خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پروش خبر داد:

پیشنهاد تشکیل شورای کودک به شورای فرهنگ عمومی

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۲۲

ما در کشور ۵ هزار مدرسه داریم که در این مدارس یک تا پنج دانش‌آموز تحصیل می‌کنند و ۱۱۰ مدرسه داریم که تنها در آنها یک دانش‌آموز و یک معلم وجود دارد که این موضوعات هزینه‌ بالایی را برای آموزش و پرورش دارد.

وزیر آموزش و پرورش از پیشنهاد این وزراتخانه به شورای فرهنگ عمومی برای تشکیل شورای کودک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر فانی در نشست خبری که در حاشیه افتتاحیه همایش هفته ملی کودک برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره ناظم متخلف گفت: ما برای خانواده‌های آنها با هزینه آموزش و پرورش وکیل گرفته‌ایم و پرونده در این وضعیت به قوه قضاییه محول شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد کودکان بازمانده از تحصیل در کشور اظهار داشت: امروز آمارهای ما نشان می‌دهد که نسبت به سال گذشته ثبت نام برای تحصیل ۲۰۰ هزار نفر افزایش یافته است که این افزایش‌ها نشان می‌دهد که آموزش و پرورش تلاش خوبی برای کودکان بازمانده از تحصیل داشته است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ما در روستاها و اقصی نقاط ایران برای تشویق دانش‌آموزان و فعال کردن آنها در جهت تحصیل کارهای خوبی انجام داده‌ایم و از آنها نیز استقبال خوبی شده است که این نشان می‌دهد که فرهنگ عمومی بسیار افزایش پیدا کرده است.

فانی با بیان اینکه ما پیشنهادی به شورای فرهنگ عمومی مبنی بر ایجاد شورای کودک داشته‌ایم، تصریح کرد: از طریق ‌شورای کودک می‌توانیم همکاری و هم‌افزایی خوبی در زمینه کودکان بازمانده از تحصیل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما در کشور ۵ هزار مدرسه داریم که در این مدارس یک تا پنج دانش‌آموز تحصیل می‌کنند و ۱۱۰ مدرسه داریم که تنها در آنها یک دانش‌آموز و یک معلم وجود دارد که این موضوعات هزینه‌ بالایی را برای آموزش و پرورش دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز