خبرگزاری کار ایران

چگونه طرح تبلیغاتی روی تیشرت چاپ کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۴۳۸

به دنبال هر آنچه درباره چاپ طرح روی تیشرت،چاپ تیشرت عکسچاپ و ماگ حرارتی با عکس دلخواه هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین هدیه های سورپرایز کننده و مناسبتی آشنا کنیم.

چاپ طرح  تبلیغاتی روی تیشرت

چاپ طرح روی تیشرت بصورت سابلیمیشن انجام میشود و امروزه با بهره مندی از این چاپ اغلب طرح تبلیغاتی خود را بر روی بدنه تیشرت چاپ می کنند. تیشرت تبلیغاتی تیشرتی است که بر یک رو یا دو رو آن طرح تبلیغاتی اعم از : لوگو یا برند، آدرس کسب کار،محصولات تولیدی،و… چاپ می شود.نکته بسیار مهم اینکه به سبب کیفیت و ماندگاری بالای چاپ سابلیمیشن تیشرت تبلیغاتی از بازده بسیار خوبی برخوردار می باشد.دوام چاپ تیشرت عکسچاپ به چند عامل مهم بستگی دارد که یکی از موارد مهم آن جنس تیشرت می باشد.

جنس تیشرت با رنگ پذیری رابطه مستقیمی دارد و هر چه رنگ پذیری یک تیشرت بهتر باشد بعد از چاپ از زیبایی بیشتری برخوردار است. مورد دوم نوع چاپ است و امروزه برای چاپ روی تیشرت از روش های بسیاری استفاده می کنند ولی یکی از بهترین روش ها، چاپ سابلیمیشن می باشد. بطور کلی از جمله تیشرت هایی که برای چاپ مناسب هستند می توان به : تیشرت ملانژ، تیشرت اسپان ، تیشرت لانگ،تیشرت جودون، و…اشاره کرد.

ماگ حرارتی با عکس دلخواه

چگونه طرح  تبلیغاتی روی تیشرت چاپ کنیم

خوشبختانه این امکان وجود دارد که با چاپ  سابلیمیشن علاوه بر تیشرت ، بر روی دیگر موارد چاپی مانند:  لیوان حرارتی،

ماگ حرارتی با عکس دلخواه ، بشقاب، ماگ  و… طرح دلخواه را چاپ کرد.  نکته قابل توجه اینکه این روش چاپ سابلیمیشن که به عنوان تصعید رنگ نیز شناخته می شود  بسیار پرکاربرد  می باشد . در مورد نحوه چاپ نیز می توان گفت که از جوهر تصعید به صورت دیجیتالی بر روی کاغذ تصعید چاپ شده استفاده می کند ، سپس از طریق گرما و فشار به یک ماده مقصد منتقل می شود.

ماگ حرارتی طرح عروس و داماد

چگونه طرح  تبلیغاتی روی تیشرت چاپ کنیم

یکی از کاربردهای بسیار خوب ماگ حرارتی با عکس دلخواه جهت کادو برای مراسم عروس و داماد می باشد.شما می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ بصورت اینترنتی طرح عروس و داماد دلخواه خود را جهت چاپ روی بدنه ماگ حرارتی سفارش دهید. ماگ حرارتی همانطور که از اسم آن پیداست با حرارت ارتباط مستقیمی دارد بطوری که زمانی در داخل آن مایع داغی ریخته می شود طرح روی آن از پایین به بالا نمایان می شود و زمانی که حرارتی از بدنه آن کنار می رود ، ماگ حرارتی به حالت مشکی و مات خود برمیگردد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز