خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 3 قبله عالم کامل | دانلود قسمت سوم سریال قبله عالم با لینک مستقیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۵۲۲

دانلود قسمت ۳ سریال قبله عالم کامل، دانلود قسمت سوم قبله عالم با لینک مستقیم، برای دانلود سریال قبله عالم قسمت سوم ۳ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت ۳ قبله عالم را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید

سریال قبله عالم در ژانر کمدی تاریخی و روایت زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی و بازیگران سرشناسی همچون حامد کمیلی ، سام درخشانی ، پژمان بازغی ، شقایق دهقان ، سوگل خلیق ، سمانه پاکدل و هادی کاظمی در این فیلم کمدی زیبا نقش آفرینی کرده اند.

برای دانلود قسمت 3 سریال قبله عالم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 3 سریال قبله عالم

 سریال قبله عالم قسمت سوم روز یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

گزیده ای از سریال قبله عالم

در شفاخانه دربار ناصری، طبیب مخصوص شاه، خشایارالسلطنه، در حال آزمایش است تا اکسیری برای شاه بسازد … اکسیر جوانی

این پدرسوخته حرف که میزند، ما دلمان غنج میرود برای شنیدن زنگ صدای خودمان...  

بازیگران سریال قبله عالم

حامد کمیلی (ناصرالدین شاه قاجار)، هادی کاظمی (ظل الدوله)، شقایق دهقان (مهدعلیا)، سام درخشانی، اردشیر رستمی (خشایار)، مارین ون هولک، پژمان بازغی (میرزا رضا کرمانی)، سوگل خلیق (مونس) و…

شما می توانید در رسانه مدرن فیلم ، علاوه بر دانلود سریال قبله عالم قسمت سوم ،  قسمت های دیگر سریال جدید قبله عالم را مشاهده نمایید.

مدرن فیلم بستری فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به صورت آنلاین سریال های مورد علاقه خود را دنبال کنید.

برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید به سایت مدرن فیلم مراجعه نمایید.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود سریال ایرانی و فیلم های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد.

سریال های جدید منتظر انتشار در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت اول 1 سریال جیران  

دانلود سریال جیران قسمت اول سریالی تاریخی و عاشقانه است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی و در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای در ژانر عاشقانه ، تاریخی ، درام ، اجتماعی برگرفته از اوضاع بسیار آشفته دوران حکومت ناصری به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی حسن فتحی و احسان جوانمرد در سال 1398 تولید گردیده است.

دانلود قسمت اول 1 سریال حرفه ای 

دانلود سریال حرفه ای قسمت اول روایت یک ملودرام اجتماعی است و به مسائل اجتماعی می پردازد که در این سریال خواننده محبوب کشور سیروان خسروی در کنار سارا بهرامی نیز بازی کرده است.

دانلود قسمت اول 1 سریال میدان سرخ 

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول  روایت سریالی اکشن و جنایی با هنرمندی حمید فرخ نژاد ، بهرام افشاری ، مهتاب کرامتی و امیرحسین آرمان که تیتراژ این سریال را فرزاد فرزین خوانده است.

سریال میدان سرخ سریالی اکشن ، جنایی و معمایی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشد که در سال 1400 با مشارکت پلتفرم فیلیمو و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح تولید گردیده است.

 دانلود قسمت 3 قبله عالم کامل | دانلود قسمت سوم سریال قبله عالم با لینک مستقیم

 

دانلود قسمت اول 1 سریال جزیره 

دانلود سریال جزیره قسمت اول روایت صحرا ، روزنامه نگار شجاعی که در عشق شکست خورده و تحقیر می شود.

در جستجوی برابری با ارشد شاهنگ ، معشوق خود از خانواده ای نجیب و ثروتمند ، تصمیمات ماجراجویانه می گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده ای می شود.

این امر زندگی او و خانواده شاهنگ را تغییر می دهد.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی است که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند.

آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن ، امیر مقاره ( خواننده ماکان بند ) ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار ، حسم منظور ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، مینا وحید و ... در این سریال بازی می کنند.

 دانلود قسمت 3 قبله عالم کامل | دانلود قسمت سوم سریال قبله عالم با لینک مستقیم

از سایت های حوزه دانلود فیلم و سریال برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت مدرن فیلم اشاره نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز