خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت ۴ سریال جزیره (قسمت چهارم جزیره) با اینترنت نیم بها

کد خبر : ۱۱۵۶۸۹۵

دانلود قسمت ۴ سریال جزیره با بهترین کیفیت و اینترنت نیم بها. قسمت چهارم سریال جزیره را می توانید از طریق لینک های زیر به صورت قانونی و با اینترنت نیم بها دانلود کنید.

یکی از سریال های نمایش خانگی که این روزها طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده سریال جزیره است. ساخت این مجموعه از اردیبهشت ماه سال 1400 در جزیره کیش آغاز شد و در نهایت در دوم آبان ماه از طریق شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمد. در این مجموعه هنرپیشگان جوان و البته سرشناسی حضور دارند و همین موضوع بر جذابیت این سریال افزوده است.  کارگردان سریال جزیره سیروس مقدم و نویسنده آن نیز علی طالب آبادی می باشد. اولین تجربه سیروس مقدم در ساخت سریال شبکه نمایش خانگی به سریال «خواب زده» باز می گردد. این سریال هر هفته روزهای یکشنبه ساعت 8 صبح منتشر می شود.

شما عزیزان قسمت ۴ سریال جزیره را می توانید از طریق لینک زیر به صورت قانونی و با اینترنت نیم بها دانلود کنید:

»»» دانلود قسمت چهارم سریال جزیره «««

علاوه بر این دانلود سایر قسمت های سریال جزیره از طریق لینک زیر امکان پذیر است:

»»» دانلود تمامی قسمت های سریال جزیره «««

همه چیز درباره سریال جزیره

سریال جزیره با کارگردانی سیروس مقدم در طی مدت زمان کمی توانست با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود. این مجموعه در ژانر درام-اجتماعی ساخته شده و در آن بازیگران جوان و هنرپیشه های سرشناسی حضور دارند. در ادامه عوامل این سریال را با یکدیکر مرور می کنیم:

کارگردان: سیروس مقدم

تهیه کننده: منوچهر محمدی و امیر حسین حیدری

نویسنده: علی طالب آبادی

تدوین: سهراب خسروی

مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت

مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی

طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق

طراح گریم: مهرداد میرکیانی

مدیر تولید: مسعود دلیری

جلوه‌های ویژه: امین انتشاری

عکاس: امیرحسین شجاعی

منشی صحنه: آسیه معصومی

سال ساخت: 1400

ژانر: درام-اجتماعی و خانوادگی

تاریخ پخش: یکشنبه 2 آبان 1400

خلاصه داستان سریال جزیره

دانلود قسمت ۴ سریال جزیره (قسمت چهارم جزیره) با اینترنت نیم بها

صحرا (شادی مختاری) خبرنگاری جسور و توانمندی است که درگیر شکست عشقی شده و مورد تحقیر قرار گرفته است. او در تلاش به دنبال برابری با معشوق خود یعنی ارشد شاهنگ (امیر مقاره) که از خانواده اصیل و ثروتمندی می باشد تصمیماتی را می گیرد. وی بابت همین تصمیمات وارد روابط تجاری پیچیده‌ای شده که زندگی او و خانواده شاهنگ را دستخوش تغییراتی می‌کند.

بازیگران سریال جزیره

در سریال جزیره تعدادی از هنرپیشگان معروف سینما و تئاتر از جمله محمدرضا فروتن و میترا حجار ایفای نقش می کنند. در این بین امیر مقاره، خواننده گروه ماکان بند نیز به عنوان هنرپیشه حضور دارد. وی که در عرصه موسیقی و خوانندگی خوش درخشیده است، برای اولین بار می خواهد شانس خود را به عنوان بازیگر در سریال جزیره امتحان کند. در ادامه برخی از هنرپیشگان این مجموعه را معرفی خواهیم نمود:

محمدرضا فروتن

دانلود قسمت ۴ سریال جزیره (قسمت چهارم جزیره) با اینترنت نیم بها

محمدرضا فروتن بازیگر، صداپیشه و خواننده متولد 7 دی 1347 در تهران است. وی بازیگری را در سال 1373 با بازی در فیلم «هدف» شروع  کرد و سپس با ایفای نقش در فیلم‌های مرسدس و اعتراض شناخته شد. فروتن با بسیاری از کارگردانان مطرح سینما از جمله مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد، ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشته و به عنوان هنرپیشه در فیلم های مختلفی حضور داشته است. او برای بازی در فیلم «قرمز» موفق شد برنده جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر شود. از دیگر جوایز دریافت شده توسط وی می توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «به آهستگی» اشاره کرد. محمدرضا فروتن در قسمت ۴ سریال جزیره نقش شاهد شاهنگ و  همسر آذین،  پدر مهرآئین، برادر ارشد و ماهک را ایفا می‌کند. 

میترا حجار

میترا حجار در 14 بهمن سال 1355 در مشهد به دنیا آمد. او از سال 1376 با بازی در فیلم «غریبانه» وارد دنیای بازیگری شد و پس از آن نیز به عنوان هنرپیشه در فیلم های کارگردانان معروفی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی به ایفای نقش پرداخت. اولین تجربه حضور تلویزیونی وی به بازی در مجموعه «پلیس جوان» به کارگردانی سیروس مقدم باز می گردد. میترا حجار در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «خداحافظی طولانی» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او در قسمت ۴ سریال جزیره نقش مهشید را بازی می کند.

هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون زاده 30 اردیبهشت 1349 در مشهد است. وی از سال 1379 با بازی در فیلم سینمایی «سایه‌ روشن» به کارگردانی حسن هدایت وارد عرصه بازیگری شد و پس از آن به تئاتر روی آورد و با نمایش مثل خون برای استیک کاری از گروه تئاتر لیو برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت. این بازیگر توانمند با ایفای نقش در فیلم های «به همین سادگی» و «روزهای زندگی» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شده است. قاضیانی در قسمت ۴ سریال جزیره نقش آذین و همسر شاهد، مادر مهرآئین را بازی می‌کند.

حسام منظور

حسام منظور هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 18 آذر 1359 است. او فعالیت‌ هنری خود را از سال 1382 آغاز کرد و در نقش های مختلفی ایفای نقش نمود. وی تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله «پیکولو» ایتالیا و جشنواره «شکسپیر گدامفک» لهستان را در کارنامه هنری خود دارد. از فعالیت های سینمایی این بازیگر توانمند می توان به بازی در فیلم های تلفن همراه رئیس جمهور، اوقات مشترک آنها، ربوده شده، طلاخون و مست عشق اشاره کرد. این بازیگر در قسمت 4 سریال جزیره نقش سعید شاهنگ و همسر نرگس، پسرعموی شاهد و ماهک و ارشد را ایفا می کند.

شادی مختاری

شادی مختاری در 19 فروردین سال 1373 در شهر تهران به دنیا آمده است. او بازیگری را از کلاس‌های آزاد بازیگری آغاز کرده و  به غیر از بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند. شادی مختاری بعد از گذراندن دوره‌های هنرپیشگی و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با ایفای نقش در سریال «سایه بان» وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر در قسمت چهارم سریال جزیره در نقش صحرا صراف و خبرنگار حضور دارد.

امیر مقاره در سریال جزیره

یکی از نکات جالب توجه در سریال جزیره، حضور امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند به عنوان هنرپیشه است. این سریال نخستین تجربه بازیگری مقاره به حساب می آید و به همین خاطر نیز مورد توجه واقع شده است. وی در سریال ایرانی جزیره قسمت ۴ نقش ارشد شاهنگ و عاشق سابق صحرا، برادر ماهک و شاهد را بازی می‌کند.

زمان پخش سریال جزیره

سریال جزیره از تاریخ 2 آبان 1400 از طریق شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده و هر هفته روزهای یکشنبه ساعت 8 صبح قسمت جدید آن منتشر می گردد. شما عزیزان می توانید قسمت 4 سریال جزیره را از طریق لینک درج شده در بالا به صورت قانونی و با اینترنت نیم بها دانلود نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز