خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی ریاضی اول در مدرسه امام صادق چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۰۱۰

هرچند ممکن است همه خانواده‌ها چنین دغدغه‌ای را نداشته باشند، اما خیلی از خانواده هستند که به واسطه داشتن یک فضای مذهبی و اعتقادات دینی، حساسیت زیادی روی محیط درسی و آموزشی فرزند خود دارند. طبیعی است که این خانواده‌ها از حضور فرزندشان در محیط‌های آموزشی که در آن رنگ‌وبوی مذهب چندان پررنگ نیست، نگران هستند و ترجیح می‌دهند فرزندانشان از جنبه آموزشی هم در محیط موردتایید خانواده باشند.

در این میان تعداد مدارس و مراکز آموزشی که در آن فضای مذهبی حاکم باشد، چندان زیاد نیست و همین موضوع هم دست خانواده‌ها را برای انتخاب بسته است. اگر شما هم از همین خانواده‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با یکی از بهترین مدارس تهران که هم از نظر آموزشی ایده‌آل هستند و هم فضای مذهبی مناسبی دارند، آشنا شوید.

مدرسه امام صادق را در ادامه بیشتر خواهید شناخت.

مدرسه امام صادق را بیشتر بشناسید

موسس این مدرسه آقای مهدوی کنی است. این استاد عالی‌قدر سعی داشته فضای مدرسه را هم درست مثل دانشگاه امام صادق مذهبی و دینی کند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت مدرسه امام صادق روی اصول خاصی اداره می‌شود و البته نظم بسیار زیادی هم دارد.

این مدرسه همچنین سطح علمی و آموزشی بالا، قبولی‌های کنکور و المپیاد زیاد و به طرز عجیبی فرهنگ خاص خودش را دارد. در نظر داشته باشید دانش‌آموزان برای ثبت‌نام و قبولی در این مدرسه باید در آزمون ورودی و مصاحبه حضوری آن شرکت کنند. جالب است بدانید اگر خانواده دانش‌آموزان مذهبی نباشند، امکان تایید و قبولی آن‌ها در این مدرسه وجود نخواهد داشت.

سطح بالای علمی کادر آموزشی، حضور اساتید بسیار باتجربه در حوزه‌های مختلف، اردوهای علمی و آموزشی، فوق‌برنامه‌های آموزشی، کلاس‌های ویژه برای کنکوری‌ها، تشویق دانش‌آموزان به درس و تحصیل، استفاده از ابزارهای آموزشی مناسب و... همه‌وهمه باعث شده دانش‌اموزان مدرسه امام صادق چه در شعبه دخترانه و چه در شعبه پسرانه سطح علمی بالایی پیدا کنند و بتوانند نتایج درخشانی هم در مسابقات علمی مختلف به دست آورند.

امکانات رفاهی و تفریحی مدرسه امام صادق چگونه است؟

امکانات مدرسه امام صادق به داشتن دبیران مجرب، آموزش حرفه‌ای و محیط علمی ختم نمی‌شود. در این مدارس امکانات رفاهی مختلفی از جمله آزمایشگاه‌های مجهز، نمازخانه، سایت کامپیوتری، اتاق مشاوره با حضور مشاوران حرفه‌ای، مجموعه ورزشی با استخر، سونای بخار و خشک، جکوزی، کیک بوکس، کاراتع، جودو، فوتسال، فوتبال، هندبال، بسکتبال، سالن آمفی تئاتر و کتابخانه مجهز با چندین جلد کتاب وجود دارد.

نکته جالب درباره باشگاه و مجموعه ورزشی امام صادق این است که کلاس‌های ورزش و تربیت بدنی دانش‌آموزان مقاطع پسرانه از پیش دبستان تا پیش دانشگاهی با حضور مربیان ورزشی در این مجموعه برگزار می‌شود. به طور کلی توجه، آموزش و امکانات رفاهی این مدرسه برای شعبه پسرانه خیلی بیشتر از شعبه دخترانه است.

شرایط ورود به مدرسه امام صادق چیست؟

جای تعجبی ندارد که چنین مدرسه‌ای با این همه امکانات آموزشی و رفاهی و سطح علمی بالا، محبوبیت و طرفداران زیادی داشته باشد. مدرسه امام صادق یکی از مدارس معروف و معتبر تهران است و طبیعتا افراد زیادی متقاضی ثبت‌نام و تحصیل در آن هستند.

به همین دلیل است که مسئولان مدرسه امام صادق هر سال برای ثبت‌نام دانش‌آموزان آزمون ورودی و مصاحبه حضوری برگزار می‌کنند.

به طور کلی تاریخ در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام در این مدرسه از نیمه بهمن تا نیمه اردیبهشت است. پس اگر می‌خواهید فرزندتان را در فرایند پیش‌ثبت‌نام مدرسه امام صادق شرکت دهید، در این بازه به سایت مدرسه مراجعه و پرسشنامه مربوطه را تکمیل کنید.

چطور شانس قبولی در آزمون ورودی مدرسه امام صادق را بیشتر کنید؟

اگر برای قبولی در آزمون ورودی مدرسه امام صادق مصمم هستید، قبل از هرچیز باید مطمئن شوید فرهنگ خانوادگی شما به اندازه کافی مذهبی است. پس از آن باید به این سوال جواب دهید که مفاد آزمون ورودی این مدرسه چیست؟ همان‌طورکه احتمالا خودتان هم می‌دانید مباحث ریاضیات یکی از ارکان اصلی آزمون ورودی این مدرسه هستند.

احتمالا شما به عنوان والدین نمی‌توانید برای قبولی در این آزمون به فرزندتان کمک کنید، چراکه نه وقت کافی دارید و نه علم ریاضیاتتان به اندازه نیاز او کامل و به‌روز است. بنابراین بهترین راهکار همکاری با یک دبیر تدریس خصوصی ریاضی است.

یک معلم خصوصی ریاضی که مهارت و تسلط کافی برای آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دارد، بهترین گزینه برای آموزش و تدریس مباحث آزمون ورودی مدرسه امام صادق است. اما چطور می‌توانید یک دبیر تدریس ریاضی حرفه‌ای، باتجربه و از همه مهم‌تر مسلط به مباحث آزمون ورودی این مدرسه پیدا کنید؟

گروه آموزشی کاراتدریس یکی از بهترین تیم‌های تدریس خصوصی ریاضی هستند که به لطف تسلط بسیار بالا بر مباحث درسی، تجربه چندین‌وچندساله در حوزه آموزش ریاضیات و کار با دانش‌آموزان گروه سنی مختلف در فهرست بهترین تیم‌های آموزشی قرار دارند. شما می‌توانید با همکاری این دبیران حرفه‌ای، فرزندتان را برای قبولی در آزمون وروی مدرسه امام صادق آماده کنید.

کاراتدریس؛ بهترین گروه تدریس خصوصی ریاضی

گروه آموزشی کاراتدریس از بهترین تیم‌های تدریس خصوصی ریاضی در تهران است که به لطف سال‌ها کار و تجربه ریاضیات همه پایه‌های تحصیلی را به طور کامل و حرفه‌ای آموزش داده و تدریس می‌کند. فرزند شما می‌تواند با همراهی معلم خصوصی ریاضی اول ابتدایی کاراتدریس در امتحان ورودی مدرسه امام صادق پذیرفته شود.

دبیران کاراتدریس بر آخرین تغییرات کتاب‌های درسی مسلط هستند، شیوه و متد آموزشی مدارس برتر تهران را به خوبی می‌شناسند، نحوه آزمون ورودی و طرح سوال مدارس برتر را یاد گرفته‌اند، آموزش ریاضی برای امتحان تشریحی و تستی را می‌دانند، بانک سوالات ارزشمندی از مدارس مختلف تهران دارند، به تدریس برای همه دانش‌آموزان با هر ویژگی شخصی مسلط هستند و از همه مهم‌تر برای تدریس حضوری و غیرحضوری محدودیتی ندارند.

همه این ویژگی‌ها باعث شده کاراتدریس یکی از بهترین تیم‌های آموزش ریاضی تدریس خصوصی تهران شناخته شود. البته تدریس خصوصی ریاضی تنها خدمات این تیم حرفه‌ای نیست. آن‌ها خدمات حل تمرین ریاضی را هم به کارهای خود اضافه کرده‌اند.

بنابراین دانش‌آموزان می‌توانند در ساعاتی که با این تیم آموزش تدریس خصوصی ندارند، با شماره کاراتدریس تماس گرفته و سوالات ریاضی خود را با آن‌ها مطرح کنند. کاراتدریسی‌ها پس از بررسی و حل سوال، پاسخ تشریحی کامل آن را همراه نکات آموزشی، برای دانش‌آموزان ارسال خواهند کرد.

تیم آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس به مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کند. ایشان پیش از معرفی هر دبیری با دانش‌آموزان صحبت می‌کند تا ویژگی‌های شخصیتی، حساسیت‌ها، رده سنی، شرایط خانوادگی و درسی و... او را مشخص کند. سپس به تناسب همه این موارد بهترین دبیر تدریس خصوصی ریاضی را به او معرفی می‌کند تا دانش‌آموز به راحتی با دبیر ارتباط گرفته و بتواند مفاهیم ریاضی را بهتر درک کند.

اگر شما هم از خدمات این تیم آموزشی استفاده کرده‌اید، تجربه خود را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز