خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی پایه یازدهم در مدرسه فرزانگان چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۴۳

نام مدرسه فرزانگان برای خانواده‌هایی که به طور جدی دنبال تحصیلات عالی و باکیفیت فرزندشان هستند، ناشناس نیست. این مدارس با سطح آموزشی و علمی بسیار بالا، یکی از بهترین مراکز علمی در سراسر ایران محسوب می‌شوند که همه دانش‌آموزان آن توانسته‌اند مسیرهای علمی بسیار درخشانی را طی کنند. اگر تحصیل و مدارج علمی مختلف دخترتان برای شما هم اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با مدرسه فرزانگان آشنا شوید.

مدرسه فرزانگان تهران را بیشتر بشناسید

در نظر داشته باشید مجتمع آموزشی فرزانگان یکی از مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) است. همان‌طور که گفتیم اغلب دانش‌آموزان این مدرسه به دانشگاه‌های برتر ایران راه پیدا کرده‌ و توانستند جوایز علمی مختلفی به دست آورند.

تیم دانش‌آموزان فرزانگان همه ساله در مسابقات علمی مختلف مثل خوارزمی، رباتیک، مسابقات المپیاد و... به مدال‌ها و افتخارات گوناگونی دست پیدا می‌کنند که همه این توانمندی‌ها را مدیون عملکرد خوب مسئولان مدرسه هستند. بی‌شک بدون دانش و تشویق‌های مدرسان و مسئولان مدرسه، این دانش‌آموزان نمی‌توانستند به چنین دانشی دست پیدا کنند.

بنابراین چندان جای تعجبی ندارد، اگر بگوییم دبیران مدرسه فرزانگان از بهترین مدرسان و دبیران ایران هستند که با سختگیری و مصاحبه‌های مختلفی به استخدام این مدرسه درآمده‌اند. خیلی از افراد کادر آموزشی این مدرسه، از اساتید بازنشستگان دانشگاه، طراحان سوالات کنکور، فارغ‌التحصیلان سایق همین مدرسه و... هستند که سطح علمی و دانش آن‌ها ثابت‌شده است.

امکانات رفاهی مدرسه فرزانگان چیست؟

پیش از هرچیز اغلب دانش‌آموزان تحصیل‌کرده در این مدرسه از کیفیت آموزش، کلاس‌های غیردرسی متنوع، فضای صمیمی و جو دوستانه و البته آسایش روانی دانش‌آموزان در این مدرسه گفته‌اند. برخلاف تصور اغلب افراد مسئولان مدرسه فرزانگان نسبت به دانش‌آموزان سخت‌گیری‌های غیراصولی یا بی‌دلیل ندارند و دانش‌آموزان را در فضای مدرسه آزاد گذاشته‌اند.

همچنین وجود کلاس‌های آموشی غیردرسی که دانش‌آموزان به دلخواه خودشان در آن‌ها شرکت می‌کنند از دیگر امکانات این مدرسه است، اما به طور کلی مدرسه فرزانگان مانند خیلی از مدارس خصوصی تهران امکانات رفاهی شاخص و بسیار ویژه‌ای ندارد که این موضوع برای خیلی از والدین خوشایند نبوده است.

با این حال نتایج درخشان این مدرسه آنقدر جلب‌توجه می‌کند که توانسته هر کم‌وکاستی دیگری را تا حد زیادی جبران کند.

شرایط ورود به مدرسه فرزانگان چگونه است؟

طبیعی است که با وجود چنین امکانات متنوع و سطح علمی بالایی، دانش‌آموزان زیادی خواهان و متقاضی حضور در این مدرسه هستند. در این شرایط مسئولان مدرسه سعی کرده‌اند با برگزاری یک آزمون جامع و هوشمندانه، بهترین و باهوش‌ترین دانش‌آموزان را گزینش کنند.

آزمون ورودی مدرسه فرزانگان تهران از هوش کلامی، هوش منطقی ریاضی، هوش فضایی و تصویری و همچنین هوش سرعت عمل است. هر دانش‌آموزی که بهترین نتیجه را از آزمون ورودی مدرسه داشته باشد، می‌تواند برای مصاحبه و پس از آن ثبت‌نام در مدرسه اقدام کند.

چطور در آزمون ورودی مدرسه فرزانگان قبول شوید؟

اگر ترجیح می‌دهید در سریع‌ترین زمان برای آزمون ورودی مجتمع آموزشی فرزانگان آماده شوید، احتمالا باید دنبال یک راهکار اساسی برای این موضوع باشید. شما به همراهی یک متخصص با دانش کافی نیاز دارید که به آزمون ورودی این مدرسه مسلط باشد.

همان‌طور که دیدید بخش اصلی سوالات آزمون ورودی مدرسه فرزانگان درباره انواع هوشی است که به ریاضیات ربط دارد. بنابراین بهترین راه برای قبولی در آزمون وردی مدرسه کار با یک دبیر تدریس ریاضی است. گروه آموزشی کاراتدریس با داشتن یک تیم متمرکز از بهترین دبیران ریاضی، انتخاب خوب و کارآمدی برای آموزش و تدریس ریاضیات مقاطع مختلف است.

همه معلمان و مدرسان گروه تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس به آخرین تغییرات کتب درسی مسلط هستند. آن‌ها همچنین نحوه آموزش و تدریس دبیران مدارس برتر تهران را می‌شناسند. چگونگی برگزاری آزمون ورودی مدارس برتر، چگونگی تدریس صحیح، شیوه کار با دانش‌آموزان سنین مختلف، دسترسی به بانک سوالات ارزشمند مدارس برتر تهران و... هم از دیگر نقاط قوت کار این گروه تدریس و آموزش خصوصی است.

با حضور مدرسان باتجربه کاراتدریس می‌توانید بدون اضطراب و با یک برنامه درسی مدیریت شده، در آزمون ورودی فرزانگان نتایج بسیار خوبی به دست آورید. برای تیم آموزش کاراتدریس فرقی ندارد دنبال تدریس ریاضی یازدهم هستید یا پایه دوازدهم و پیش‌دانشگاهی، در هر صورت شما می‌توانید با خیالی آسوده، روی خدمات آموزشی تیم کاراتدریس حساب کند.

البته همکاری دبیران این تیم، با ورود شما به مدرسه، تمام نمی‌شود. در صورت تمایل شما این مدرسان تدریس خصوصی ریاضی تا پایان سال تحصیلی همراهتان خواهند بود و می‌توانند در هر مرحله از آموزش و یادگیری ریاضی به شما کمک کنند.

گروه آموزشی کاراتدریس؛ بهترین انتخاب آموزشی

جالب است بدانید تدریس خصوصی ریاضی فقط بخشی از فعالیت تیم آموزشی کاراتدریس است. این گروه آموزش و تدریس خصصی ریاضی کنار تدریس و آموزش ریاضیات، برای حل تمرین ریاضی هم به شما کمک خواهد کرد. در شرایط حساس و استرس‌زا مثل شب‌های امتحان که اغلب دبیران ریاضی در دسترس نیستند، شما می‌توانید سوالات سخت و چالشی خود را برای تیم آموزشی کاراتدریس ارسال کنید.

دبیران کاراتدریس سوال موردنظرتان را به طور کامل حل کرده و پاسخ تشریحی سوال را با همه نکات آموزشی آن برای شما ارسال خواهند کرد. اگر شما به هر دلیلی متوجه حل سوال نشده باشید، این تیم آموزشی سوال را با توضیحات بیشتری برای او توضیح می‌دهند تا به طور کامل متوجه سوال شوید.

تدریس خصوصی ریاضی ویژه کنکور تجربی یا ریاضی و همچنین تدریس و حل تمرین سوالات دانشگاه هم از دیگر خدمات آموزشی کاراتدریس است. بنابراین شما پس از یک بار تجربه تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس، می‌توانید تا پایان سال تحصیلی خود روی همراهی این تیم حساب کنید.

اگر شما هم از خدمات آموزشی تیم کاراتدریس استفاده کرده‌اید، می‌توانید نظرتان را درباره این گروه آموزشی با سایر کاربران و مخاطبان ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز