسیار مناسب باشد. چرا که ترکیه از لحاظ رتبه‌بندی دانشگاه‌هایش در صدر جدول بهترین مراکز تحصیلی جهان قرار دارد. از طرفی دیگر، ارتباط و همکاری با بهترین شرکت‌ها و موسسات اروپایی و آمریکایی باعث شده تا فرصت خوبی برای تمام علاقه‌مندانی ایجاد شود که قصد پیشرفت و ترقی در شغل، تحصیل و یا زمینه تخصصی‌شان دارند. ایو 34 بهترین سایت مشاوره اخذ اقامت ترکیه به عنوان برترین مرکز ارائه خدمات و راهنمایی‌های مهاجرتی، می‌تواند گزینه‌های کاملا مناسبی را در اختیار چنین افرادی قرار بدهد.

مجموعه ایو 34 معمولا با توجه به شرایط مشتریان، پیشنهادهای مناسبی راجع به خرید خانه در استانبول و یا روش‌های دیگر مهاجرتی، در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. چرا که شرایط هر کسی می‌تواند کاملا متفاوت‌تر از افراد دیگر باشد. به همین دلیل بسیار مهم است تا مشاوره کاملا درست و بر اساس شرایط هر کسی ارائه شود. ایو 34 بهترین سایت مشاوره اخذ اقامت ترکیه، با در نظر گرفتن چنین اصل مهمی، بر اساس شرایط مشتریانش بهترین گزینه‌ها را نسبت به شرایط هر فردی معرفی می‌کند. در نتیجه، تمام مشتریان می‌توانند نسبت به شرایط خودشان از بهترین خدمات این مجموعه برخوردار شوند.

معماری بسیاری از خانه‌ها و آپارتمان‌های ترکیه خارق‌العاده، چشم‌نواز و باورنکردنی است. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، همیشه بهترین شرکت‌های غربی در کشور ترکیه همکاری‌های زیادی انجام می‌دهند. از طرفی دیگر، کیفیت بالای مجموعه‌های آموزشی هم باعث شده تا شاهد تربیت بهترین معماران و همچنین مشاهده برترین آثار معماری جهان در کشور ترکیه باشیم. به همین دلیل، اکثر اتباع خارجی با خرید خانه‌ّهای چشم‌نواز در استانبول از امکانات بهترین و زیباترین خانه‌ها و محله‌های این شهر جذاب برخوردار می‌شوند. معماری شهر‌های دیگر هم دسته کمی از استانبول ندارد و به همان اندازه زیبا است. شما می‌توانید با بهره‌مند شدن از خدمات ایو 34 بهترین سایت مشاوره اخذ اقامت ترکیه، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز