خبرگزاری کار ایران

حمل بار از ایران به ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۷۳۴

افراد زیادی بدلیل وجود امنیت، آرامش و طبیعت زیبا در ترکیه و همچنین به دلیل هم مرز بودن ترکیه با ایران و وجودرفاه، جاذبه های زیبا و بسیاری از امکانات دیگر، تصمیم به مهاجرت به کشور ترکیه را می گیرند. یکی از مشکلاتی که افراد هنگام مهاجرت به ترکیه دارند این است که با وسایلی که در ایران دارند چه کنند و یا اینکه می توانند این وسایل را در ترکیه خریداری کنند یا نه. بسیاری از این افراد برای زندگی در ترکیه وسایل منزل و وسایل شخصی خود را همراه خود به ترکیه حمل می کنند که این کار باید با روش های جاده ای یا هوایی انجام شود. اگر شما قصد حمل بار خود را به کشور ترکیه دارید این نوشتار می تواند به شما کمک کند.

شرکت حمل و نقل ترکیه

شرکت حمل و نقل ترکیه مسئولیت حمل و ارسال انواع وسایل و محموله های پروژه ای، ساختمانی، تجاری و بازرگانی، اسباب و اثاثیه ی منزل و بسیاری از محموله های دیگر را به تمام شهر های ترکیه برعهده گرفته است. اطمینان حاصل کردن از وضعیت حمل بار و وسایل بسیار ضروری است به همین دلیل شما باید بهترین شرکت حمل و نقل ترکیه را برای حمل محموله های خود به ترکیه انتخاب کنید. شرکت های حملو نقل ترکیه معمولا برای حمل محموله های شما خدمات مختلفی را ارائه می دهندکه تعدادی از این خدمات عبارتند از:

  • معمولا بسیاری از این شرکت ها کارشناسانی را برای بازدید ازمحموله ی شما می فرستند تا نوع بسته بندی و هزینه ی ارسال بار را مشخص کنند.
  • به طور معمول این شرکت ها کالا های شما را با کیفتی بالا بسته بندی می کنند تا در طول سفر از ضربه و خسارت احتمالی جلوگیری شود.
  • تهیه ی لیستی ترجمه شده به زبان کشور مقصد از وسایلی که قرار است ارسال شوند.
  • بارگیری و حمل محموله ها به گمرک.
  • انجام امور مرزی.

یکی از مسائلی که باید هنگام انتخاب شرکت حمل و نقل برای حمل وسایلتان، در نظر بگیرید، این است که آن شرکت باید به شما برای حمل وسایلتان بیمه نامه ارائه دهد تا اگر هنگامی که وسایلتان به ترکیه حمل میشوند دچار آسیب شدند، بیمه بتواند خسارت های احتمالی را جبران کند.

حمل بار به ترکیه

حمل بار به ترکیه بطور کلی از دو طریق هوایی، زمینی و دو روش کارگو و فریت بار انجام می شود. اگر ارسال بار به ترکیه برای انجام کار های تجاری انجام شود، ارسال کننده باید از خدمات کارگو برای ارسال کالا ها و اجناس بسته بندی شده استفاده کند و اگر شخصی قصد حمل وسایل منزل و وسایل شخصی خود را دارد باید از خدمات فریت بار برای ارسال وسایل خود به ترکیه استفاده کند. معمولا افرادی که برای زندگی به ترکیه مهاجرت می کنند از روش فریت بار برای حمل وسایل خود استفاده می کنند.

  1. حمل بار به روش زمینی

بدلیل ارتباط مرزی دو کشور ایران و ترکیه افراد می توانند وسایلی که قصد ارسال آنها را به ترکیه دارند را از این روش به ترکیه ارسال کنند. این روش از طریق مرز ایران و ترکیه که در شمال غربی ایران قرار دارد انجام می شود. این روش یکی از روش های پر کاربرد برای حمل بار به ترکیه می باشد، زیرا معمولا از نظر هزینه، به صرفه تر می باشد. در این روش افراد باید یک ماشین دیگراز گمرک تا محل زندگی خود تهیه کنند تا وسایل به منزل شخص ارسال شود.

  1. حمل بار به روش هوایی

یکی دیگر از روش های حمل بار به ترکیه، حمل بار بصورت هوایی می باشد. ارسال بار ها به ترکیه در این روش، از فرودگاه های بین المللی که در شهر هایی مانند مشهد، تهران و غیره قرار دارد، انجام می شود. هواپیماهایی که مخصوص حمل بار هستند، معمولا از امنیت بالایی برخوردارند. اگر شما برای حمل وسایل خود به ترکیه از خدمات فریت بار استفاده می کنید، وسایل شما از طریق هواپیما های مسافربری به ترکیه منتقل می شوند. در حمل بار بصورت هوایی معمولا محدودیت های بیشتری وجود دارد برای مثال حمل یخچالی که گاز موجود در آن تخلیه نشده است، با هواپیما ممنوع است.

  1. حمل بار به روش دریایی

این روش معمولا برای حمل وسایل بزرگتر بهتر است، اما با توجه به اینکه ایران با ترکیه مرز دریایی ندارد، ارسال بار از این طریق از ایران به ترکیه امکان پذیر نمی باشد.

اکثر افراد هنگام مهاجرت به دنبال شرکت های حمل و نقلی هستند که هزینه های کمتری برای حمل وسایل دریافت می کنند، بنابراین معمولا هزینه های حمل بار از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. هزینه های حمل بار به ترکیه بسته به نوع وسایل، شهری که قرار است وسایل از آنجا به ترکیه حمل شوند، اندازه و تعداد وسایل، روش های حمل بار از جمله حمل زمینی و حمل هوایی و غیره بستگی دارد.

نکته: افراد باید چند روز قبل از رسیدن وسایلشان به ترکیه در آنجا حضور پیدا کنند و اقدامات لازم را برای دریافت وسایل خود انجام دهند.

حمل بار از ایران به ترکیه

ارسال بار به استانبول

امروزه بسیاری از افراد ممکن است هنگام مهاجرت از ایران به ترکیه شرایط مورد نیاز برای خربداری وسایل جدید را برای منازل خود در استانبول نداشته باشند بنابراین ممکن است حمل وسایل مورد نیاز از ایران به شهر های ترکیه به صرفه تر باشد. اگر قصد مهاجرت و زندگی یا حتی سرمایه گذاری در شهر های کشور ترکیه از جمله استانبول را دارید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می توان وسایل مورد نیاز خود را از ایران به شهر استانبول ترکیه ارسال کنیم. همانطور که گفته شد می توانید با استفاده از روش های زمینی و هوایی محموله های خود را در شهر های ترکیه از جمله استانبول تحویل بگیرید. برای ارسال وسایل و اسباب منزل خود باید وسایلتان را به خوبی بسته بندی کنید که البته اگر زمان کافی ندارید بسیاری از شرکت های حمل و نقل ترکیه این کار را به خوبی انجام می دهند. کالاهایی هستند که ارسال آنها به ترکیه ممنوع است که از برخی از آنها می توان به دارو، مواد غذایی، دخانیات و غیره اشاره کرد. همچنین اگر هنگام ارسال، وسایل منزل، نو و آکبند باشند به منظور جلوگیری از صادرات غیر قانونی ممکن است با حمل بار شما ممانعت شود.

جمع بندی

ترکیه بدلیل داشتن طبیعت زیبا و داشتن تعداد زیادی دریا یک کشور بسیار دیدنی می باشد که بدلیل داشتن مناطق اروپایی و مناطق آسیایی، هر ساله تعداد زیادی مهاجر دریافت میکند و افراد زیادی برای زندگی به ترکیه می روند. اگر افراد بخواهند هنگام مهاجرت به ترکیه تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را در ترکیه خریداری کنند، ممکن است مجبور شوند که هزینه ی بیشتری را نسبت به هزینه ی حمل بار بپردازند، بنابراین حمل لوازم و وسایل زندگی افراد با خود ممکن است به صرفه تر باشد. ازاینروالوبارترکیه  دردسته شرکتهای حمل باربه ترکیه قراردارد که اطمینان سالم رسیدن وسایلتان را تضمین کرده وبهترین خدمات رابه شما ارائه میدهد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز