خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت سیزدهم زخم کاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۹۶۲

نکته‌ی قابل توجهی که در سکانس‌های پایانی این سریال وجود دارد این است که مانند سریال‌های دیگر سکانس آخر با غافلگیری نصف و نیمه به پایان نمی‌رسد تا مخاطب را برای دیدن قسمت بعد مشتاق نگهدارد.

قسمت سیزدهم سریال زخم کاری آماده دانلود شد. پس از تماشای قسمت قبلی این سریال، همگی منتظر پخش قسمت سیزدهم سریال زخم کاری بودند که سرانجام جمعه شد و انتظار ها به پایان رسید. شما می توانید برای دانلود بر روی لینک قرار داده شده در پایین کلیک کنید. برای دانلود سریال های جدید به وبسایت دانلود فیلم مراجعه کنید.

سریال زخم کاری قسمت سیزدهم

محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال زخم کاری سابقه ساخت فیلم‌های ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز: رد خون، لاتاری، درخت گردو و شیشلیک را دارد. جواد عزتی، بازیگر اصلی سریال زخم کاری در فیلم‌های ماجرای نیمروز، لاتاری و ماجرای نیمروز: رد خون با محمدحسین مهدویان همکاری کرده است. با اینکه زخم‌ کاری اولین تجربه سریال سازی مهدویان در نمایش خانگی است، تا به اینجای کار موفق شده نظر مثبت بسیاری از کارشناسان و تحسین مخاطبان را به خود جلب کند. باید منتظر ماند و دید سرنوشت مالک و خانواده او در این داستان پر پیچ و خم به کجا خواهد رسید.

نکته‌ی قابل توجهی که در سکانس‌های پایانی این سریال وجود دارد این است که مانند سریال‌های دیگر سکانس آخر با غافلگیری نصف و نیمه به پایان نمی‌رسد تا مخاطب را برای دیدن قسمت بعد مشتاق نگهدارد. در هر قسمت سکانس پایانی با یک غافلگیری کامل به پایان می‌رسد که برای مخاطب شکی باقی نمی‌گذارد، با این حال مخاطب این اطمینان را دارد که در قسمت بعدی شاهد اتفاقاتی خواهد بود که برایش غافلگیر کننده است. اعتماد به کشش داشتن داستان فیلم دلیلی است که مخاطب را برای پخش قسمت بعدی این سریال منتظر نگه‌ می‌دارد.

کارگردان: محمدحسین مهدویان

ژانر: اجتماعی

سال تولید: 1399

تاریخ انتشار: 1400

تعداد قسمت: نامشخص

مدت زمان این قسمت: 57 دقیقه

کیفیت: بلوری فرمت: MP4

حجم: متفاوت

تهیه کننده: محمدرضا تخت کیشان

برای دانلود قسمت سیزدهم و قسمت های دیگر بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال زخم کاری

دانلود قسمت سیزدهم زخم کاری

سریال خاتون قسمت چهارم

خاتون سریالی خوش‌ساخت است که تعدادی از بهترین بازیگران ایران را میزبانی می‌کند. عنوانی که موسیقی متنش توسط کیهان کلهر تنظیم شده و نواخته‌شدن آن هم به نوازندگانی در ایتالیا واگذار شده است. با این حال کارگردانی این سریال به شکل واضحی از همه بخش‌های آن عقب‌تر قرار دارد. در حالی که اولین اپیزود سریال روی معرفی شخصیت‌ها تمرکز کرده بود و اپیزود دوم هم وظیفه روایت اشغال شمال ایران توسط روس‌ها را برعهده داشت، قسمت سوم سریال خاتون مسیر فیلم‌نامه را شخصی‌تر می‌کند و دوباره به روایتی عاشقانه در بستر درامی تاریخی نزدیک می‌شود.

قسمت سوم سریال خاتون در مقایسه با دو اپیزود قبلی تعلیق‌های بیشتری برای تماشاگر آماده کرده است. در حالی که دو اپیزود ابتدایی آن‌قدر درگیر پیش‌بردن داستان بودند که فراموش می‌کردند فرصتی به تماشاگر دهند تا نفسی تازه کند، سومین اپیزود سریال تینا پاکروان جای خالی تعلیق را تکمیل می‌کند. خرده‌داستان‌هایی که در قسمت سوم سریال خاتون روایت می‌شوند، مانند تکه‌های پازلی هستند که کاملا مرتب نشده‌اند. به همین دلیل تماشاگر هیجان بیشتری برای پی‌بردن به انتهای این خرده‌داستان‌ها پیدا می‌کند.

طراحی صحنه و لباس سریال «خاتون» قابل‌توجه است.

فیلم‌برداری هومن بهمنش تحسین‌برانگیز است.

پرداخت به برهه‌ای از تاریخ ایران که پتانسیل‌های زیادی برای فیلمسازان دارد.

موسیقی سریال که ساخت کیهان کلهر است عالی است.

کارگردان: تینا پاکروان

ژانر: درام، تاریخی، عاشقانه

تعداد قسمت ها: 16 اپیزود

مدت زمان هر قسمت: 53 دقیقه

برای دانلود قسمت چهارم و قسمت های دیگر بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال خاتون

دانلود قسمت سیزدهم زخم کاری

سریال میدان سرخ

میدان سرخ عنوان جدید نمایش خانگی است که بزودی از وبسایت زردفیلم پخش میشود، برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک روبرو کلیک کنید. ---> دانلود سریال میدان سرخ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز